• New York, 2101

    Drie jaar geleden openden de deuren van Jurassic Park voor bezoekers. Drie dagen geleden openden de bewoners de deuren van Jurassic Park voor zichzelf.
    Op het nieuws verscheen een noodoproep aan alle inwoners van de Verenigde Staten: vlucht. De dinosauriërs zijn los. Niemand is veilig.

    Hier worden acht mensen gespeeld die op de één of andere manier niet op de hoogte waren van de ontruiming. Denk aan iemand die alleen in een hotel sliep, iemand die over moest werken of iemand die op straat leeft en net die nacht een kraakpand had gevonden om te overnachten. In ieder geval, als ze wakker worden is New York City compleet verlaten. Sommige winkels en huizen zullen open zijn, maar de meesten zijn op slot. Alle elektriciteit is uitgevallen. En de dinosauriërs komen eraan.


    Regels
    † De rollen bestaan iets vier mannen en vier vrouwen, met een minimum leeftijd van achttien jaar
    † Niemand buitensluiten, het lijkt me voor de personages juist beter als ze samenwerken
    † Tenzij je het zelf wilt, hoeft er niemand dood te gaan. Bedenk je echter wel dat de kans op verwondingen groot is
    † 16+ is toegestaan, desnoods onder een spoiler
    † Geen perfecte personages, dat is niet leuk
    † Niet meer rollen dan er staan
    † Naamsveranderingen doorgeven
    † Mocht je een tijd niet reageren zonder reden, gaan we er vanuit dat je personage is opgegeten


    Invullijstje
    † Naam
    † Geslacht
    † Leeftijd
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis
    † Extra

    Bij geschiedenis kun je vermelden waarom je personage achterbleef in de verlaten stad. Er staan dus wat suggesties bovenaan, mocht je nergens op kunnen komen.

    Rollen
    † Mannen
    - Joshua Tyrell Nayati (Princesas)
    - Caden Joseph Ombre (Kayfabe)
    - Ricky Lashton Orton (Kayfabe)
    - Nate Christopher Price (Princesas)

    † Vrouwen
    - Ariana Racia Tavares (Abraxan)
    - Catherine 'Kate' Jane Hadleigh (Cesaria)
    - Kya Bree Johanssen (Simoni)
    - Sarah Malfoy (Ninalouwe16)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    En wat mag dat betekenen?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik gooide die zin in Google Translate en ging kapot van het lachen.

    Hahaha, ik deed dat nu ook. Hij maakt ervan 'vuile neuken nutteloos koektrommel'. Alleen dat neuken was niet zo op die andere vertaalsite, dat was 'kut'.

    Ik had ingetypt "vuil nutteloos kut koekblik". Maar internet vertaling is altijd een beetje jammerlijk :']

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 23:25 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abraxan schreef:
    (...)
    Hahaha, ik deed dat nu ook. Hij maakt ervan 'vuile neuken nutteloos koektrommel'. Alleen dat neuken was niet zo op die andere vertaalsite, dat was 'kut'.

    Ik had ingetypt "vuil nutteloos kut koekblik". Maar internet vertaling is altijd een beetje jammerlijk :']


    Hahahah jaa, ik ging echt kapot. Vooral Koektrommel, maar dat was ongeveer je bedoeling ook - wat het dus nog geweldiger maakt. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Hahahah jaa, ik ging echt kapot. Vooral Koektrommel, maar dat was ongeveer je bedoeling ook - wat het dus nog geweldiger maakt. xd

    Ken jij trouwens anders nog leuke RPG mensen voor onze twee nog niet bestaande mannen? c:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oke, ik kom er dus net achter dat ik er maandagavond waarschijnlijk ook niet ben, dus het gaat me allemaal te lang duren. Dus;

    Roos, krijg jij Kate af vandaag?

    Kayfabe en Princesas, voel je vrij om een tweede vent te maken.

    Dan ben ik er namelijk voor om vanavond te beginnen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abraxan schreef:
    (...)
    Ken jij trouwens anders nog leuke RPG mensen voor onze twee nog niet bestaande mannen? c:


    Woops, sorry, zie het nu pas. Nee, sorry. :c

    Ik maak er we een tweede bij! Een doetje.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Woops, sorry, zie het nu pas. Nee, sorry. :c

    Ik maak er we een tweede bij! Een doetje.

    Top, dan hopen dat Princesas zo online komt en er ook één maakt. Kunnen we daarna beginnen ^^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Woops, sorry, zie het nu pas. Nee, sorry. :c

    Ik maak er we een tweede bij! Een doetje.


    Een doetje.. Haha, ik ben benieuwd ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "





         
    “We can not play innocents abroad in a world ––
    ”that is not innocent.”



    × .Naam. ×
          Ricky Lashton Orton.

    × .Geslacht. ×
          Man.

    × .Leeftijd. ×
          Tweeëntwintig jaar.

