• Nadat we jullie lang in spanning hebben gehouden..

is hier de uitslag van de columnistenverkiezing!

We hebben er 7 nieuwe columnisten bij, leuk!

Brego
    Quies
    Avarosa
    Chandler
    Frosty
    Artanis
    Mylintis

Hartelijk gefeliciteerd! (Y)

Alle columnisten: http://www.quizlet.nl/pages/columnisten.php
    Alle columns: http://www.quizlet.nl/pages/columns.php

[ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 17:52 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 18 dec 2014 - 18:08 ]

SPECS schreef:
    (...)

Nou ja ik wil nog altijd gaan bloggen, maar ik ben te lui om mijn blog goed te designen en er echt de tijd voor te nemen want ik snap dat soort dingen niet. Maar blijkbaar was het toch niet goed genoeg. Hoe dan ook geef ik schrijven in wat voor een vorm dan ooit nooit op.(:
    Herkenbaar :3
    Super! Stay positive!

Ik heb echt zin om alle columns, die mensen instuurden, te gaan lezen, whahahaha.

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

SPECS schreef:
    De zoveelste teleurstelling.D= Begrijp me niet verkeerd, ik gun het de rest zeker wel, maar ik had dit echt vanuit mijn hart geschreven en als dat niet goed genoeg blijkt doet dat best wel pijn.

Ik zie een aantal bekende namen, leuk.(:

Begrijpelijk. Jammer.

16 - 09 - '17

SPECS schreef:
    De zoveelste teleurstelling.D= Begrijp me niet verkeerd, ik gun het de rest zeker wel, maar ik had dit echt vanuit mijn hart geschreven en als dat niet goed genoeg blijkt doet dat best wel pijn.

Ik zie een aantal bekende namen, leuk.(:

Precies dit. Wel leuk voor de nieuwe columnisten. (:

Hoeveel aanmeldingen waren er nou uiteindelijk?

The sun will rise and we will try again.

Lachrymose schreef:
    (...)

Auwtch, I feel you.=d

Zullen er wel een aantal zijn geweest.^^ Ik ben trouwens echt benieuwd naar wat de mods enzo van mijn stukje vonden, ik wil feedback.='D

You were born original, don't die as a copy.

Misschien kunnen ze er een story van maken, met de mensen die nakeken en meededen en dan kunnen ze reageren? Natuurlijk hoeft het niet online als je dat zelf niet wil, zo wel kunnen andere users ook reageren. Misschien is dat een idee? (:

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Lachrymose schreef:
    (...)

Er waren 42 aanmeldingen. (:

-

SPECS schreef:
    (...)

Auwtch, I feel you.=d

Zullen er wel een aantal zijn geweest.^^ Ik ben trouwens echt benieuwd naar wat de mods enzo van mijn stukje vonden, ik wil feedback.='D

Wij kunnen echt niet op elke aanmelding feedback gaan geven. Daar zijn het er veel te veel voor.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Je kan toch per ieder 5 columns nemen en reageren of zo?
    42 Really? Ik had meer verwacht, haha.

Herzschmerz schreef:
    Je kan toch per ieder 5 columns nemen en reageren of zo?
    42 Really? Ik had meer verwacht, haha.

Na afloop van het nakijken kan je de inzendingen niet meer bekijken en ik denk eerlijk gezegd niet dat alle nakijkers per inzending (het waren er tenslotte 42) een hele mening hebben uitgeschreven die ze nu online kunnen zetten.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

SPECS schreef:
    (...)

Auwtch, I feel you.=d

Tja, achja...

Van mij mag je wel feedback, als dat misschien helpt. (:

[ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:06 ]

The sun will rise and we will try again.

Ik bedoelde ook niet een hele mening....
    Hoezo kan je ze dan niet meer bekijken? (:

Sura schreef:
    (...)

Wij kunnen echt niet op elke aanmelding feedback gaan geven. Daar zijn het er veel te veel voor.

Ergens begrijpelijk, maar wel jammer.=')

You were born original, don't die as a copy.

- verkeerd account.

[ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:22 ]

Friends are the best thing in the world.

Novoton schreef:
    - verkeerd account.
    Lotta toch (':

Gefeliciteerd iedereen, ik gun het jullie heel erg. Mijn columns was echt heel erg waardeloos, dus verrast ben ik niet dat ik er niet tussen zit. :')

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it