• Hey,ik wil graag een nieuwe story starten,dat wil ik graag doen met een co schrijfster.Eventueel met toch wat ervaring.Dat gewenst omdat ik,PLL,nog niet heel veel ervaring heb opgedaan.Over de story die ik wil gaan maken is nog geen woord beslist,Dus het onderwerp is nog onbepaald.Ik vind alle onderwerpen leuk maar liefst niks gaan baseren op een serie of film.Zélfs geen Pretty Little Liars,al ben ik daar zwaar verslaafd aan.One Direction wil ik jet liefst om te schrijven,al ben ik al jaren Swiftie.Zolang Taylor Swift niet als een gemeen persoon in de verhalen word vernoemd vind ik het prima.Omdat One Direction iets nieuws voor me is.Dus wie interesse heeft om een story met mij te gaan schrijven mag altijd een bericht achterlaten in mijn gastenboek of hier.X

    Ik schrijf wanneer ik zin heb,tenzij jij me hebt gevraagd om iets te schrijven
    Als je een tekst van me wil zien kan ik wat naar je schrijven,wat ook mogelijk is,is om mijn oude verhalen te doorbladeren.Al moet ik wel zeggen dat mijn schrijfstijl sindsdien wel wat is geüpdatet .
    x


    C'est la douleur exquise, darling.

    Als je een co-writer met ervaring wilt dan zou ik als ik jou was toch echt spaties zetten na je punten en komma's.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 0:28 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.