• Gustav wou een rij auto inhalen, en verloor de macht over het stuur en reed tegen een opzetting.
    Daardoor kwam hij op de trambaan en de tram ramde zijn auto, waardoor hij weer terug kwam op de weg en nog twee auto's ramde.
    Katharina Kretzschmar (29) & Denny E. (29) waren ook betrokken bij het ongeluk en zaten in de andere auto.
    Iedereen is GELUKKIG lichtgewond geraakt en Gustav wordt waarschijnlijk een boete opgelegd voor het ongeluk.

    KIJK ZELF:

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/celebrity-gossip/2008/11/05/tokio-hotel-drummer-gustav-schafer/crashes-car-into-tram.html


    Dit is mijn mening...!?

    OMG had k ook gelezen :O
    Btrschap voor Gustav ! (H)

    xxx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    volgens een vriendin[die duits kan] kwam het op de DUITSE radio!:O


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    volgens een vriendin[die duits kan] kwam het op de DUITSE radio

    Dat wilt dus zeggen dat het écht waar is...
    Oke, genoeg bevestiging voor mij...


    Träume sind wirklich!!

    Maar zo iets geloof ik ni -_-'


    ARD teletext pagina 503


    -

    AardBeilOver[160]AardBeilOver zei op 5 nov 2008 - 21:01:
    OMG had k ook gelezen

    Btrschap voor Gustav!



    xxx

    DarkAngelTom[1542]DarkAngelTom zei op 5 nov 2008 - 21:03:
    volgens een vriendin[die duits kan] kwam het op de DUITSE radio!





    RobinxxxBill[631]RobinxxxBill zei op 5 nov 2008 - 21:04:

    volgens een vriendin[die duits kan] kwam het op de DUITSE radio


    Dat wilt dus zeggen dat het écht waar is...

    Oke, genoeg bevestiging voor mij...


    YESSSSSSS! 3MENSEN DEI ME WEL GELOVEN EN GUSTI OOK NOG BETERSCHAP WENSEN!!!!


    Dit is mijn mening...!?

    Grrr.

    Dat vind ik nou echt stom gewoon, meer kan ik er niet over zeggen.


    HJEWHN IW$"TJTJ_$T$JT$T$.

    misschien een roddel misschien niet
    annyways is het waar wens ik hem beterschap..
    want echt veel kunnen wij er niet aan doen..
    maar als hij morgen toch verschijnt op de awards weten we in iedergeval dat hij het goed maakt.. en zeker als hij morgen nog 2 nummers zou mee drummen...


    A Noble was Born in Chaos

    misschien een roddel misschien niet
    annyways is het waar wens ik hem beterschap..
    want echt veel kunnen wij er niet aan doen..
    maar als hij morgen toch verschijnt op de awards weten we in iedergeval dat hij het goed maakt.. en zeker als hij morgen nog 2 nummers zou mee drummen...



    Ik zie het toch echt niet als een roddel, als het op teletekst staat, er fotos van zn auto zijn & het op het nieuws was.. Maargoed, we'll see. ;)

    (...)

    Uhuh, daardoor vond ik het alleen maar schokkender eigenlijk.
    Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar zo voelt het meer alsof het echt waar is, eerst dacht/ hoopte ik ook nog dat het een roddel was, maar nu werd ik met beide benen op de grond gezet...

    Ik hoop dat alles meevalt, maar dat zullen we wss morgen bij de EMA'S zien...

    (K)

    jaa we zullen het wel zien, maar nu is het denk wel waar want teletekst liegt toch niett??


    Nvt

    Nee hoor, dit is geen roddel. O.o Waarom zou het anders bij die link staan, en dat ie nog wel pijn heeft etc.?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vast weer zo'n dwaas roddel ding ma da ze dees keer nii dood zijn! -,-'


    If music be the food of love, play on!

    Nou het is volgens mij wel gewoon waar.. Staat ook op de duitse teletekst. Maar.. Hij leeft toch nog en is niet gewond, alleen spierpijn door de schrik en de klap.. Dus no worries. Hij zal een boete krijgen en that's it.


    Wie du mir, so ich dir.

    OMG ik snap niet dat mensen meteen gaan schreeuwen van: Het is niet waar het is een roddel.
    Als het een roddel zou zijn, zouden ze er dan niet bijzettten dat hij zwaargewond in het ziekenhuis ligt? Domme mensen denk eens na!


    Your make-up is terrible

    volgensmij is het waar hoor. :o
    maarja,
    wie weet,
    sterkte gus! (H)


    It's not the same without you.

    T is geen roddel.

    http://nl.youtube.com/watch?v=3mmR123QfCo


    you are no greatest love but disappointment in my life