• Oke jongens, het is eindellijk zover, tijd om emotioneel te worden. :Y)


    The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Rudolph • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Numenor • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Rudolf • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •


    Song of the night: I'm not the only one by Sam Smith.


    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 25 december.
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Ziggler) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 17:43 ]


    -

    OHMYFUCKINGGOSH! Ik zag t topic niet. Grr nooooo. Omg ><'.
    CONGRAAAAAAAAAAATS! om 50! Wwoeeehoeew! *asswiggle*

    YAAAS.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    RayLaVie schreef:
    En daarom reageer ik nooit op de stelling van de week. Ik hou van een vriendelijke discussie, maar er zitten naar mijn smaak net iets te veel mensen daar die gewoon gelijk willen hebben. Ik vind het altijd wel erg vermakelijk om te lezen, moet ik bekennen.


    Dus het is vermakelijk te lezen hoe mijn mening de grond in wordt getrapt? Good to know. Oké, laat ook maar. Ik heb gewoon mijn dag niet, I guess.


    26 - 02 - '16

    @Frosty je wil wel erg graag lezen dat mensen tegen jou persoonlijk zijn, lijkt het. Ik had niet over jou, maar over de uitzichtloze discussies die daar over het algemeen gevoerd worden. Er zitten namelijk wat mensen tussen die toch niet van plan zijn om hun mening te herzien.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Frosty je wil wel erg graag lezen dat mensen tegen jou persoonlijk zijn, lijkt het. Ik had niet over jou, maar over de uitzichtloze discussies die daar over het algemeen gevoerd worden. Er zitten namelijk wat mensen tussen die toch niet van plan zijn om hun mening te herzien.


    Dat bedoelde ik niet, wtf. Die opmerking schoot gewoon in het verkeerde keelgat, omdat het vlak na mijn reactie werd gepost en vervolgens ook nog werd gequote door tig mensen. Sorry hoor, maar dat valt bij mij gewoon verkeerd.

    Ik heb het gevoel dat ik voor niemand hier iets goed kan doen. Schrap mij maar van de lijst.


    26 - 02 - '16

    Sam bedoelde het heus niet verkeerd hoor, dat neem jij alleen zo op...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    @Frosty het is totaal niet verkeerd bedoeld. Ik ken je niet, dus ik kan ook niet oordelen, ik zeg gewoon wat mij opvalt, maar zoals ik al zei heb ik geen achtergrond, dus kan ik het ook mis hebben. Het lijkt me dat het gewoon een stuk makkelijker voor je wordt als je niet alles persoonlijk en aanvallend opneemt. Niemand hier heeft persoonlijk iets tegen je.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Simoni schreef:
    Sam bedoelde het heus niet verkeerd hoor, dat neem jij alleen zo op...


    Ga jij je er ook maar lekker mee bemoeien. Ik zei toch dat ik van de lijst wilde? Nou is het gewoon klaar. Ik ben weg hier.


    26 - 02 - '16

    Je moet nu niet boos om me worden. Jij wilt wel graag dat wij meeleven met wat er gebeurd is en dat doen we ook, maar jij vind het wel nodig om onaardig tegen Sam te zijn. Dat kan ik nu eenmaal niet accepteren.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jeetje ik ben even weg en meteen is er oorlog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Jeetje ik ben even weg en meteen is er oorlog.


    Het is gewoon een discussie van meningen.

    Wat gaan jullie allemaal nog doen bij nieuwjaar?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom wil Erieka weer weg?


    -

    Oke, nevermind, ik zie het al. :s


    -

    Offside schreef:
    (...)

    Het is gewoon een discussie van meningen.

    Wat gaan jullie allemaal nog doen bij nieuwjaar?


    Ik ga naar een vriend van me en lekker veel eten. Jij?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    Ik ga naar een vriend van me en lekker veel eten. Jij?


    Thuis zitten en vanuit de loft naar het vuurwerk kijken.
    Paps gaat een uitgebreid gangen menu maken. :'S


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Het is gewoon een discussie van meningen.

    Wat gaan jullie allemaal nog doen bij nieuwjaar?

    Dronken worden :W
    Hahah, kidding. Na één drank kan ik namelijk al dingen zeggen die niet gepast zijn. Ik en mijn nicht samen :W Dus nieuwjaar gaat interessants zijn xD. Niet dat ik meer dan twee mag drinken anyway...
    Ik ga dus naar mijn tante. Mijn neef heeft hevige astma, dus vuurwerk steken gaan we vast niet doen en dat vind ik niet erg. Ik ben over die fase heen. Het klinkt saai, maar gewoon gezellig bij mekaar zitten en praten is gewoon geweldig met hun. Je verveel je namelijk niet door alle grapjes.
    En oja, volproppen met eten is een must. En wat ga jij doen?


    -