• Nadat we jullie lang in spanning hebben gehouden..

is hier de uitslag van de columnistenverkiezing!

We hebben er 7 nieuwe columnisten bij, leuk!

Brego
    Quies
    Avarosa
    Chandler
    Frosty
    Artanis
    Mylintis

Hartelijk gefeliciteerd! (Y)

Alle columnisten: http://www.quizlet.nl/pages/columnisten.php
    Alle columns: http://www.quizlet.nl/pages/columns.php

[ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 17:52 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 18 dec 2014 - 18:08 ]

Herzschmerz schreef:
    Ik bedoelde ook niet een hele mening....
    Hoezo kan je ze dan niet meer bekijken? (:

Als je alle inzendingen hebt nagekeken, krijg je een berichtje met 'helemaal klaar (:' of iets in die trant, wanneer je de link aanklikt die leidt naar alle inzendingen. Dit om te voorkomen dat iemand ze per ongeluk twee keer nakijkt en twee keer zijn/haar mening erover laat horen (waardoor die stemmen dus dubbel tellen).

Ten minste, dat is hoe het ging toen ik nakeek met de vorige columnistverkiezingen. ^^

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Vorige?

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Herzschmerz schreef:
    Vorige?

Er zijn eerder columnistverkiezingen geweest (volgens mij al een paar keer), al weet ik niet helemaal meer wanneer. Ik ben verschrikkelijk slecht in het onthouden van zulke dingen. :')

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Herzschmerz schreef:
    Vorige?

Dit is niet de eerste keer dat er columnistenverkiezingen zijn, he.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Dat snap ik, maar ik snap niet hoe zij het weet, ze is geen mod of beta etc.

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Herzschmerz schreef:
    Dat snap ik, maar ik snap niet hoe zij het weet, ze is geen mod of beta etc.

Ze is een ex-bèta.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Blade schreef:
    (...)
    Ze is een ex-bèta.

Sorry, ik dacht dat ik dat ergens had genoemd. D: Ik ben inderdaad ongeveer anderhalf jaar bèta geweest, niet een of andere hacker. :x

Wiarda schreef:
    (...)

Sorry, ik dacht dat ik dat ergens had genoemd. D: Ik ben inderdaad ongeveer anderhalf jaar bèta geweest, niet een of andere hacker. :x

Hehe, ik zie het al voor me.=')

You were born original, don't die as a copy.

Jip de hackster. :'D

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Tja, mijn icon draagt wel een zonnebril. Je weet het maar nooit, ik ben erg shady. *badum tss* :')

Wauw, wat een gaaf nieuws om te horen na een lange dag. (:
    Mijn geluk kan niet meer op!

"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

Gefeliciteerd, iedereen! ^^
    En voor degenen die het niet gehaald hebben, geef de moed niet op, volgende keer beter! (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Gefeliciteerd nieuwe collega's!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Wiarda schreef:
    Nientjeeeeeee! Wauw, ik voel me net een trotse mama hier. Wat goed!

Ook ben ik heel erg benieuwd naar de columns van Erieka en Nana. c:
    Naw dankje. Ik ben echt blij eigenlijk. Heb vandaag wat tegenslag op school gehad rondom een taak (die gelukkig nu in orde is). Maar na super goede laboresultaten en een geweldige kaas en wijn avond met mijn vrienden op school, is dit echt super verrassing, want ik verwachte het eigenlijk niet. Bah ik typ echt belabberd door de rode wijn. Morgen kan ik maar beter alles eens gaan overlezen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Gefeliciteeeeeerd, allemaal! Schrijf ze. *O*
    En geef de moed niet op als je het niet geworden bent. Dat betekent niet automatisch dat je column slecht was, maar alleen dat andere mensen nog net wat beter waren. Gewoon de volgende keer weer proberen, als je het echt wilt, en in de tussentijd blijven oefenen met schrijven. Je kunt alleen maar beter worden. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan