• Hoi!

    Samenvatting M/V:


    Mijn verhaal gaat over Maxime, een bisexueel meisje van vijftien jaar oud. Ze is 'genderfluid', dit houd in dat ze zich op sommige dagen meer een jongen voelt, en op ander dagen een meisje. Als ze zich een jongen voelt, gaat de zoor het leven als Max.
    Alleen haar ouders en beste vrienden Heleen en Dennis weten hiervan, wat het leven best moeilijk maakt. Docenten weten het niet, medeleerlingen pesten haar, buurtbewoners verklaren haar voor gek en zelfs haar familie zegt dat het maar een fase is.
    Als ze de lieve Lise ontmoet word alles nog moeilijker. Maxime valt voor haar en Lise valt voor 'Max'. Maxime is hierdoor steeds vaker Max en als ze Maxime is, doet ze alsof ze zijn tweelingzus is. Als Lise er achter komt dat Max en Maxime dezelfde persoon zijn, voelt ze zich hier erg ongemakkelijk bij en gaat ze weg bij Max.

    Het verhaal is pas net begonnen en het word geschreven vanuit Maxime's oogpunt of POV.
    De voorlopige titel is 'M/V', verwijzend naar de letters die voor Mannelijk en Vrouwelijk staan, die je vaak op formulieren moet invullen.
    Ik kan redelijk vaak schrijven omdat het nu vakantie is, maar anders heb ik het best druk en zoek hierom iemand die met me samen wilt schrijven.


    Pluk de dag, misschien is het je laatste...