• Hallo! Ik ben Kyra, maar je mag me wel Ky noemen.
    Ik ben opzoek naar een leuk iemand waarmee ik een story kan schrijven!
    Heel lief als je je wilt aanmelden, maar zorg niet dat het bij een 1 malige post blijft please? Thanks :)
    Zelf schrijf ik heel veel fanfictions, het meest over Phan, 5 Seconds Of Summer en soms One Direction. Ik sta ook open voor jou suggesties.
    Heeft iemand zin om deze computer nerd met writersblock te helpen en een leuk verhaal te beginnen?

    Naam:
    Leeftijd:
    Verleden/Tegenwoordige tijd:
    Vertelstandpunt:
    Idee (niet verplicht):
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
    Schrijfervaring:
    Hoe vaak ong online in de week :
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat)


    Letting you go without any expression, as if it's nothing. I practiced doing that everyday but it's still awkward.

    Naam:
    Anne-Noah maar zeg maar Noah.

    Leeftijd:
    14

    Verleden/Tegenwoordige tijd:
    Mijn voorkeur gaat naar tegenwoordige tijd, maar verleden tijd is ook prima!

    Vertelstandpunt:
    Ik persoon

    Idee (niet verplicht):
    Een paar maar die ga ik hier niet allemaal neerzetten ;)

    Hoe vaak ben je online?:
    Meestal elke dag wel even, ligt er ook aan hoe druk ik het heb met school en volleybal.

    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
    Kijk maar op mijn profiel, er staat wel een story online.

    Schrijfervaring:
    Ik schrijf hier op Quizlet :)

    Als je meer wilt weten vraag maar!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 16:28 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Naam: Fleur
    Leeftijd: Ehm maakt het heel erg uit als ik mijn leeftijd niet zeg? Ik wil hier graag een beetje prive blijven (:
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik schrijf het liefst tegenwoordige tijd, maar ik kan ook gewon verleden tijd schrijven.
    Vertelstandpunt: Ik persoon
    Idee (niet verplicht): Ik heb veel ideeën voor stories in mijn hoofd, dus als je interesse hebt, zeg het dan even en dan schrijf ik mijn ideeën op.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Story
    Schrijfervaring: Ik schrijf nu een jaar op Quizlet.
    Hoe vaak ong online in de week: Ik ben vaak online, meestal 1x per dag sowieso. Maar als het om schrijven gaat, kan ik meestal 1, of 2 hoofdstukken per week plaatsen. Meestal 2, maar soms ook maar 1 als ik het heel druk heb.
    Voorkeur (Fanfictie of niet en wat): Ik schrijf fanfiction (One direction etc.) Eigenlijk alles, behalve horror.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Naam: Eva Lavrenteva
    Leeftijd: bijna 15 :) (op 9 mei)
    Verleden/Tegenwoordige tijd:kan allebij
    Vertelstandpunt: meestal ik
    Idee (niet verplicht):ik ben meer voor weerwolven en van al die things ,dusja ..
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): hierop heb ik maar 1 verhaal op(RandomlyEva heb ik meer verhalen) sorry ben vergeten hoe je links doorstuurt
    Schrijfervaring: op andere profiel al 1 jaar
    Hoe vaak ong online in de week : zo veel mogelijk dus 3 dagen na school zeker
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat) fanfictie(weerwolven(teen-wolf) ahs ouat supernatural ,horror wil ik niet of 18+ liefdesverhalen


    Nobody can Kill Me -Nogitsune Stiles

    Ik heet ook zo!
    Ik heb een verhaal waarvoor ik een co-auteur zoek omdat ik zelf geen inspi meer heb. Stuur maar een berichtje!

    Naam: Mabel Storms
    Leeftijd: 16
    Verleden/Tegenwoordige tijd: ik schrijf automatisch in de verleden tijd maar ik kan ook in het heden schrijven
    Vertelstandpunt: ik-vertelsituatie vind ik het prettigst
    Idee (niet verplicht): ik kan niet zo snel een super-idee verzinnen. Maar wat ik me wel opeens leuk lijkt, is een realistische beschrijving van liefde, vriendschap ect. Daarmee bedoel ik dat je je eigen leven omzet in een verhaal. Dat leek me ook wel handig aangezien je dat al weet wat je moet schrijven en je gevoel zit erin. Maar daar kom ik nu even in 5 secondes mee. Jij hebt waarschijnlijk een beter idee.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): ik stuur je een stukje wat ik laatst voor mijn verhaal geschreven heb via de pb.
    Schrijfervaring: ik schrijf al 4 jaar voor de lol verhalen
    Hoe vaak ong online in de week : in het weekend s'middags en door de weeks s'avonds (maar dat is wel heel laat dan ..)
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat) fanfiction heb ik vaker geschreven dus ik denk fanfiction.


    Sincerely, Mabel