• Hayhay!!

Ik ben bezig met het schrijven van een Hobbit story en ik dacht, laat ik alvast voor een cover vragen/zoeken.
    Ik heb niet veel nodig, enkel de plaatjes die hieronder staan (naar keuze mag ook best een andere bij de dwergen, geen probleem)
    Als achtergrond had ik de lonely mountain in gedachte, echter heb ik daar nog niet een goed plaatje voor gevonden, dus als jullie zelf een idee hebben, verras me.
    De titel van het verhaal is: Daughter of the Mountain.
    Ik het verhaal zijn Thorin en Kili net iets belangrijker dan Fili, maar ik vond dat hij er wel bij moest! (dit is moeilijk uit te leggen zonder iets te verklappen XD )

Doe maar wat geks, verras me! Ik heb er zin in en alvast heeeel erg bedankt voor de inzet! :D

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    (...)

x) tuurlijk! Ik zal dat zo snel mogelijk doen ((: maar wil je dan dat The Lonely Mountain volledig de achtergrond opvult (wat er ws wel het best uitziet)?

[ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 19:29 ]

I just caught the wave in your eyes

Biblio schreef:
    (...)

x) tuurlijk! Ik zal dat zo snel moelijk doen ((: maar wil je dan dat The Lonely Mountain volledig de achtergrond opvult (wat er ws wel het best uitziet)?

Haha je bent echt geweldig! ds je het ff weet!
    Ja ik denk dat dat er inderdaad heel mooi uit zo zien! doe maar gek hahaha

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    (...)

Haha je bent echt geweldig! ds je het ff weet!
    Ja ik denk dat dat er inderdaad heel mooi uit zo zien! doe maar gek hahaha

Haha awh das lief :$ . Ik bedenk me net dat er ook nog andere zijn die wat aan t maken zijn voor jou. En sws zijn die dan mooier dan die van mij ahaha x)

Biblio schreef:
    (...)

Haha awh das lief :$ . Ik bedenk me net dat er ook nog andere zijn die wat aan t maken zijn voor jou. En sws zijn die dan mooier dan die van mij ahaha x)

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt ;)
    Ik heb verder van niemand nog een cover voorbij zien komen, dus volgens muj zit je wel snor.xD
    Btw, mn nichtje zorkt nog iemand voor een cover. Zou een dtuk makkelijker zijn als ik jou gewoon haar kan aansmerem dan dat ze een forum moet maken (ze is nog niet heel bekent op Q)
    laeva0408 is dr naam. Als je geinterrsseerd ben moet je dr naar ff PB'en ofzo ;)

Laleah schreef:
    (...)

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt ;)
    Ik heb verder van niemand nog een cover voorbij zien komen, dus volgens muj zit je wel snor.xD
    Btw, mn nichtje zorkt nog iemand voor een cover. Zou een dtuk makkelijker zijn als ik jou gewoon haar kan aansmerem dan dat ze een forum moet maken (ze is nog niet heel bekent op Q)
    laeva0408 is dr naam. Als je geinterrsseerd ben moet je dr naar ff PB'en ofzo ;)

Ohw hahaha :') ik stuur de wel een berichtje, kan je haar ook ff informeren dat ik haar wel wil helpen :')

Biblio schreef:
    (...)

Ohw hahaha :') ik stuur de wel een berichtje, kan je haar ook ff informeren dat ik haar wel wil helpen :')

Super! ja ik heb haar gelijk een whatsappje gestuurd haha xD

Zo ik heb twee versies gemaakt :')

Biblio schreef:
    Zo ik heb twee versies gemaakt :')

Ja die onderste! Die is heeelemaal perfevt! Echt! dankje dankje dankje dankje! ik ben helemaal.blij nu!! echt kudo's!!!

Laleah schreef:
    (...)

Ja die onderste! Die is heeelemaal perfevt! Echt! dankje dankje dankje dankje! ik ben helemaal.blij nu!! echt kudo's!!!

Blij dat ik je heb kunnen helpen! En graag gedaan hoor (: zo had ik ook weer wat te doen en ik vond t leuk m te maken (:

Ik heb btw je zus ook bericht dus ben benieuwd :') haha

Biblio schreef:
    (...)

Blij dat ik je heb kunnen helpen! En graag gedaan hoor (: zo had ik ook weer wat te doen en ik vond t leuk m te maken (:

Ik heb btw je nicht ook bericht dus ben benieuwd :') haha

Biblio schreef:
    (...)

Ik heb de cover gelijk int verha gezet! ziet er supwr uit!!

Ah mooi zo! ik zal haar ff zeggen dat ze moet kijkem!

Laleah schreef:
    (...)

Ik heb de cover gelijk int verha gezet! ziet er supwr uit!!

Ah mooi zo! ik zal haar ff zeggen dat ze moet kijkem!

Aah super! En zeg dan ook gelijk dat ze de 2e pb moet lezen, niet de eerste, daar zat een foutje in x)

Omg ik zag op je profiel dat je 5SOS leuk vindt, omg :o je bent awesomeeee

Biblio schreef:
    Omg ik zag op je profiel dat je 5SOS leuk vindt, omg :o je bent awesomeeee

Jahhh love 'em!! haha zit je mn profiel te stalken :')
    gaak jou ook stalken, wacht ff hahaha

Laleah schreef:
    (...)

Jahhh love 'em!! haha zit je mn profiel te stalken :')
    gaak jou ook stalken, wacht ff hahaha

Ahahaha x)