• New York, 2101

    Drie jaar geleden openden de deuren van Jurassic Park voor bezoekers. Drie dagen geleden openden de bewoners de deuren van Jurassic Park voor zichzelf.
    Op het nieuws verscheen een noodoproep aan alle inwoners van de Verenigde Staten: vlucht. De dinosauriërs zijn los. Niemand is veilig.

    Hier worden acht mensen gespeeld die op de één of andere manier niet op de hoogte waren van de ontruiming. Denk aan iemand die alleen in een hotel sliep, iemand die over moest werken of iemand die op straat leeft en net die nacht een kraakpand had gevonden om te overnachten. In ieder geval, als ze wakker worden is New York City compleet verlaten. Sommige winkels en huizen zullen open zijn, maar de meesten zijn op slot. Alle elektriciteit is uitgevallen. En de dinosauriërs komen eraan.


    Regels
    † De rollen bestaan iets vier mannen en vier vrouwen, met een minimum leeftijd van achttien jaar
    † Niemand buitensluiten, het lijkt me voor de personages juist beter als ze samenwerken
    † Tenzij je het zelf wilt, hoeft er niemand dood te gaan. Bedenk je echter wel dat de kans op verwondingen groot is
    † 16+ is toegestaan, desnoods onder een spoiler
    † Geen perfecte personages, dat is niet leuk
    † Niet meer rollen dan er staan
    † Naamsveranderingen doorgeven
    † Mocht je een tijd niet reageren zonder reden, gaan we er vanuit dat je personage is opgegeten


    Invullijstje
    † Naam
    † Geslacht
    † Leeftijd
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis
    † Extra

    Bij geschiedenis kun je vermelden waarom je personage achterbleef in de verlaten stad. Er staan dus wat suggesties bovenaan, mocht je nergens op kunnen komen.

    Rollen
    † Mannen
    - Joshua Tyrell Nayati (Princesas)
    - Caden Joseph Ombre (Kayfabe)
    - Ricky Lashton Orton (Kayfabe)
    - Nate Christopher Price (Princesas)

    † Vrouwen
    - Ariana Racia Tavares (Abraxan)
    - Catherine 'Kate' Jane Hadleigh (Cesaria)
    - Kya Bree Johanssen (Simoni)
    - Sarah Malfoy (Ninalouwe16)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    @Kayfabe & Princesas
    Dat kan natuurlijk ook altijd nog. Kennen jullie nog leuke RPG mensjes? c:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    @Kayfabe & Princesas
    Dat kan natuurlijk ook altijd nog. Kennen jullie nog leuke RPG mensjes? c:


    Nee sorry, ik ben hier best nieuw..


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    (...)

    Nee sorry, ik ben hier best nieuw..

    Ach dan wachten we het rustig af. En anders kunnen jullie dus nog een 2e spelen [:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    (...)
    Ach dan wachten we het rustig af. En anders kunnen jullie dus nog een 2e spelen [:


    Alright, maar ik ben wel minder goed in meisjes vind ik zelf..


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    (...)

    Alright, maar ik ben wel minder goed in meisjes vind ik zelf..

    Nou de enige rollen die er nog zijn zijn twee mannen dus dat maakt niet uit haha


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    (...)
    Nou de enige rollen die er nog zijn zijn twee mannen dus dat maakt niet uit haha


    Ohh oké, da's mooi :')


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    † Naam:
    Kya Bree Johanssen

    † Geslacht:
    Vrouw

    † Leeftijd:
    19

    † Innerlijk:
    • Gesloten:
    Kya heeft het heel moeilijk om sociale contacten aan te gaan en komt daardoor ook heel gesloten en verlegen over. Het zal nooit zo zijn dat zij een eigen gesprek met iemand zou aangaan en daarbij wacht ze liever af tot dat iemand haar zou aanspreken. Ze zal dan ook wel haar best doen om het gesprek te laten voort gaan, maar daar faalt ze bijna altijd in. Eenmaal ze iemand echt vertrouwd word het allemaal veel gemakkelijker om zichzelf open te stellen tot die persoon.

    • Gevoelig:
    Mensen kunnen beter oppassen wat ze tegen haar zeggen, want Kya neemt alles zeer persoonlijk op en voelt zich zeer snel slecht. Je zal het niet aan haar merken dat ze zich zo voelt, omdat ze dit best goed kan verbergen. Maar wanneer alles te veel word voor haar, zal ze proberen om zo subtiel mogelijk weg te glippen met een smoesje en ergens in een verlaten plekje alles uit te huilen. Alles blijft nog even hangen in haar hoofd, maar wanneer ze alles op een rijtje heeft gezet, zal ze zich wel weer wat beter voelen dan voordien.

    • Zorgzaam:
    Ondanks Kya zo gesloten is, zou je niet meteen denken dat ze zorgzaam is tegen over anderen. Ze zal altijd haar best doen om mensen te helpen en geruststellen op momenten waar zij het nodig hebben. Ze heeft zich al jaren rottig gevoeld en vind het vreselijk dat anderen dat ook zouden moeten ervaren.

