• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ziggler > Tylan


    16 - 09 - '17

    MT ^^

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Wanneer mogen we ons bekend maken?

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    Wanneer mogen we ons bekend maken?

    x Stefanie.

    Dat mag al (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Komen er nog verhaaltjes of hoeven we daar niet meer op te rekenen? Blijkbaar was mijn SS inactief, want ik heb niks gehoord van wie 't was.

    Ik heb nog steeds niet alles ontvangen, maar ik denk dat ik volgend jaar de organisatie beter ga doen, nu ik weet hoe het ongeveer gaat


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    naam: Storiefan
    leeftijd: 14
    fandom : Sherlock,HP en LOTR
    hobby's: heb ik niet


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Edoras schreef:
    Komen er nog verhaaltjes of hoeven we daar niet meer op te rekenen? Blijkbaar was mijn SS inactief, want ik heb niks gehoord van wie 't was.
    this


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stradlin schreef:
    (...)this

    Sorry, het is nogal mis gegaan, omdat heel veel die ingeschreven hebben niet geantwoord hebben, ik kan de verhaaltjes online zetten, maar dat betekend dat niet iedereen er eentje heeft en dan kan ik ook de Secret Santa's bekend maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Sorry, het is nogal mis gegaan, omdat heel veel die ingeschreven hebben niet geantwoord hebben, ik kan de verhaaltjes online zetten, maar dat betekend dat niet iedereen er eentje heeft en dan kan ik ook de Secret Santa's bekend maken.


    Jammer dat weer niet iedereen een verhaaltje heeft, maar eerlijk gezegd is het voor de rest ook niet fijn dat je alles wat je al hebt niet online zet. Wij hebben wel moeite gedaan en het zou fijn zijn als die mensen wel hun verhaaltjes zien. Ik wil nu niet onbeleefd zijn, maar ik hoop dat je het ergens begrijpt.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Jammer dat weer niet iedereen een verhaaltje heeft, maar eerlijk gezegd is het voor de rest ook niet fijn dat je alles wat je al hebt niet online zet. Wij hebben wel moeite gedaan en het zou fijn zijn als die mensen wel hun verhaaltjes zien. Ik wil nu niet onbeleefd zijn, maar ik hoop dat je het ergens begrijpt.

    Ja, natuurlijk dat begrijp ik heel erg en ik wil ze ook online zetten, maar dan zeg ik er wel bij dat er dus niet voor iedereen iets is en dat vind ik heel lullig...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk dat begrijp ik heel erg en ik wil ze ook online zetten, maar dan zeg ik er wel bij dat er dus niet voor iedereen iets is en dat vind ik heel lullig...


    Dat is begrijpelijk natuurlijk. Heel jammer dat niet iedereen zijn deel gedaan heeft. Vooral voor de mensen die hun best gedaan hebben om voor een ander iets te maken en dan zelf niks krijgen ;s


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Dat is begrijpelijk natuurlijk. Heel jammer dat niet iedereen zijn deel gedaan heeft. Vooral voor de mensen die hun best gedaan hebben om voor een ander iets te maken en dan zelf niks krijgen ;s

    Ja vind ik ook, maar ik zo alles online zetten en dan sorry alvast voor degene die niks hebben!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De verhaaltjes staan online!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe komen we erachter wie onze secret santa is?


    Spoiler alert: you will save yourself