• Mijn eerste kerstdag was wel de vreemdste ooit...

    Een tijd terug had ik een stand alone geschreven over een cowboy. Niet iets om online te zetten, maar gewoon voor mezelf. In dat verhaal had de man in kwestie donker haar en baardje, bruine ogen, zijn eeuwige Stetson en laarzen aan, was vrij gespierd en had aardig wat tatoeages. Niets vreemds op zich.

    Afgelopen nacht verveelde ik me echter zo erg dat ik via q weer op omegle terecht kwam. Ik nam er een kijkje en kwam direct in gesprek met een hele leuke jongen. Donker haar dat eerst verborgen ging onder een petje, baardje, bruine ogen en tatoeages.
    Naarmate het gesprek vorderde, stond hij uit het niets op en verruilde zijn petje voor een Stetson. Dus ik vroeg uit puur vermaak of hij ook nog bijpassende laarzen had. En tot mijn grote verrassing pakte hij een paar laarzen en een blouse. Daar zat hij dan, mijn cowboy, in levende lijve. Inclusief zelfingenomen grijns en een donkere blik die onder de rand van zijn hoed vandaan kwam.

    Uiteindelijk hebben we 4,5 uur gesproken voor we weer afscheid namen, maar het was een hele aparte ervaring om iemand te leren kennen die zoveel op een personage uit je verzonnen verhaal komt.

    Iemand van jullie ook zoiets meegemaakt?

    Lijkt me wel funny. =P
    Ik heb nog nooit zoiets voor gehad.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, wat gaaf!
    Ik vraag me af wat mijne zouden doen, hahaha. Of uit mn dagdromen, dan ben ik soms wel de klos. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dat is wel heel gaaf,

    Ik heb dat zelf ooit met een droom gehad, ik droomde over een vrij knappe jongen. Kort, zwart haar en netjes gekleed. Liep hij twee dagen daarna de persoon uit mijn droom, in de Mac.


    Vampire + Servant = Servamp

    Zoiets heb ik nooit gehad, maar wel met namen. Ik kies graag namen waar ik nog geen gezicht bij ben, in dit geval Emiel. Ik kende niemand die Emiel heette toen ik dat personage creëerde. Drie weken en 8 hoofdstukken later leerde ik een Emiel kennen, met het tegenovergestelde karakter dan dat mijn karakter heeft -.-

    Maar da's wel creepy en gaaf!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Omg, je vertelt het op een erg leuke manier.:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kwam ik mijn eigen personages maar tegen!! <3


    'Nobody said it was easy

    Gibbs schreef:
    Hahaha o gawd, dat klinkt echt geweldig!
    Maar neen, helaas heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. x)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wauw dat is eng, maar vooral ontzettend gaaf! Ik heb dat zelf nooit meegemaakt, al zou ik wel heel graag James uit mijn verhaal 'Liefde maakt blind' eens een keertje willen ontmoeten haha (;


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Dat klinkt goed, hehe. Heb je nog contact met hem gehouden?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rudolph schreef:
    Oh, dat is geweldig! En freaky. Maar echt leuk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…