    • Eerlijk:
    Ze probeert altijd zo eerlijk mogelijk te blijven, maar zorgt er ook wel voor dat ze met haar eigen mening niemand zou kwetsen. Dit geldt niet dat anderen haar hebben gekwetst. Dan zal ze alles vertellen wat er in haar gedachten rond zweeft en dit is dan ook een negatieve karakter eigenschap. Want ze wilt liefst niet dat iedereen weet hoe zij zich voelt en hoeveel pijn zij nog steeds op haar schouders draagt door haar verleden.

    † Uiterlijk:
    Kya heeft een lengte van één meter zestig, wat best klein is voor haar leeftijd. Haar lange, stijlen, donkerbruine haar komen een paar centimeters tot over haar schouders, waar hier en daar wat lichtere lokken te zien zijn. Ze heeft hoge, subtiele jukbeenderen en een licht getinte huid. Haar ogen hebben een grijze kleur en deze heeft ze van haar moeder geërfd, iets wat ze storend vind, omdat dit haar telkens aan haar familie doet denken. Haar lichaam is rank gebouwd met vrouwelijke vormen. Een slanke taille, lange benen en ronde heupen. Haar borsten vind ze naar haar mening net iets te groot, ze zitten vrijwel altijd in de weg en het de starende blikken van jongens tijdens haar werk, vind ze ook niet prettig. Haar lippen had ze liever wat voller willen hebben, maar de licht roze kleur staat haar wel erg aan.
    | FC: Ashley Greene |





    † Geschiedenis:
    Kya is altijd al een buiten beentje geweest. Ze vond het altijd fijn om haar dagen alleen door te brengen, waar ze zich het liefst bezig hield met haar neus in de boeken of met haar potlood te kribbelen op blanco papier. Tevergeefs was niet iedereen onder de indruk van haar leventje en lieten haar ouders dat ook duidelijk merken. Het leek of dat ze het leuk vonden om hun eigen dochter zo de grond in te boren, door opmerkingen te maken dat ze iets met haar leven moest doen. Dat ze eens weg moest gaan met haar vrienden, die ze natuurlijk zelden had. Kya vond het helemaal niet leuk om in een kroeg te zitten met mensen die het liefst op het einde van avond dronken wilde zijn.
    Daardoor heeft ze besloten om haar ouders en haar broer te verlaten en naar een andere stad te reizen, waar ze een nieuwe start kon maken. Ze werd aangenomen in een hotel en werkt daar nu als bediende in het restaurant om zo een inkomen te krijgen. Zodat ze haar kleine flatje, waar ze nu in leeft, zonder enige moeite kan betalen.
    Natuurlijk heeft ze haar ouders zonder veel spijt verlaten, maar dat betekende niet dat ze hetzelfde voelde voor haar broer. Hij was zowat de enige de haar begreep en ondanks al zijn steun door haar moeilijke tijden, kon ze het niet laten om haar broer eens bezoekje te brengen. Op een late avond na haar werk, besluit ze terug naar New York te reizen en verblijft de enkele uren die nog resteerde van de nacht in een heel goedkoop hotelletje.

    † Extra:
    Haar aankomst in New York is heel schamper. Omdat ze feitelijk niets bij zich heeft dan alleen een geldbeugel waar niet al te veel centen in zit.


    Eventjes wil ik nog Lethifold bedanken voor haar hulp.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nou, Kya is goed gelukt, toch? c:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    Nou, Kya is goed gelukt, toch? c:


    Ik ben er zeer tevreden over ja (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    Ik ben er zeer tevreden over ja (:


    Jaa, goed gelukt voor een eerste rol, ook al had je hulp. c: Ze is leuk! Maybe dat Caden toch op flirtpad gaat. Ghehe. Ach ja, het is een gigolo, hij kan niet anders.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaa, goed gelukt voor een eerste rol, ook al had je hulp. c: Ze is leuk! Maybe dat Caden toch op flirtpad gaat. Ghehe. Ach ja, het is een gigolo, hij kan niet anders.

    Als ie eerst aan Ariana gaat zitten en dan aan Kya krijgt hij een aanval denk ik haha. Dan voert ze hem echt aan de dino's.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaa, goed gelukt voor een eerste rol, ook al had je hulp. c: Ze is leuk! Maybe dat Caden toch op flirtpad gaat. Ghehe. Ach ja, het is een gigolo, hij kan niet anders.


    Wat betekend Gigolo nu weer? Ik kan er niet opkomen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Lethifold schreef:
    (...)
    Als ie eerst aan Ariana gaat zitten en dan aan Kya krijgt hij een aanval denk ik haha. Dan voert ze hem echt aan de dino's.


    ^ dit (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Lethifold schreef:
    (...)
    Als ie eerst aan Ariana gaat zitten en dan aan Kya krijgt hij een aanval denk ik haha. Dan voert ze hem echt aan de dino's.


    Dát wil ik zien, hahaha.

    Simoni schreef:
    (...)

    Wat betekend Gigolo nu weer? Ik kan er niet opkomen.


    Uhm.... een mannelijke hoer? xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Simoni schreef:
    (...)

    Wat betekend Gigolo nu weer? Ik kan er niet opkomen.

    Een hoer, maar dan in een mannelijke vorm c:


    "Do you believe monsters are born or made?"