• Hi allemaal, ik ben net aan een Engelstalig verhaal begonnen, het bevat onbekende personen en is ook pure fictie (niet dat dit in het echt niet kan gebeuren.)

    Dus ik dacht, laat ik maar even reclame gaan maken voor mijn kindje ;)

    Zoals ik dus al zei, ik ben er net aan begonnen dus het staat nog echt in haar kinderschoenen, maar misschien hebben er wel sommige mensjes interesse om dit verhaal te lezen. De titel luidt als volgt: Miracle.

    hier een korte inhoud:

    Het verhaal gaat over Avia Sophie Miller een 16 jarige tiener die een auto crash heeft overleeft, in een coma heeft gelegen en wakker geworden is en eerst niet kon wandelen etc. maar dit toch na een eindje kon. Dokters en haar ouders noemen het een mirakel. Avia heeft voor een lange tijd thuis les gekregen, maar haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze net als normale tieners gewoon naar high school gaat. Dit verloopt wat moeilijk voor haar want tegenwoordig zijn tieners nogal cruel. Vrienden maakt ze niet echt tot op een dag ze Travis Jackson leert kennen een jongen die aan kanker heeft geleden en nu eindelijk alles terug op een rijtje begint te krijgen, de twee worden na een lange tijd verliefd op elkaar, maar een relatie tussen de twee lijkt toch niet altijd even gemakkelijk als het lijkt.


    hier ook even de inleiding van het verhaal:
    So, I know there are many love stories that can be told, and that they all look probably the same, but sometimes you can find extraordinary ones and actually (maybe something weird to say), mine was one. You might think only the really happy ones are special, but in this case, a really hard love story is the special one. Love doesn’t always go the way it should be, and sometimes love is just (sorry for my word choice) fucked up. But even when love isn’t what you would like it to be, you should make the best out of it. I did it with mine…


    de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/141636/miracle/

    Veel plezier met het lezen, je mag altijd een abo nemen als je het leuk vindt en een reactie achterlaten is ook altijd toegestaan :)

    lieve groetjes

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 21:52 ]


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Ik ga wel even een kijkje nemen!


    Everything... affects everything

    wildflowers schreef:
    Ik ga wel even een kijkje nemen!


    Dankjewel :D


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once