• De stelling van deze week luidt:
    Mensen zijn tegenwoordig veel te vroeg met hun kerstversiering.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, waarom? Als mensen het gezellig vinden, leggen ze voor mijn part in Augustus al kransjes neer. De versiering zorgt voor een leuke sfeer, en ik vind niet dat er per se een 'te vroeg' of 'te laat' is. Iedereen verschilt daarin.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 4:14 ]


    Tijd voor koffie.

    en is deze kerststelling dan niet wat te laat? ;)

    Oneens, al vind ik wel dat de winkels niet al in oktober kerstspullen moeten gaan verkopen, en dat in winkelcentrums die verlichting eigenlijk pas na sinterklaas opgehangen moet worden, maar daar kan ik niet veel aan veranderen. Wanneer iemand een kerstboom in huis op zet, boeit me niet zo veel. Al staat ie daar het hele jaar, als mensen dat leuk vinden, prima.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kvatch schreef:
    Nee, waarom? Als mensen het gezellig vinden, leggen ze voor mijn part in Augustus al kransjes neer. De versiering zorgt voor een leuks sfeer, en ik vind niet dat er per se een 'te vroeg' of 'te laat' is. Iedereen verschilt daarin.


    Juist !! :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ben het eens en oneens met de stelling. Eens, omdat tegenwoordig Sinterklaas wat vergeten wordt en Kerstspullen soms al in de winkels liggenwanneer oktober nog niet geëindigd is of november pas begonnen is. Dus, dat is allemaal wel een beetje te vroeg, al gaat dit niet perse over de mensen en hun spullen. Oneens, omdat ik vind dat mensen zelf mogen kiezen wanneer ze hun kerstversiering bovenhalen. Al bergen ze die niet eens meer op, who cares?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 4:19 ]


    16 - 09 - '17

    Gaudino schreef:
    en is deze kerststelling dan niet wat te laat? ;)

    Oneens, al vind ik wel dat de winkels niet al in oktober kerstspullen moeten gaan verkopen, en dat in winkelcentrums die verlichting eigenlijk pas na sinterklaas opgehangen moet worden, maar daar kan ik niet veel aan veranderen. Wanneer iemand een kerstboom in huis op zet, boeit me niet zo veel. Al staat ie daar het hele jaar, als mensen dat leuk vinden, prima.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tylan schreef:
    Ik ben het eens en oneens met de stelling. Eens, omdat tegenwoordig Sinterklaas wat vergeten wordt en Kerstspullen soms al in de winkels liggenwanneer oktober nog niet geëindigd is of november pas begonnen is. Dus, dat is allemaal wel een beetje te vroeg, al gaat dit niet perse over de mensen en hun spullen. Oneens, omdat ik vind dat mensen zelf mogen kiezen wanneer ze hun kerstversiering bovenhalen. Al bergen ze die niet eens meer op, who cares?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De stellingen die wij invoeren worden willekeurig gekozen door Quizlet. Wij kunnen dus niet bepalen wanneer een bepaalde stelling aan de beurt is.

    In ieder geval ben ik het oneens met deze stelling. Als iemand graag in augustus de kerstboom al wil opzetten, is dat hun eigen keuze. Ik zou me er in ieder geval niet druk om maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wanneer je -je kerstboom opzet en al dat soort dingen, kan het me echt niet schelen wanneer je dat doet. Maar winkels beginnen er altijd veel te vroeg mee :'D


    wat was dit ookalweer

    Wij zetten die altijd achter sinterklaas en pas na drie koningen gaat ie weg. Maar mij maakt dat niet echt uit wanneer mensen die zetten. Het zorgt voor een gezellig en warm gevoel, dus als je dat om die reden vroeger wilt zetten, waarom niet. Sinds de uurwissel is het anders toch maar donker en kill in huis, dus zo'n kerstboom zorgt wel voor wat sfeer dan.
    En misschien zijn de winkels wel wat vroeg, maar de herfstcollectie ligt toch ook tijdens de zomersolden al in de winkel? Ze moeten gewoon vroeg zijn met hun kerst- en nieuwsjaarsoutfits zodat de klanten die vroegtijdig kan kopen. Niet iedereen gaat de dag voor kerst nog op zoek naar de perfecte outfit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zoals Avarosa ook zegt: Niet iedereen gaat de dag voor kerst op zoek naar de perfecte outfit.
    Mensen moeten gewoon ruim de tijd krijgen om het in te kopen. Van kleding snap ik het ook wel dat het er vroeg bij ligt, maar van versieringen niet.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat je dat helemaal zelf moet weten, maar ik vind het wel jammer dat winkels (en ook andere mensen) de Sinterklaastijd negeren.
    Zolang het maar niet vóór 1 december is, is het wat mij betreft oké.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tylan schreef:
    Ik ben het eens en oneens met de stelling. Eens, omdat tegenwoordig Sinterklaas wat vergeten wordt en Kerstspullen soms al in de winkels liggenwanneer oktober nog niet geëindigd is of november pas begonnen is. Dus, dat is allemaal wel een beetje te vroeg, al gaat dit niet perse over de mensen en hun spullen. Oneens, omdat ik vind dat mensen zelf mogen kiezen wanneer ze hun kerstversiering bovenhalen. Al bergen ze die niet eens meer op, who cares?


    Ik snap je punt. Maar kijk naar IKEA, bij hun ligt de kerstversiering er al in begin november [als ik het goed heb]. Waarom? Ze kennen geen sinterklaas in Zweden. In dit geval past de winkel zich aan aan zijn "herkomst".
    En ja het lijkt alsof we sinterklaas vergeten, maar iedereen word ouder en als je een familie hebt waarin de jongste niet meer gelooft zie IK niet meer in waarom je t nog zou vieren.

    Al met al ben ik het oneens met de stelling. (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 11:02 ]

    Tylan schreef:
    Ik ben het eens en oneens met de stelling. Eens, omdat tegenwoordig Sinterklaas wat vergeten wordt en Kerstspullen soms al in de winkels liggenwanneer oktober nog niet geëindigd is of november pas begonnen is. Dus, dat is allemaal wel een beetje te vroeg, al gaat dit niet perse over de mensen en hun spullen. Oneens, omdat ik vind dat mensen zelf mogen kiezen wanneer ze hun kerstversiering bovenhalen. Al bergen ze die niet eens meer op, who cares?


    Sinterklaasspullen liggen al in augustus in de winkel, dus dat is niet waard. :'D Bij winkels gaat het om geld, maar dat is volgens mij niet waar de stelling in dit geval om draait. Het gaat over mensen met hun kerstversiering en die kan je onafhankelijk van winkels ophangen.

    Anyway, ik ben het er niet mee eens. Ik vind juist dat het een gezellige sfeer in deze donkere dagen geeft.


    Your make-up is terrible

    nee gewoon niet

    oneens, wij zijn ook vroege vogels hierin (: Wat heb je aan al die versiering als het er maar een week staat?


    Mhm?