• De stelling van deze week luidt:
    Mensen zijn tegenwoordig veel te vroeg met hun kerstversiering.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Avarosa schreef:
    Wij zetten die altijd achter sinterklaas en pas na drie koningen gaat ie weg. Maar mij maakt dat niet echt uit wanneer mensen die zetten. Het zorgt voor een gezellig en warm gevoel, dus als je dat om die reden vroeger wilt zetten, waarom niet. Sinds de uurwissel is het anders toch maar donker en kill in huis, dus zo'n kerstboom zorgt wel voor wat sfeer dan.
    En misschien zijn de winkels wel wat vroeg, maar de herfstcollectie ligt toch ook tijdens de zomersolden al in de winkel? Ze moeten gewoon vroeg zijn met hun kerst- en nieuwsjaarsoutfits zodat de klanten die vroegtijdig kan kopen. Niet iedereen gaat de dag voor kerst nog op zoek naar de perfecte outfit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Assassin schreef:
    (...)

    Sinterklaasspullen liggen al in augustus in de winkel, dus dat is niet waard. :'D Bij winkels gaat het om geld, maar dat is volgens mij niet waar de stelling in dit geval om draait. Het gaat over mensen met hun kerstversiering en die kan je onafhankelijk van winkels ophangen.

    Anyway, ik ben het er niet mee eens. Ik vind juist dat het een gezellige sfeer in deze donkere dagen geeft.
    Inderdaad. De pepernoten liggen in de hema er al van augustus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee hoor

    Persoonlijk vind ik, en dan ga ik tegen de rest in, dat het veels te vroeg in de winkels ligt en mensen hun bomen al optuigen eer het nog Sinterklaas moet worden. Zelf heb ik echt totaal niks met de feestdagen en wil ik mij dan ook niet laten bemoeien met de feestdag van een ander, men viert maar hoe men het zelf wil, maar het is wel jammer dat hierdoor Sinterklaas meer te lijkt vergeten - the poor bastard. En ik merk ook bij mezelf dat ik me er aan begin te irriteren, en dat moet ik dus niet doen :').

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 12:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kunt je zo aan alles ergeren... Oneens. Al dat keurige, bekrompen spik en span gedoe. Voor mij part zetten ze hun kerstboom in augustus.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    :'D Oh boy. Na die serieuze stellingen moest er ook wel iets luchtigs komen, maar dit is toch wel een winnaar. :'D

    Oneens, ik merk niet dat mensen nou per se eerder hun kerstboom opzetten dan vroeger. In Nederland is het nog steeds gebruikelijk (geloof ik) om hem op te zetten na Sinterklaas.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is hun eigenhuis en eigenverziering
    Dus i vind datmensen hier geenmening over kunnen hebben want iedereen doet het op ze eigen manier


    Don't trust anyone . . .

    Stylinsexual schreef:
    Wanneer je -je kerstboom opzet en al dat soort dingen, kan het me echt niet schelen wanneer je dat doet. Maar winkels beginnen er altijd veel te vroeg mee :'D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Kwa persoonlijk, maakt het me niet uit wanneer je je kerstpullen opzet. Maar met winkels kan ik het wel goed begrijpen hoor, in Augustus verkochten ze bij de AH hier in Oostzaan al pepernoten, en echt pas om 10 december kerstpullen. Ik denk dat het ook ligt aan welke winkelketen je gaat omdat ik eerlijk gezegd er niet zoveel moeite mee heb, behalve met die liedjes die constant op fucking replay staan.

    Ik vind het wel leuk al die lichtjes etc. No problem!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Wtf is dit nou voor stelling? :'D Van alle stellingen die de revue hebben gepasseerd, is dit toch wel écht een hele slechte stelling.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een stelling, haha.
    Het lijkt vroeg, maar de tijd gaat zo snel.. Ik vind het wel gezellig als er al kerstverlichting de donkeren straten verlicht. Dus oneens. Maar het best vind ik na Sinterklaas. :P


    Ik wil een tuin vol egels

    Kvatch schreef:
    Nee, waarom? Als mensen het gezellig vinden, leggen ze voor mijn part in Augustus al kransjes neer. De versiering zorgt voor een leuks sfeer, en ik vind niet dat er per se een 'te vroeg' of 'te laat' is. Iedereen verschilt daarin.

    Mee eens :)

    Oneens, want het ziet er gezellig uit en wij zijn dr ook altijd vroeg bij haha dus ik heb er geen problemen mee!


    they come, they go

    Kerst is super gezellig! Mensen lopen ook al te mekkeren dat op het station in Nijmegen nog de kerstversiering hangt!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.