• Gustav wou een rij auto inhalen, en verloor de macht over het stuur en reed tegen een opzetting.
    Daardoor kwam hij op de trambaan en de tram ramde zijn auto, waardoor hij weer terug kwam op de weg en nog twee auto's ramde.
    Katharina Kretzschmar (29) & Denny E. (29) waren ook betrokken bij het ongeluk en zaten in de andere auto.
    Iedereen is GELUKKIG lichtgewond geraakt en Gustav wordt waarschijnlijk een boete opgelegd voor het ongeluk.

    KIJK ZELF:

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/celebrity-gossip/2008/11/05/tokio-hotel-drummer-gustav-schafer/crashes-car-into-tram.html


    Dit is mijn mening...!?

    Op welke site dan?
    Begint zich nu zorgen te maken... :S


    Träume sind wirklich!!

    antwoord dan??
    btw een tram ramd je auto en dan kom je terug op de baan??
    raar...

    Nja echt he -_-' hij rijd ergens tege en heel perongeluk komt hij toch op een trambaan terecht en juist op da moment kwam er een tram aan zeker die hem ni had zien staan en er tege botst Oo dikke bullshit x)

    Mag ik het raar vinden dat ze een tijdje ook al in een nepartiekel hadden staan dat Lil'Wayne dood is& nu ineens Gustav een ongeluk heeft veroorzaakt, vlak voor de EMA's?
    Nja, we moeten morgen maar afwachten;)


    I want my bloody cheese now!^^

    gustav een boete !!

    wat KUT !!:@:@


    JE KAN NIET IEMAND EEN BOETE GEVEN HIERVOOR!!
    GUSTAV DOET DAT HEUS NIET MET OPZET!!
    IEDEREEN VERLIEST WEL EENS DE MACHT OVER HET STUUR EN DAAROM EEN BOETE GEVEN WAT STOM!!
    DAT IS ZOO DOM!
    HET SLAAT NERGENS OP!!!




    gustav een boete !!

    wat KUT !!:@:@


    JE KAN NIET IEMAND EEN BOETE GEVEN HIERVOOR!!
    GUSTAV DOET DAT HEUS NIET MET OPZET!!
    IEDEREEN VERLIEST WEL EENS DE MACHT OVER HET STUUR EN DAAROM EEN BOETE GEVEN WAT STOM!!
    DAT IS ZOO DOM!
    HET SLAAT NERGENS OP!!!







    wrm zou bild.de liegen, maar ik check wel wat verder.


    Dit is mijn mening...!?

    Ik weet niet of jouw verhaal klopt,maar het is wel zo dat gustav lichtgewond is geraakt,en ze komen wél naar de EMA'S


    Pictures fade away, but memories are forever

    Och god Toch...
    Wat erg.
    Maar er staat toch dat hij wss wel komt naar de EMA's?
    Of is mijn Engels nog belabberder dan dat ik gedacht had! :P


    Träume sind wirklich!!

    KIJK ZELF OP BILD.DE DAAR STAAT HET OOK OP!!!!


    Dit is mijn mening...!?

    Dat kan echt een fakesite zijn zu. Bestaat altijd wel! Mensen doen da gewoon om fans ongerust te maken enzow -_-' Er heeft zich ook eens zo'n artikel de ronde gedaan, dat Tom & Bill zouden zijn omgekomen in een verkeersongeval -_-"


    What you see, is what you get.

    nhja, keek op keiveel sites, maar laten het dan maar op die van bild.de houden oke? Is iemadn het daar mee eens?


    Dit is mijn mening...!?

    ja.
    en dan issie zometeen dood gegaan aan zijn wonden.
    die hij niet heeft.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Gelukkig zijn die trams zo veilig dat je er gewoon voor kan staan met die dikke rubbere band x']