• Oke jongens, het is eindellijk zover, tijd om emotioneel te worden. :Y)


    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Numenor • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.


    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 17:43 ]


    -

    Het is pas zielig als je je eigen foto's of statussen gaat liken op Facebook..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    Het is pas zielig als je je eigen foto's of statussen gaat liken op Facebook..

    + 3 accounts op fb heb, speciaal voor de likes.


    -

    Rudolph schreef:
    (...)
    + 3 accounts op fb heb, speciaal voor de likes.

    Dat maakt diegene een nog zieliger persoon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    (...)
    Dat maakt diegene een nog zieliger persoon.

    Precies. Echt zielig hoe mensen geobsedeerd zijn met likes. -.-


    -

    Ik vind dat Facebook nu eenmaal het ultieme aandachtspunt is voor jongeren. Iedereen wil uitblinken bij anderen. Hoe meer likes, hoe beter. Hoe meer vrienden, hoe beter. Het is de laatste tijd normaal dat je post dat je gaat slapen of je een bepaald gerecht hebt gegeten. Ikzelf vind dat echt belachelijk en gebruik Facebook alleen maar voor met mensen te praten, die ik zelden zie door een lange afstand.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    Ik vind dat Facebook nu eenmaal het ultieme aandachtspunt is voor jongeren. Iedereen wil uitblinken bij anderen. Hoe meer likes, hoe beter. Hoe meer vrienden, hoe beter. Het is de laatste tijd normaal dat je post dat je gaat slapen of je een bepaald gerecht hebt gegeten. Ikzelf vind dat echt belachelijk en gebruik Facebook alleen maar voor met mensen te praten, die ik zelden zie door een lange afstand.

    Je heb helemaal gelijk. Het is inderdaad het ultieme aandachtspunt voor jongeren. Instagram is het tweede, vind ik.
    En wtf, waarom moet ik weten wat je gegeten heb en dat je gaat slapen en hoe zwaar je dag wel niet was? Zeg dat tegen je vrienden. En please, weg met die ducklips en selfies. Staat lelijk :W


    -

    Simoni schreef:
    Ik vind dat Facebook nu eenmaal het ultieme aandachtspunt is voor jongeren. Iedereen wil uitblinken bij anderen. Hoe meer likes, hoe beter. Hoe meer vrienden, hoe beter. Het is de laatste tijd normaal dat je post dat je gaat slapen of je een bepaald gerecht hebt gegeten. Ikzelf vind dat echt belachelijk en gebruik Facebook alleen maar voor met mensen te praten, die ik zelden zie door een lange afstand.


    Same, ik zet echt bijna nooit wat op Facebook, verjaardagswensen of zo, ik heb nog nooit een status gehad, buiten dan in relatie met. :') maar hij deed t en tagde mij, dus ja :'S voor de rest change ik mijn profielfoto om de zoveel maanden ... Nee, Facebook is geen plaats voor mij, voor de chat and that's it.
    Ik irriteer me eraan dat mensen mij als 'populair' gaan bestempelen vanwege de likes of zo. *kuch* Annemarije *kuch* *melovesyababe*
    Maar goed. Dat vind ik ook irritant. :')

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 20:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rudolph schreef:
    (...)
    Je heb helemaal gelijk. Het is inderdaad het ultieme aandachtspunt voor jongeren. Instagram is het tweede, vind ik.
    En wtf, waarom moet ik weten wat je gegeten heb en dat je gaat slapen en hoe zwaar je dag wel niet was? Zeg dat tegen je vrienden. En please, weg met die ducklips en selfies. Staat lelijk :W


    Het is heel fijn dat ze een hoog zelfbeeld van zichzelf hebben, maar daarvoor moet je niet steeds je perfecte leventje op Facebook zetten.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Offside schreef:
    (...)

    Same, ik zet echt bijna nooit wat op Facebook, verjaardagswensen of zo, ik heb nog nooit een status gehad, buiten dan in relatie met. :') maar hij deed t en tagde mij, dus ja :'S voor de rest change ik mijn profielfoto om de zoveel maanden ... Nee, Facebook is geen plaats voor mij, voor de chat and that's it.
    Ik irriteer me eraan dat mensen mij als 'populair' gaan bestempelen vanwege de likes of zo. *kuch* Annemarije *kuch* *melovesyababe*
    Maar goed. Dat vind ik ook irritant. :')


    Ik vind het irritant dat mensen 'Mokke' op mijn foto's zetten. Ik haat dat woord echt verschrikkelijk. Voor degene die dat woord niet kennen. Het is een Belgische jongeren woord voor een heel mooi iemand.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik vind Facebook eigenlijk best wel geweldig.
    Ik weet niet wat ik zonder zou moeten, omdat ik geen What's App heb en ik FB de prettigste manier vind om te chatten met iemand.
    Verder vind ik het af en toe wel leuk om een nieuwe status up te loaden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Simoni schreef:
    (...)

    Ik vind het irritant dat mensen 'Mokke' op mijn foto's zetten. Ik haat dat woord echt verschrikkelijk. Voor degene die dat woord niet kennen. Het is een Belgische jongeren woord voor een heel mooi iemand.


    Hahaha, feel ya. Of 'ge zyt een heel scheun meiske' of zoiets. Ugh...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Simoni schreef:
    Ik vind dat Facebook nu eenmaal het ultieme aandachtspunt is voor jongeren. Iedereen wil uitblinken bij anderen. Hoe meer likes, hoe beter. Hoe meer vrienden, hoe beter. Het is de laatste tijd normaal dat je post dat je gaat slapen of je een bepaald gerecht hebt gegeten. Ikzelf vind dat echt belachelijk en gebruik Facebook alleen maar voor met mensen te praten, die ik zelden zie door een lange afstand.


    Helemaal mee eens.


    16 - 09 - '17

    Simoni schreef:
    Ik vind dat Facebook nu eenmaal het ultieme aandachtspunt is voor jongeren. Iedereen wil uitblinken bij anderen. Hoe meer likes, hoe beter. Hoe meer vrienden, hoe beter. Het is de laatste tijd normaal dat je post dat je gaat slapen of je een bepaald gerecht hebt gegeten. Ikzelf vind dat echt belachelijk en gebruik Facebook alleen maar voor met mensen te praten, die ik zelden zie door een lange afstand.

    Precies dit, belachelijk wat voor dingen sommige mensen erop zetten. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ken iemand die al haar eigen foto's en statussen liked, dan zit ik echt zo te kijken van 'Serieus?!'


    16 - 09 - '17

    Waar ik me ook aan erger op Facebook is van die mensen die plaatjes met tekst gaan delen waarin dingen staan als (ik kijk nu even terug naar iemand die laatst zo'n plaatje deelde) 'Ken je dat... Van die personen die negatief over een ander tegen je praten. En even laten kom je ze samen tegen.' Dat kan wel goed zijn, maar waarom deel je zo'n plaatje als je zelf zo bent? Serieus... kijk eerst naar jezelf voor je zoiets deelt en zegt 'Ja, dat ken ik!'. Soms heb ik zo'n zin om te zeggen 'Heb je het toevallig over jezelf?'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 22:15 ]


    16 - 09 - '17