• New York, 2101

    Drie jaar geleden openden de deuren van Jurassic Park voor bezoekers. Drie dagen geleden openden de bewoners de deuren van Jurassic Park voor zichzelf.
    Op het nieuws verscheen een noodoproep aan alle inwoners van de Verenigde Staten: vlucht. De dinosauriërs zijn los. Niemand is veilig.

    Hier worden acht mensen gespeeld die op de één of andere manier niet op de hoogte waren van de ontruiming. Denk aan iemand die alleen in een hotel sliep, iemand die over moest werken of iemand die op straat leeft en net die nacht een kraakpand had gevonden om te overnachten. In ieder geval, als ze wakker worden is New York City compleet verlaten. Sommige winkels en huizen zullen open zijn, maar de meesten zijn op slot. Alle elektriciteit is uitgevallen. En de dinosauriërs komen eraan.


    Regels
    † De rollen bestaan iets vier mannen en vier vrouwen, met een minimum leeftijd van achttien jaar
    † Niemand buitensluiten, het lijkt me voor de personages juist beter als ze samenwerken
    † Tenzij je het zelf wilt, hoeft er niemand dood te gaan. Bedenk je echter wel dat de kans op verwondingen groot is
    † 16+ is toegestaan, desnoods onder een spoiler
    † Geen perfecte personages, dat is niet leuk
    † Niet meer rollen dan er staan
    † Naamsveranderingen doorgeven
    † Mocht je een tijd niet reageren zonder reden, gaan we er vanuit dat je personage is opgegeten


    Invullijstje
    † Naam
    † Geslacht
    † Leeftijd
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis
    † Extra

    Bij geschiedenis kun je vermelden waarom je personage achterbleef in de verlaten stad. Er staan dus wat suggesties bovenaan, mocht je nergens op kunnen komen.

    Rollen
    † Mannen
    - Joshua Tyrell Nayati (Princesas)
    - Caden Joseph Ombre (Kayfabe)
    - Ricky Lashton Orton (Kayfabe)
    - Nate Christopher Price (Princesas)

    † Vrouwen
    - Ariana Racia Tavares (Abraxan)
    - Catherine 'Kate' Jane Hadleigh (Cesaria)
    - Kya Bree Johanssen (Simoni)
    - Sarah Malfoy (Ninalouwe16)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ARIANA RAICA TAVARES


    † Leeftijd
    21, geboren op 12 december 2080

    † Innerlijk
    x Intelligent
    Ariana is een intelligente jonge vrouw. Ze weet situatie's vaak redelijk goed in te schatten, en zal altijd op zoek zijn naar oplossingen voor iets. Door haar constant gaande brein weet ze ook altijd wel wat terug te zeggen. Als dat niet het geval is, is er of iets niet goed met haar of haar gesprekspartner op dat moment is heel bijzonder.
    x Sterk
    Het is één van de sterkste meiden die je ooit tegen zal komen. Er is weinig wat Ariana nog versteld doet staan, en haar emoties zal ze al helemaal zo dichtbij mogelijk houden. Mocht er een moment zijn dat ze breekt, doet ze dit geraffineerd. Op het moment dat er anderen bij zijn, gaat ze weg met één of ander excuus - of ze loopt gewoon weg - en laat daar haar tranen vloeien. Zodra deze huilpartij over is, is ze weer de oude, sterke Ariana.
    x Sarcastisch
    Haar halve spraak is sarcasme. Ondanks dat ze opmerkingen niet altijd onaardig bedoeld, kunnen ze nog weleens zo aankomen. Ze gebruikt het ook nog weleens om te verbloemen hoe beroerd ze zich eigenlijk voelt, door het op te hemelen met een sarcastische grap.
    x Gesloten
    Zoals al eerder is aangegeven, is Ariana erg gesloten. Haar vertrouwen in andere mensen is door haar familie erg laag geworden, maar ze is haar pleegvaders nog altijd dankbaar omdat die ervoor hebben gezorgd dat ze weet dat het wel kan. Het zijn alleen mensen die je amper tegenkomt. Wanneer je het idee hebt dat er iets met haar is, zal je het uit Ariana moeten trekken. Ook andere gevoelens zoals verliefdheid zou ze het liefst geheim houden.
    x Hard
    Naast sterk, is Ariana ook hard. Sommigen kunnen er nog weleens van schrikken en ze kan er ook gevoelloos van overkomen. Ze is erg realistisch ingesteld. Op haar tiende vonden Ariana en een vriendinnetje een vogeltje die uit het nest was gevallen, wiens vleugels kapot waren. Haar vriendinnetje wilde - zoals elk tienjarig meisje - voor het diertje zorgen. Ariana zei dat het beter voor het vogeltje was om zijn nek om te draaien.
    x Gevoelig
    Ondanks haar harde, sterke karakter kan Ariana ook erg gevoelig zijn. Ze heeft vaak het beste met iedereen voor, als diegene in haar ogen 'goed' is tenminste. Voor gewonde dieren zal ze altijd willen wat het best voor dat dier is bijvoorbeeld, ook al is dat dus de dood. Ze trekt zich niks aan van de mening van anderen, maar van mensen die dichtbij haar staan kunnen opmerkingen wel onaangenaam hard aankomen. Ze is echter een meester geworden in dit te verbergen. Maar onder alles zit gewoon een meisje die liefde mist.
    x Eerlijk
    Ariana zal nooit bang zijn om de waarheid te vertellen, hoe hard deze soms ook kan zijn. Wanneer je haar om de waarheid vraagt, is dit ook wat je krijgt, en ze zal er geen doekjes omheen winden. De enige vraag waarop ze regelmatig liegt is "hoe gaat het met je".
    x Eigenwijs
    Ze is er in haar thuis situatie nou eenmaal aan gewend dat ze haar eigen dingen doet en daarbij naar niemand luistert. Tegenslagen hierbij is ze gewend, maar dat maakt het voor haar alleen maar makkelijker om de protesten te negeren of met een opmerking de grond in te boren. Je zal hemel en aarde moeten bewegen om Ariana zover te krijgen haar planning te wijzigen.

