• Mijn eerste kerstdag was wel de vreemdste ooit...

    Een tijd terug had ik een stand alone geschreven over een cowboy. Niet iets om online te zetten, maar gewoon voor mezelf. In dat verhaal had de man in kwestie donker haar en baardje, bruine ogen, zijn eeuwige Stetson en laarzen aan, was vrij gespierd en had aardig wat tatoeages. Niets vreemds op zich.

    Afgelopen nacht verveelde ik me echter zo erg dat ik via q weer op omegle terecht kwam. Ik nam er een kijkje en kwam direct in gesprek met een hele leuke jongen. Donker haar dat eerst verborgen ging onder een petje, baardje, bruine ogen en tatoeages.
    Naarmate het gesprek vorderde, stond hij uit het niets op en verruilde zijn petje voor een Stetson. Dus ik vroeg uit puur vermaak of hij ook nog bijpassende laarzen had. En tot mijn grote verrassing pakte hij een paar laarzen en een blouse. Daar zat hij dan, mijn cowboy, in levende lijve. Inclusief zelfingenomen grijns en een donkere blik die onder de rand van zijn hoed vandaan kwam.

    Uiteindelijk hebben we 4,5 uur gesproken voor we weer afscheid namen, maar het was een hele aparte ervaring om iemand te leren kennen die zoveel op een personage uit je verzonnen verhaal komt.

    Iemand van jullie ook zoiets meegemaakt?

    Ah nee, zlef niet meegemaakt. Maar dat is wel erg awesome!!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als mijn Ravi toch tot leven zou komen. Ö

    Echt leuk hoe je soms zo iets leuks met mensen op Omegle kan hebben!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahaha o gawd, dat klinkt echt geweldig!
    Maar neen, helaas heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wah, houd je contact met hem? Klinkt romantisch, hahaha. En nope, ik niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gibbs schreef:
    Hahaha o gawd, dat klinkt echt geweldig!
    Maar neen, helaas heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. x)


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, dat is geweldig! En freaky. Maar echt leuk.


    -

    Omg, dat is echt geweldig. Ik wil ook dat mijn personages tot leven komen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gibbs schreef:
    Hahaha o gawd, dat klinkt echt geweldig!
    Maar neen, helaas heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. x)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eledhel schreef:
    Wah, houd je contact met hem? Klinkt romantisch, hahaha. En nope, ik niet.

    Ja, inderdaad, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. waar hebben jullie in die 4,5 uur allemaal over gepraat?(: Ik wou dat ik mijn personages in het echt kon spreken haha. Een personage van mij heeft zulke geweldige humor. ^^ Hehe :)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 22:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eigenlijk wel een beetje eng, haha, maar ook wel leuk. Zelf nog niet meegemaakt.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Eigenlijk wel een beetje eng, haha, maar ook wel leuk. Zelf nog niet meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Rudolph schreef:
    Oh, dat is geweldig! En freaky. Maar echt leuk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat gaaf! Zoiets had ik ook een keer. Ik had een personage voor de grap gebaseerd op iemand die ik echt kende, maar mijn personage ging bekend onder een andere naam dan hij met zijn geboorte gekregen had. Hij noemde zich Harry, maar hij heette eigenlijk Raven. Een paar maanden later hoorde ik dat de persoon waarop ik hem gebaseerd had als een soort 'alter ego' naar een festival was gegaan, en dat zijn alter ego Raven heette. O.O


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat gaaf! Zoiets had ik ook een keer. Ik had een personage voor de grap gebaseerd op iemand die ik echt kende, maar mijn personage ging bekend onder een andere naam dan hij met zijn geboorte gekregen had. Hij noemde zich Harry, maar hij heette eigenlijk Raven. Een paar maanden later hoorde ik dat de persoon waarop ik hem gebaseerd had als een soort 'alter ego' naar een festival was gegaan, en dat zijn alter ego Raven heette. O.O


    Dat is echt creepy. o.o


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha zo gaaf.
    Ik denk dat mij personages niet heel lief tegen me zullen zijn als ze tot leven komen hahaha.


    Every villain is a hero in his own mind.