• Not sure if this is the right place to post it...

    Er is een vreselijke ziekte. Die je van binnenuit helemaal kapot maakt.

    Kerstavond ben ik mijn opa eraan verloren en op dit moment zit mijn moeder in de onderzoeksmolen voor hetzelfde. En tot overmaat van ramp voelde ik dit weekend iets raars in mijn borst. Mijn eerste reactie was dat ik spoken zag en me niet zo moest aanstellen maar toen ik vanochtend bij de huisarts kwam voelde hij niet een maar twee knobbeltjes... Can you imagine how scared i was?
    Nu is het hopelijk niets ergs, dat is in ieder geval waar de huisarts vanuit gaat. Donderdag laat ik een echo maken om te kijken wat het is.
    Maar tot die tijd... Ben ik bang dat er een monster in mijn borst nesteld waar ik geen grip op heb.


    I'm gonna give it like it's never been taken

    Oké, om je alvast gerust te stellen: dat soort monsters zitten alleen maar in Science-Fiction boeken. (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 18:09 ]


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    Oké, om je alvast gerust te stellen: dat soort monsters zitten alleen maar in Science-Fiction boeken. (:


    Ik denk niet dat ze een letterlijk monster bedoelt, eigenlijk.

    OT: Ik kan me voorstellen dat dat even schrikken is! Maar zoals je huisarts ook al schijnt te hebben gezegd, is dat in de meeste gevallen wel waar het bij blijft, dus ik zou proberen me niet gek te maken met zorgen als ik jou was. Hopelijk is het inderdaad niet iets ernstigs. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is schrikken natuurlijk, maar zoals je huisarts zei je hoeft je waarschijnlijk niet druk te maken.
    Waar ben je bang voor? Kanker?
    Borstkanker is op jouw leeftijd namelijk (bijna) uitgesloten. Zijn het niet gewoon de groeischijven? Of een ontsteking van een melkklier?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 18:37 ]


    'Nobody said it was easy

    Ik heb ook een keer een knobbeltje in mijn borst gehad en aangezien die vreselijke ziekte bij mij in de familie zit ben ik ook heel snel naar de huisarts gegaan.
    Bij mij waren het enkel opgezwollen melkkliertjes en hopelijk is het bij jou ook niks ernstigs.
    In ieder geval veel sterkte en succes bij de echo!


    - God only knows

    Thunderstruck schreef:
    Oké, om je alvast gerust te stellen: dat soort monsters zitten alleen maar in Science-Fiction boeken. (:


    Tumors zijn toch behoorlijk echt hoor... Ik snap het als je het verkeerd las.

    Hartstikke eng natuurlijk OP. Je hebt al genoeg met die verschrikkelijke ziekte te maken, dan is de gedachte het zelf te krijgen extra erg. Er zit voor nu niets anders op dan afwachten. Het is vanzelfsprekend heel lastig, maar je kan jezelf het best gewoon vertellen dat er niks aan de hand is. De dokter zal niet zomaar zeggen dat hij ervan uitgaat dat het niets ergs is. Mocht het tóch kwaadaardig zijn, dan ben je er vroeg bij.


    i put the fun in funeral

    Je mag best zeggen waarover het gaat, want eerst dat ik dat het om iets psychisch gaat, maar schijnbaar is het kanker? Idk.

    Anyway, bij ons zit het ook heel erg in de familie, maar naar mijn mening krijg je het alleen maar sneller als je er zo bang voor bent. Heb wat wilskracht en geloof erin dat je het niet krijgt, dat doet wonderen.


    Your make-up is terrible

    Overkill schreef:
    (...)

    Tumors zijn toch behoorlijk echt hoor... Ik snap het als je het verkeerd las.

    Hartstikke eng natuurlijk OP. Je hebt al genoeg met die verschrikkelijke ziekte te maken, dan is de gedachte het zelf te krijgen extra erg. Er zit voor nu niets anders op dan afwachten. Het is vanzelfsprekend heel lastig, maar je kan jezelf het best gewoon vertellen dat er niks aan de hand is. De dokter zal niet zomaar zeggen dat hij ervan uitgaat dat het niets ergs is. Mocht het tóch kwaadaardig zijn, dan ben je er vroeg bij.


    Ik dacht even aan echte monsters en ik was er ook niet echt geweldig bij. Ik dacht aan die monsters uit het boek Gone: soort vliegen die je steken met een gif en daar eitjes in leggen die zich vanuit binnen een weg naar buiten eten *.*
    Maar ja, dat zal het wel niet zijn, denk ik zo.. Ik hoop echt dat het groeischijven of zoiets dergelijks zijn en iets ergers :/


    26 - 02 - '16