    × .Innerlijk. ×
          Ricky is geen Rick, maar toch echt een Ricky. Hij is altijd enorm verwend door zijn ouders aangezien hij geadopteerd was. Hij is altijd enorm vertroeteld en heeft dus geen idee van hoe de wereld daadwerkelijk is. Zijn thuislessen hebben het ervoor laten zorgen dat deze jongen nooit echt veel vrienden had. Socialiteit zit er dus niet echt in.
          Het is wel echt een lieverd, hij zal altijd proberen anderen te helpen – dat als hij tenminste klaar is met in paniek raken en stressen, wat hem niet altijd even goed afgaat. Buiten dat om hecht hij zich snel aan mensen, hij klampt zich graag vast aan de eerste beste persoon en verwacht dat het dan allemaal wel goed komt. Dit maakt hem niet dom, maar onwetend.
          Ricky is ook heel onzeker, en dat uit hij soms iets te snel uit, want ondanks dat is het echt een flapuit – en dat brengt hem vaak in de problemen. Hij ziet echter niet in dat hij zelf het probleem is, maar nogmaals, dat is gewoon onwetendheid. Zijn moeder had hem niet zo moeten vertroetelen.
          Ook is deze jongeman echt heel onzeker, want hij is altijd bang over wat mensen van hem denken, en hoe ze hem vinden reageren. Het is niet zo dat hij zichzelf daardoor anders voordoet dan hij daadwerkelijk is, want dat zou hij niet eens kunnen. Hij weet gewoon niet zo goed hoe hij met groepen mensen om moet gaan.
          Ricky krijgt uiteindelijk toch wel door dat er niet veel opties zijn in de wereld zoals het geworden is, en vermant zich wat – al moet hij toegeven dat hij zich toch echt wel liever achter anderen verschuilt dan zijn angsten onder ogen te komen.

    × .Uiterlijk. ×
          [FC: Christian Antidormi.] Ricky heeft kort donkerbruin haar dat er vaak zwart uit lijkt te zien en kleine bruine ogen, die een lichtere kleur hebben, en soms daardoor zelfs groen lijken. Voor de rest heeft hij een redelijk normaal hoofd, enkel wat dikkere lippen dan de gemiddelde man heeft. Dit komt dus door zijn afkomst die onwetend voor hem is, deze heeft hem trouwens ook licht getint gemaakt. Hij heeft amper baardgroei, wat hem al snel een babyface lijkt te geven.
          Qua kleding droeg Ricky altijd een cargo broek en een simpel shirts zonder enige opdruk met gympen eronder. Deze heeft hij nu dan ook aan.
          Ricky is niet echt gespierd, hij geeft daar dan ook helemaal niets om. Dat is wel aan hem te zien. Er is weinig spiermassa te vinden, nergens om precies te zijn. Hij heeft een klein buikje, maar dat is niet echt storend. Het is gewoon een normale jongen, niets vreemds aan. Hij is maar één meter zeventig, wat hem “normaal” of “klein” maakt, dat licht eraan wie je het vraagt.

    × .Geschiedenis. ×
          Ricky heeft altijd geweten dat hij geadopteerd was, maar hij vond het thuis veel te prettig om er verder naar te vragen, of om ernaar te gaan zoeken. Zijn mening was dat zijn ouders hem niet wilde hebben, dus het moest maar zo. Hij woonde dus al zijn hele leven in New York met zijn ouders die hem overlaadde met cadeau’s en dergelijke. Ricky deed dan ook niet echt iets om hun vertrouwen of hun liefde te schaden. Het was een modelzoon.
          Hij was alleen thuis toen dit gebeurde, hij lag vredig te slapen zelfs. Zodra hij naar buiten gaat zal hij dan ook als eerste op zoek willen gaan naar zijn ouders, aangezien hij niet wil geloven dat ze dit niet hadden kunnen overleven.

    × .Extra. ×
          Ricky heeft helemaal niets bij zich om zichzelf te kunnen verweren of te voeren.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 18:06 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Yay, een doetje. Ook wel leuk. Ariana gaat zich irriteren, weet ik nu al c:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hij is daadwerkelijk een doetje (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Haha ik denk dat iedereen zich aan hem zal ergeren. Maar ik vind hem wel leuk geworden, al zeg ik het zelf. Niet mijn beste personage ooit, maar hij is wel leuk, en gaat zeker leuk worden om te spelen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Haha ik denk dat iedereen zich aan hem zal ergeren. Maar ik vind hem wel leuk geworden, al zeg ik het zelf. Niet mijn beste personage ooit, maar hij is wel leuk, en gaat zeker leuk worden om te spelen. ;D

    Met botsende personage's krijg je ruzie in je RPG. En ruzie is drama. En me loves drama in RPG.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abraxan schreef:
    (...)
    Met botsende personage's krijg je ruzie in je RPG. En ruzie is drama. En me loves drama in RPG.


    Ik denk dat Ricky gewoon wegrent, haha. Tenminste, zo zie ik het voor me, dat hij er gewoon ineens vandoor gaat als het hem te heet onder de voeten wordt.
    Gosh ik heb echt twee totaal tegenstrijdige personages gemaakt geloof ik. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik denk dat Ricky gewoon wegrent, haha. Tenminste, zo zie ik het voor me, dat hij er gewoon ineens vandoor gaat als het hem te heet onder de voeten wordt.
    Gosh ik heb echt twee totaal tegenstrijdige personages gemaakt geloof ik. xd

    Wegrennen lijkt me niet erg handig. Dan is ie alleen xd


    "Do you believe monsters are born or made?"