• Het is weer bijna carnaval en ik weet écht niet hoe ik moet gaan.
    Ik heb wel een paar ideeën maar ik weet niet hoeveel zo'n pak kost en waar ik het kan vinden. Ik heb al op internet gezocht maar kon ook niks origineels vinden.
    Dit heb ik al:

    Wednesday Adams (uit the Adams Family. Ik weet niet precies hoe).
    Alice in Wonderland (ik weet niet waar).
    Hogwarts-leerling (vaak erg duur en ik weet niet waar ik het vandaan kan krijgen).
    Tuttig meisje (dus veel te veel make-up en bling, sieraden enzo).

    Maar met deze ideeën ben ik niet echt tevreden. Als iemand nog iets leuks, goedkoops en origineels weet?
    Alvast bedankt :Y)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik heb een Alice in Wonderland jurkje van 2 jaar geleden. Dat jurkje heb ik in een plaatselijke carnavalswink gekocht. Misschien online kijken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alice in Wonderland, geen idee of dit binnen of buiten je budget valt, maar goed, ik dacht ik post het maar gewoon ^^

    Voor Wednesday Addams kun je gewoon een zwartjurkje met een witte kraag aandoen en (als je zwart haar hebt) kun je het gewoon in twee vlechtjes vlechten, die lijkt me niet zo heel moeilijk ^^

    Ik hoop dat het wat is.

    Ik wil dit jaar trouwens als Cruella de Vil gaan, haha :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wednesday Addams ben ik al zovaak met Halloween geweest :Y). Gewoon een zwart jurkje met een witte kraag en klaar.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.