• Ja, die ga ik vanavond zien. ;o
    Hebben jullie hem al gezien ? Zoja; was het een goede film? En vond je hem eng ? :3
    Ik word best snel bang en ik heb gelezen dat het einde v/d film te erg was voor de bioscoop en op die DVD staat hij wel, dus ik hoop dat ik vannacht nog durf slapen.
    :9~

    Hij was niet echt eng, ik vond het einde v/d bioscoop eigenlijk enger dan het alternatief einde. ;x

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 12:09 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Saai. Hoeveel topics zijn er hier wel niet over eigenlijk?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    niet gezien, ook niet van plan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    gezien xD 2 versies gezien. 1 is enger dan de andere xD maar k ben best een mietje ;)


    They call me dr. phil

    Dodelijk saai.
    Die film duurt twee uur, waarvan drie kwartier gelul is en het andere kwartier liggen ze in hun nest.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vond hem fucking saai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    crunch schreef:
    niet gezien, ook niet van plan.


    Stop wishing, Start doing..

    Lagoon schreef:
    Ik vond hem fucking saai.


    ik vond er ook niet veel aan
    sorry
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Iedereen vind hem precies saai. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vond hem zo saai.


    Take me to wonderland

    Saai.
    Alleen dat stukje dat die vrouw uit bed word getrokken is grappig. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik vond hem doodeng, maar dat was vooral omdat ik met twee anderen meiden in mijn donkere woonkamer lag om 3 uur snachts en we elkaar telkens bang maakten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hoewel velen hem saai vinden, ik vond hem goor. Echt waar, ik moet in slaap vallen met muziek, anders ben ik veél te bang. Maar dat ligt ook dan weer aan mij, haha ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hier zijn al véél topics over.


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    Hier zijn al véél topics over.

    Over Tokio Hotel ook, endan ?


    None but ourselves can free our minds.

    Deze is minder eng dan die andere!
    Ik heb deze al eens gezien,1 einde is wel eng..! toen heb ik laptop uit gedrukt:P
    maar die 2e (als je naam wilt weten moet je ff zeggen) die is VEEEEL enger..!!

    en bedankt dat hier weer een topic over is..want ik was het net vergeten want ik slaap er slecht door!! :P

    Zoek voortaan eerst de topic op of er al 1 is voor je er weer 1 gaat beginnen!