• Hayhay!

    Ik vroeg me een beetje af of hier nog meer Elf Fantasy Fair of Castlefest fans op de site zaten. Ik ga al sinds ik 4 ben naar deze festivals, en sinds 2010, denk ik dat het was, ben ik ook ieder jaar verkleed gegaan. De eerste paar jaar als Schemering/Nightfall van Elfquest. En het laatste jaar, 2014, ben ik als een onbekende elf gegaan. En wie weet, misschien ben ik jullie tegengekomen of zijn jullie mij tegen gekomen. Het leek me wel grappig om daar achter te komen.

    Dit zijn een paar fotos van mij in kostuum, en als jullie ook gekostummeerd zijn gegaan, gooi gezellig je foto erin!





    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 11:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jonty schreef:
    (...)

    Wuut, vanuit Limburg? Is daar geen rechtstreekse verbinding dan? o.o


    Vanuit kerkrade not really

    Laleah schreef:
    I'M GETTING ALL EXCITED NOWW!! :D


    Dat is echt heel leuk om te horen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)

    Dat is echt heel leuk om te horen :Y)


    Aha, Kerkrade. Ik ben daar eens geweest geloof ik :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, de reis is ook het probleem niet. Het is vooral dat ik niemand heb om mee heen te gaan, en ik kan jullie ook niet de hele dag achter nalopen. Oh, en ik heb geen kostuum of het geld/tijd/talent ervoor


    Joh, je kunt echt wel met mij mee. Vind ik alleen maar leuk. Ik ga tot nu toe alleen met Alicia, haha, maar waarschijnlijk nog wel meer Q'ers. :'D
    En een kostuum is niet verplicht hoor. Ik denk persoonlijk dat ik dat dit jaar ook niet ga doen. Dat bewaar ik voor Castlefest, haha. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Joh, je kunt echt wel met mij mee. Vind ik alleen maar leuk. Ik ga tot nu toe alleen met Alicia, haha, maar waarschijnlijk nog wel meer Q'ers. :'D
    En een kostuum is niet verplicht hoor. Ik denk persoonlijk dat ik dat dit jaar ook niet ga doen. Dat bewaar ik voor Castlefest, haha. C:


    Kijken mensen je dan niet raar aan als je gewoon in spijkerbroek gaat? En wat heb je voor castlefest?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jonty schreef:
    (...)

    Aha, Kerkrade. Ik ben daar eens geweest geloof ik :W


    Je mag weleens langskomen, maar we gaan echt offtopic nu ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Kijken mensen je dan niet raar aan als je gewoon in spijkerbroek gaat? En wat heb je voor castlefest?


    Helemaal niet! Tuurlijk worden de mensen met uitbundige kostuums bewonderd maar je wordt echt niet raar aangekeken hoor


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Kijken mensen je dan niet raar aan als je gewoon in spijkerbroek gaat? En wat heb je voor castlefest?

    Nee hoor. Er zijn altijd ook genoeg mensen die niet verkleed gaan. Maar het kan mij doorgaans niet zo schelen wat mensen van me vinden.
    Je mag ook wat van mij lenen als je wilt? :'P
    Ik heb een Zwadderichmantel, met bijpassende stropdas (of sjaal), dus dan hoef je er alleen een witte bloes onder haha. :'D

    Ik ben ook een paar jaar als piraat geweest, en vorig jaar als gladiator. En ik wil heel graag als Loki, dus ik hoop dat ik daar ooit geld voor heb haha. :'p
    Oh, en ook gewoon een keer een schots rokje aan, dan pas je er ook prima tussen. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Nee hoor. Er zijn altijd ook genoeg mensen die niet verkleed gaan. Maar het kan mij doorgaans niet zo schelen wat mensen van me vinden.
    Je mag ook wat van mij lenen als je wilt? :'P
    Ik heb een Zwadderichmantel, met bijpassende stropdas (of sjaal), dus dan hoef je er alleen een witte bloes onder haha. :'D

    Ik ben ook een paar jaar als piraat geweest, en vorig jaar als gladiator. En ik wil heel graag als Loki, dus ik hoop dat ik daar ooit geld voor heb haha. :'p
    Oh, en ook gewoon een keer een schots rokje aan, dan pas je er ook prima tussen. :'D


    Je weet dat ik een ravenklauw ben, ik ga mijn huis niet verraden! Maar even serieus, hartstikke bedankt. Misschien kan ik ook wel iets in elkaar flansen met mijn zeer beperkte studentenbudget :P
    Ik ga hier nu serieus over nadenken en ook even het topic van de meeting bekijken


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Kijken mensen je dan niet raar aan als je gewoon in spijkerbroek gaat? En wat heb je voor castlefest?



    Hahah nee ze kijken hje alleen raar aan als je tegen ze opbotst XD Dat had ik een keer en toen werd ik voor toerist uitgescholden XD XD :') terwijl ik daar al jaren kwam maar ik had gewoon nog geen kostuum XD

    Wat wel zo is is dat ze je gaan pesten, dat doen ze altijd. een faun jatte een keer mijn koekje en mn ooms hoed..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Je weet dat ik een ravenklauw ben, ik ga mijn huis niet verraden! Maar even serieus, hartstikke bedankt. Misschien kan ik ook wel iets in elkaar flansen met mijn zeer beperkte studentenbudget :P
    Ik ga hier nu serieus over nadenken en ook even het topic van de meeting bekijken


    Haha. Het was heel stiekem te proberen. :')
    Ik was sowieso van plan om een FB-event aan te maken voor de mensen die ik ietsje beter ken dan de gemiddelde Q'er hier, dus zal ik je daar ook voor uitnodigen?^^
    En het lijkt me echt super leuk als je komt, haha. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha. Het was heel stiekem te proberen. :')
    Ik was sowieso van plan om een FB-event aan te maken voor de mensen die ik ietsje beter ken dan de gemiddelde Q'er hier, dus zal ik je daar ook voor uitnodigen?^^
    En het lijkt me echt super leuk als je komt, haha. ^^


    Is goed. Het lijkt mij ook heel leuk!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    5 jaar geleden eens geweest. Toen niet verkleed gegaan. Dit jaar ga ik samen met twee vriendinnen en we willen verkleed, maar weten nog niet als wat. Ben erg benieuwd hoe het dit jaar is!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.