• De Utrechtse Nanne Speelman (22) dacht een goede daad te verrichten door achter iemand aan te rennen, die haar telefoon had laten liggen in de bus. Maar als zij het meisje probeert aan te spreken, krijgt ze op agressieve toon 'bok op, vieze Marokkaan' naar haar hoofd geslingerd.



    Verbouwereerd blijft Nanne achter, met de telefoon nog in haar hand. Ze geeft de iPhone aan de buschauffeur met de boodschap 'de telefoon maar aan zijn dochter te geven voor kerst'.
    De 22-jarige studente, overigens niet van Marokkaanse afkomst, wist niet wat haar overkwam. ,,Ik was in shock en ook de buschauffeur schrok enorm.''

    Boodschap op Facebook
    Nanne laat op Facebook ook een boodschap achter voor de scheldende passagier: ,,Als je dit leest, blond meisje met een jas zo lelijk als de woorden die uit je mond komen, jouw telefoon is gratis af te halen bij waar de buschauffeur hem dan ook gebracht heeft.''

    ,,Het kan zomaar zijn dat er nu een iPhone onder zijn kerstboom ligt, aangezien ik hem enigszins heb aangemoedigd je telefoon aan zijn dochter te geven.'' Het bericht is massaal gedeeld en 'geliket'. De teller staat op bijna 20.000 likes.

    bron; AD.nl


    Ik vind het eigenlijk een goede actie van Nanne. Het is dat 'blondje' haar eigen schuld dat haar mobiel nu waarschijnlijk onder een ander zijn boom ligt. Ik vind het ook puur respectloos van dat 'blondje'. Dit kan er gewoon niet in bij mij. Iemand probeert je jouw mobiel terug te geven en meteen ga je helemaal tekeer. De maatschappij van tegenwoordig. Bah. (en ik zeg niet dat iedereen zo is!)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 19:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, ok fail.
    Ik vind de reactie van Nanne heel goed, ik zou ook zo reageren denk ik.
    Mensen zijn echt veel te haatdragend tegenwoordig, jammer dat het zo moet lopen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het wel heel erg, ja. D: Stiekem hoop ik dat hij onder de kerstboom ligt. 8D


    Your make-up is terrible

    Wauw, niet alleen vet grof maar ook nog eens racistisch! Mooie actie van Nanne.


    Queer zijn is gewoon alles

    Rare actie van dat "blondje". En ik zou waarschijnlijk hetzelfde als Nanne hebben gedaan. Probeer je iets goed te doen en dan krijg je dit.

    Nanne vind ik trouwens niet op een Marokkaanse lijken, eerlijk gezegd.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    Rare actie van dat "blondje". En ik zou waarschijnlijk hetzelfde als Nanne hebben gedaan. Probeer je iets goed te doen en dan krijg je dit.

    Nanne vind ik trouwens niet op een Marokkaanse lijken, eerlijk gezegd.


    Precies dit^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha :'D
    Ik vind het goed dat ze het zo heeft gedaan. Boontje komt om zijn loontje 8D
    Karma is een bitch :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Debbaut schreef:
    Wauw, niet alleen vet grof maar ook nog eens racistisch! Mooie actie van Nanne.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ze lijkt ook voor geen meter op een Marokkaanse x'D. Ik twijfel eigenlijk een beetje of het blondje niet onder invloed van iets was/wel helemaal 100% is.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel heel erg, ja. D: Stiekem hoop ik dat hij onder de kerstboom ligt. 8D


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel heel erg, ja. D: Stiekem hoop ik dat hij onder de kerstboom ligt. 8D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel heel erg, ja. D: Stiekem hoop ik dat hij onder de kerstboom ligt. 8D

    Indeed. Karma is a bitch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wahoo, waarom zei dat meisje dat?
    Goed dat Nanne, whaha lijkt op mijn naam - alleen de naam, dat tegen die buschauffeur zei!
    +

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel heel erg, ja. D: Stiekem hoop ik dat hij onder de kerstboom ligt. 8D


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    What the fuck, raar mens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw, dat slaat echt nergens op. Ik zou die telefoon gewoon verkopen. Fuck that bitch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel heel erg, ja. D: Stiekem hoop ik dat hij onder de kerstboom ligt. 8D


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.