    † Uiterlijk
    Ariana heeft een lengte van de rond de één meter zeventig. Haar lange, donkerbruine haar komt tot halverwege haar rug en heeft lichte slagen erin. Ze heeft hoge, subtiele jukbeenderen en een licht getinte huid. Haar wenkbrauwen zijn voller dan ze zelf zou willen, waardoor ze de buitenste haren er vaak met een pincet uit trekt. Ondanks haar Braziliaanse familie heeft ze vreemd genoeg lichtgroene ogen, die in haar gezicht erg opvallen. Haar pleegvaders grapten altijd dat ze die van hun had gekregen, aangezien beiden mannen groene ogen hadden. Haar lichaam is rank gebouwd met vrouwelijke vormen. Een slanke taille, lange benen en ronde heupen. Haar borsten zijn ietwat te klein naar haar eigen idee, maar dan zitten ze ook niet in de weg. Haar lippen zijn vol en hebben van zichzelf een donker roze kleur.

    † Geschiedenis
    Ariana werd op haar eerste verjaardag door de kinderbescherming uit huis geplaatst, en ondergebracht bij Gregory en William, een lief echtpaar op leeftijd. Toen ze vier was, kreeg haar moeder weer de voogdij terug nadat ze haar alcoholverslaving onder de duim had gekregen. Dit betekende echter geen liefdevolle toekomst voor het kind. Ariana groeide op in een klein huis met haar ouder, vier jaar oudere broer en zes jaar oudere neef wiens ouders terug waren gegaan naar Brazilië. Ze bleef regelmatig contact houden met haar eerdere pleegouders, die ook een rekening voor haar toekomst openden. Ze hadden niet veel geld, maar meer dan Ariana's eigen, meestal werkloze ouders. Na haar middelbare school kon ze beginnen aan een opleiding verpleegkunde, maar na twee jaar was de rekening leeg. Haar droom was altijd medicijnen studeren, maar daar was al helemaal geen geld voor. Het echtpaar overleef toen Ariana achttien in hetzelfde jaar, waarna ze alleen achterbleef. Haar ouders wilden haar niet terug omdat ze van haar hielden, maar omdat ze dol zijn op controle. Thuis ontstaat dan ook vaak ruzie, waardoor Ariana het liefst niet thuis is. Ze begon met werken in een restaurant nadat haar studie op de klippen liep door het geldgebrek. Haar neef had altijd een oogje gehad voor de beeldschone Ariana, en op een dag gingen zijn woorden over in daden. Voor er echt iets kon gebeuren sloeg Ariana hem echter met een leeg bierflesje van haar vader. Als straf werd ze voor een week opgesloten in de kelder. De deur werd nooit op slot gedaan, maar Ariana voelde ook niet de behoefte om tevoorschijn te komen. Op haar derde 'straf' dag kwam de oproep aan New York. Ze weet niet of haar familie haar gewoonweg is vergeten of de moeite niet nam om haar mee te nemen, maar ze bleef in ieder geval alleen achter in het krappe appartementje.

