• Hayhay!!

    Ik ben bezig met het schrijven van een Hobbit story en ik dacht, laat ik alvast voor een cover vragen/zoeken.
    Ik heb niet veel nodig, enkel de plaatjes die hieronder staan (naar keuze mag ook best een andere bij de dwergen, geen probleem)
    Als achtergrond had ik de lonely mountain in gedachte, echter heb ik daar nog niet een goed plaatje voor gevonden, dus als jullie zelf een idee hebben, verras me.
    De titel van het verhaal is: Daughter of the Mountain.
    Ik het verhaal zijn Thorin en Kili net iets belangrijker dan Fili, maar ik vond dat hij er wel bij moest! (dit is moeilijk uit te leggen zonder iets te verklappen XD )

    Doe maar wat geks, verras me! Ik heb er zin in en alvast heeeel erg bedankt voor de inzet! :D






    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    En deze plaatjes dan nog hahah






    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga iets proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ga iets proberen.


    Super bedankttt!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mag ik ook een andere foto van de dwergen kiezen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Mag ik ook een andere foto van de dwergen kiezen?


    Sure! als dat beter uitkomt vind ik het helemaak best!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga ook aan de slag, maar kan pas vanaf donderdag, is dat ok? (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Ik ga ook aan de slag, maar kan pas vanaf donderdag, is dat ok? (:


    haha neem gerust je tijd! Ik ben vanaf vrijdag oo vakantie, dus ik heb de.cover de komemde 3 weken nog niet nodig xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kan 'm vanavond ook niet meer maken. Misschien morgen nog, maar anders dan moet je best lang wachten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik kan 'm vanavond ook niet meer maken. Misschien morgen nog, maar anders dan moet je best lang wachten.


    haha nja ik heb alle tijd van de wereld. Zelfs als het lang duurt voordat dje af is ga ik gewoon vast schrijven, en wacht ik met activeren, maakt mij echt niet uit. Doe maar wat jij fijn vind :)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    haha neem gerust je tijd! Ik ben vanaf vrijdag oo vakantie, dus ik heb de.cover de komemde 3 weken nog niet nodig xD


    Hahaha ok, veel plezier op vakantie (:


    I just caught the wave in your eyes

    Tja het werd wel een volle boel op de cover en ik wist eigg ook niet goed hoe je het wilde. Als deze te lelijk is kan ik zo een andere maken hoor! No problem (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Tja het werd wel een volle boel op de cover en ik wist eigg ook niet goed hoe je het wilde. Als deze te lelijk is kan ik zo een andere maken hoor! No problem (:



    Oh hijs wel heel mooi gewordem!!
    Nee de uitleg die ik gaf wad ook niet helemaal duidelijk xD
    Ik vind het heekgaaf hoe haar gezicht is uitgekomen, de kleurgebruik vund ik ook ecjt heel gaaf! Ik snap dat je zegt dt je geen ruimte meer had xD Ze hoefde er ook niet allemaak.oo hoor, dat was een idee xD
    Erebor/ lonely mountain had ik er wel erg graag op gehad, vandaar de titel. Ik ben nog op vakantie, dus aks je zgt: ohjoh ik kan nog wel wat expirimenteren. of aks je je verveeld, probeer gerust nog wat uit. Dat zou ik ook geweldig vinden om keuzes te maken uit een paar en ik zal je er zeker credits voor geven!

    xxx


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh hijs wel heel mooi gewordem!!
    Nee de uitleg die ik gaf wad ook niet helemaal duidelijk xD
    Ik vind het heekgaaf hoe haar gezicht is uitgekomen, de kleurgebruik vund ik ook ecjt heel gaaf! Ik snap dat je zegt dt je geen ruimte meer had xD Ze hoefde er ook niet allemaak.oo hoor, dat was een idee xD
    Erebor/ lonely mountain had ik er wel erg graag op gehad, vandaar de titel. Ik ben nog op vakantie, dus aks je zgt: ohjoh ik kan nog wel wat expirimenteren. of aks je je verveeld, probeer gerust nog wat uit. Dat zou ik ook geweldig vinden om keuzes te maken uit een paar en ik zal je er zeker credits voor geven!

    xxx


    Ohw hahaha :') ik heb m aangepast X

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 19:25 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Ohw hahaha :') ik heb m aangepast X




    Petje af hoor! ik vind hem heeeel mooi!! super bedankt!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)


    Petje af hoor! ik vind hem heeeel mooi!! super bedankt!!

    mag ik nog 2 request doen? of wordt dst teveel xD want dan zou die helemaal perfevt zijn! Zo aks je het nu hebt, helemaal zo, msaar dan het boveste plaatje van erebor toch weghalen, dan komt haar gezicht er net wat beter uit.
    Als je dat wil doen, dan zou dt echt geweldig zijn! Ben je echt zo dankbaar! echt kudo's voor je werk!!
    (ik voek me altijd zo'n zijkerd om da te vragen hahaha )


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.