• Nadat we jullie lang in spanning hebben gehouden..

    is hier de uitslag van de columnistenverkiezing!

    We hebben er 7 nieuwe columnisten bij, leuk!

    Brego
    Quies
    Avarosa
    Chandler
    Frosty
    Artanis
    Mylintis

    Hartelijk gefeliciteerd! (Y)

    Alle columnisten: http://www.quizlet.nl/pages/columnisten.php
    Alle columns: http://www.quizlet.nl/pages/columns.php

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 17:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 dec 2014 - 18:08 ]

    Wiarda schreef:
    (...)

    Als je alle inzendingen hebt nagekeken, krijg je een berichtje met 'helemaal klaar (:' of iets in die trant, wanneer je de link aanklikt die leidt naar alle inzendingen. Dit om te voorkomen dat iemand ze per ongeluk twee keer nakijkt en twee keer zijn/haar mening erover laat horen (waardoor die stemmen dus dubbel tellen).

    Ten minste, dat is hoe het ging toen ik nakeek met de vorige columnistverkiezingen. ^^


    Ja, klopt, dat gaat nog steeds hetzelfde. (:
    We kunnen de aanmeldingen nu dus inderdaad niet meer bekijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had een column voor cotm geschreven, dus ik heb die dan maar meteen als columnist openbaarlijk gemaakt. Ik hoop dat ik jullie nu niet teleurstel. Ik zal in ieder geval mijn best doen.

    Aan iedereen die het niet gehaald heeft: ik heb in het verleden ook ontzettend veel tegenslag gehad tijdens de verkiezingen, dus geef de moed zeker niet op. Het klinkt misschien lame uit mijn mond, maar uit je fouten kan je leren en meer ervaring opdoen. Dat geldt zowel bij aanmeldingsformulieren als schrijfwerkjes. Hou dus altijd alles bij en kijk zelf eens wat er misschien beter kon en wat niet. Ik heb zelf ook ontzettend hieruit kunnen leren en op een dag wordt het beloont.

    En nu ga ik echt offline, want straks doe ik de naam alles behalve eer aan met mijn typo's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Braniel schreef:
    Gefeliciteerd. ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd nieuwe columnisten! Ben benieuwd naar jullie toekomstige columns!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik las "Nieuwe communisten bekend" met mijn slaperige hoofd. .-.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 11:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    Ik las "Nieuwe communisten bekend" met mijn slaperige hoofd. .-.


    Hahaha, da's eigenlijk wel grappig


    26 - 02 - '16

    Proficiat iedereen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gefeliciteerd en welkom collega's! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! Ik kijk uit naar de nieuwe columns. (:


    Take risks and conquer your fears.