    † Extra
    Ariana's beiden ouders zijn Braziliaans, waardoor ze thuis altijd Portugees sprak. Haar vader kon geen Engels en haar moeder wilde het thuis simpelweg niet spreken. Ondanks dat ze vloeiend Engels spreekt, is haar Portugese accent erdoor wel duidelijk hoorbaar.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 20:06 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Er is al een Jurassic Park RPG, dus is het niet handiger als je je daar aansluit? :p

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 12:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Er is al een Jurassic Park RPG, dus is het niet handiger als je je daar aansluit? :p

    Huh? Heeft die hetzelfde principe als deze?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 13:05 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nee niet helemaal. Al blijft het idee van loslopende dinosauriërs hetzelfde. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Nee niet helemaal. Al blijft het idee van loslopende dinosauriërs hetzelfde. :'p

    Oh ja, heb hem gevonden. Maar die is ook al begonnen, dus dat is sowieso moeilijk om nog in te vallen ;x Het idee lijkt er inderdaad wel een beetje op, alleen is dit in een stad en dat op een eiland. Ik helemaal blij omdat ik eindelijk een RPG idee had.. :')

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 13:08 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Haha. Ik zou proberen om daar mee te doen, want hij is nog niet zover gevorderd en ik denk dat ze het wel leuk vinden als iemand zich aanmeldt. (:
    Het is ook zonde om twee RPG's vlak na elkaar te openen over hetzelfde onderwerp, maar je moet het natuurlijk zelf weten, haha. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Haha. Ik zou proberen om daar mee te doen, want hij is nog niet zover gevorderd en ik denk dat ze het wel leuk vinden als iemand zich aanmeldt. (:
    Het is ook zonde om twee RPG's vlak na elkaar te openen over hetzelfde onderwerp, maar je moet het natuurlijk zelf weten, haha. :Y)

    Mijn ervaringen met inspringen in RPG's is niet zo succesvol, eerlijk gezegd haha. Ik kijk wel of er dan nog mensen zijn die hier mee doen, anders moet ik wat anders verzinnen of zo vrees ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Haha. Nou er zijn nog maar twee pagina's geschreven, dus dat zal deze keer geen obstakel moeten vormen. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mag ik een jongen?


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Ik vind dit idee geweldig, want ik vind Jurrasic Park geweldig! Maar ik heb helemaal geen ervaring met Rpg's....


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Invullijstje
    † Naam Sarah
    † Geslacht vrouw
    † Leeftijd 18

    † Innerlijk
    Sarah is een lief en dapper meisje ze is altijd wel in voor een uitdaging of een avontuur


    † Uiterlijk
    Lang bruin stijl haar lengte ze is erg mooi en haar ogen zijn zo blauw als de zee met het witte van de maan er in ze heeft ongeveer een lengte van 1.60 haar lichaam is perfect ze is slank en heeft mooie vrouwelijke vormen

    † Geschiedenis
    Ze kent haar geschiedenis niet heel goed haar ouders waren wel oke haar ouders gingen verhuizen en Sarah besloot te blijven en kreeg het huis van haar ouders

    † Extra

    Ze is erg dapper en moedig ze is niet snel ergens bang voor


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Simoni schreef:
    Ik vind dit idee geweldig, want ik vind Jurrasic Park geweldig! Maar ik heb helemaal geen ervaring met Rpg's....

    Je moet toch ergens beginnen als je het wilt doen toch? ;3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ninalouwe16 schreef:
    Invullijstje
    † Naam Sarah
    † Geslacht vrouw
    † Leeftijd 18

    † Innerlijk
    Sarah is een lief en dapper meisje ze is altijd wel in voor een uitdaging of een avontuur


    † Uiterlijk
    Lang bruin stijl haar lengte ze is erg mooi en haar ogen zijn zo blauw als de zee met het witte van de maan er in ze heeft ongeveer een lengte van 1.60 haar lichaam is perfect ze is slank en heeft mooie vrouwelijke vormen

    † Geschiedenis
    Ze kent haar geschiedenis niet heel goed haar ouders waren wel oke haar ouders gingen verhuizen en Sarah besloot te blijven en kreeg het huis van haar ouders

    † Extra

    Ze is erg dapper en moedig ze is niet snel ergens bang voor

    Graag een uitgebreidere inschrijving. Achternaam, langer innerlijk, foto bij het uiterlijk. Wat bij extra staat hoort eigenlijk bij innerlijk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Princesas schreef:
    Mag ik een jongen?

    Natuurlijk (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik wil wel een man. c: Leuk idee, dit lijkt me aangenamer dan in een park om eerlijk te zijn. Dus I'm in.


    I'm your little ray of pitch black.