• Wegens persoonlijke redenen verwijderd, sorry:$

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 13:12 ]


    None

    Ik zou wel met haar om blijven gaan, alleen dan misschien iets minder. Je hebt altijd nog jeweetwel. (wbw) Hihi.
    Maar ja, ik was/ben ook negatief, dus eigenlijk weet ik het niet zo goed. ;$
    X


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    Ik zou wel met haar om blijven gaan, alleen dan misschien iets minder. Je hebt altijd nog jeweetwel. (wbw) Hihi.
    Maar ja, ik was/ben ook negatief, dus eigenlijk weet ik het niet zo goed. ;$
    X



    Haha nee ik weet niet wie jeweetwel is en als ik denk wie het is nou dat is een jongen en dat is anders
    Ja maar door jou verander ik niet en zo negatief ben je niet je bent negatief op het juiste moment zij is gwn de hele dag down en huilt ze ook best vaak ik heb der vaker zien huilen dan jullie allemaal in 2jaar


    None

    Je kunt op zich best met haar om blijven gaan. Alleen zul je dan moeten leren om haar jouw werk en jouw leven niet te veel te laten beïnvloeden, zodat jij nog wel goede punten haalt, leert en positief blijft.
    En anders is het misschien beter haar wat te laten, ook al is dat lullig. Maar wat je het beste kunt doen is haar steunen, maar ook je eigen ding blijven doen en zorgen dat ze met iemand gaat praten en dan dus ook echt hulp krijgt, zodat ze al die dingen een plaatsje kan geven en weer positiever in het leven komt te staan.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    krullenbolNT schreef:
    (...)


    Haha nee ik weet niet wie jeweetwel is en als ik denk wie het is nou dat is een jongen en dat is anders
    Ja maar door jou verander ik niet en zo negatief ben je niet je bent negatief op het juiste moment zij is gwn de hele dag down en huilt ze ook best vaak ik heb der vaker zien huilen dan jullie allemaal in 2jaar


    Ja, oke. Maar toch, ja het is een jongen ja. :]
    Maar dat is wel echt erg hoor, kan je er niet met haar over praten? Of zou dat niet helpen?
    X


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik herken de situatie wel een beetje. Ik denk dat het voor jezelf het beste is om misschien een beetje afstand van haar te nemen, gewoon puur om je beter op je werk te kunnen focussen etc. Maar laat haar natuurlijk niet zitten, misschien kan je proberen om haar ook wat te motiveren?
    Succes ermee ^^

    Als jij er zoveel last van hebt, kun je beter misschien toch wat afstand van haar nemen, voor je eigen bestwil. Je hoeft haar niet te laten vallen natuurlijk, maar een beetje minder kan wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dinaggo schreef:
    Ik zou wel met haar om blijven gaan, alleen dan misschien iets minder. Je hebt altijd nog jeweetwel. (wbw) Hihi.
    Maar ja, ik was/ben ook negatief, dus eigenlijk weet ik het niet zo goed. ;$
    X


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Ja, oke. Maar toch, ja het is een jongen ja. :]
    Maar dat is wel echt erg hoor, kan je er niet met haar over praten? Of zou dat niet helpen?
    X


    Dat is het we praate er vaak de hele dag over -_-


    None

    krullenbolNT schreef:
    (...)

    Dat is het we praate er vaak de hele dag over -_-


    Oke dan, en zoals de andere zeggen, kan je haar dan niet motiveren?
    X

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 14:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Taize schreef:
    Als jij er zoveel last van hebt, kun je beter misschien toch wat afstand van haar nemen, voor je eigen bestwil. Je hoeft haar niet te laten vallen natuurlijk, maar een beetje minder kan wel.



    Ja eigenlijk zou ik dat ook wel willen doen alleen ben ik dan bang dat ik niemand meer heb ;s


    None

    krullenbolNT schreef:
    (...)


    Ja eigenlijk zou ik dat ook wel willen doen alleen ben ik dan bang dat ik niemand meer heb ;s


    Aahw, lieffie toch. Je hebt altijd mij nog. (heart2)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Oke dan, en zoals de andere zeggen, kan je haar dan niet motiveren?
    X


    Ja dat zou ik kunnen proberen, Maarja meestal is G degene die dat doet omdat die ook echt de hele dag vrolijk is enso en ik nouja niet
    maar dat vind ze ook weer irritant aan G zegt ze en daarom gaat ze liever met mij om omdat we veel dingen gemeen hebben x


    None

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Aahw, lieffie toch. Je hebt altijd mij nog. (heart2)


    Ja weet ik maar jij zit niet meer bij mij in de klas anders was ik nooit zoveel met der omgegaan he want dan had ik jou !


    None

    krullenbolNT schreef:
    (...)

    Ja dat zou ik kunnen proberen, Maarja meestal is G degene die dat doet omdat die ook echt de hele dag vrolijk is enso en ik nouja niet
    maar dat vind ze ook weer irritant aan G zegt ze en daarom gaat ze liever met mij om omdat we veel dingen gemeen hebben x


    Oh, en ze gaat dan liever met jou om, omdat jij soms ook negatief bent?
    Maar het is wel fijn dat G de hele dag vrolijk is, dan heb je altijd haar nog als je je down gaat voelen.
    X


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    krullenbolNT schreef:
    (...)

    Ja weet ik maar jij zit niet meer bij mij in de klas anders was ik nooit zoveel met der omgegaan he want dan had ik jou !


    Weet ik, maar het is maar even dat je het weet. (bloos)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 15:01 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you