• Gustav wou een rij auto inhalen, en verloor de macht over het stuur en reed tegen een opzetting.
    Daardoor kwam hij op de trambaan en de tram ramde zijn auto, waardoor hij weer terug kwam op de weg en nog twee auto's ramde.
    Katharina Kretzschmar (29) & Denny E. (29) waren ook betrokken bij het ongeluk en zaten in de andere auto.
    Iedereen is GELUKKIG lichtgewond geraakt en Gustav wordt waarschijnlijk een boete opgelegd voor het ongeluk.

    KIJK ZELF:

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/celebrity-gossip/2008/11/05/tokio-hotel-drummer-gustav-schafer/crashes-car-into-tram.html


    Dit is mijn mening...!?

    wth?! Ö Geramd door een trein? Das nie te geloven dat die nog leeft toch?! Ö Gelukkig wel! =)


    What you see, is what you get.

    Wth?
    Is dit echt gebeurd 0_o

    Oeps. o-o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IS DIT ECHT GEBEURD?
    EN HOE WEET GIJ DA?????


    I need you like a heart needs a beat

    Dis niet waar toch?!
    (hoop ik ten minste)
    Bitte!!! (A)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Maar zo iets geloof ik ni -_-'

    HET BEWIJS. Gustav kan niet auto rijden xD

    don't think so.

    anders was dit al lang op de officele th fansite gekomen. Gewoon dus weeral een roddel [:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Voorzover ik op internet heb rondgespeurd kon ik dit eruit op maken en is dit gebeurt, het is niet zeker of Gussi op de EMA's zal zijn.


    Dit is mijn mening...!?

    Een trambaan xD? In AMERIKA XD?


    Life is hard and then we die

    Ik hoop dat dit een grapje is en dat het voor de promotie van je quizje is! :P


    Träume sind wirklich!!

    antwoord dan??
    btw een tram ramd je auto en dan kom je terug op de baan??
    raar...


    I need you like a heart needs a beat

    Voorzover ik op internet heb rondgespeurd kon ik dit eruit op maken en is dit gebeurt, het is niet zeker of Gussi op de EMA's zal zijn.


    op welke site heb je dat gevonden??


    I need you like a heart needs a beat

    uhhm ja hoor, ik denk roddel.


    Nvt

    Waarschijk gewoon een zieke roddel,