• New York, 2101

    Drie jaar geleden openden de deuren van Jurassic Park voor bezoekers. Drie dagen geleden openden de bewoners de deuren van Jurassic Park voor zichzelf.
    Op het nieuws verscheen een noodoproep aan alle inwoners van de Verenigde Staten: vlucht. De dinosauriërs zijn los. Niemand is veilig.

    Hier worden acht mensen gespeeld die op de één of andere manier niet op de hoogte waren van de ontruiming. Denk aan iemand die alleen in een hotel sliep, iemand die over moest werken of iemand die op straat leeft en net die nacht een kraakpand had gevonden om te overnachten. In ieder geval, als ze wakker worden is New York City compleet verlaten. Sommige winkels en huizen zullen open zijn, maar de meesten zijn op slot. Alle elektriciteit is uitgevallen. En de dinosauriërs komen eraan.


    Regels
    † De rollen bestaan iets vier mannen en vier vrouwen, met een minimum leeftijd van achttien jaar
    † Niemand buitensluiten, het lijkt me voor de personages juist beter als ze samenwerken
    † Tenzij je het zelf wilt, hoeft er niemand dood te gaan. Bedenk je echter wel dat de kans op verwondingen groot is
    † 16+ is toegestaan, desnoods onder een spoiler
    † Geen perfecte personages, dat is niet leuk
    † Niet meer rollen dan er staan
    † Naamsveranderingen doorgeven
    † Mocht je een tijd niet reageren zonder reden, gaan we er vanuit dat je personage is opgegeten


    Invullijstje
    † Naam
    † Geslacht
    † Leeftijd
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis
    † Extra

    Bij geschiedenis kun je vermelden waarom je personage achterbleef in de verlaten stad. Er staan dus wat suggesties bovenaan, mocht je nergens op kunnen komen.

    Rollen
    † Mannen
    - Joshua Tyrell Nayati (Princesas)
    - Caden Joseph Ombre (Kayfabe)
    - Ricky Lashton Orton (Kayfabe)
    - Nate Christopher Price (Princesas)

    † Vrouwen
    - Ariana Racia Tavares (Abraxan)
    - Catherine 'Kate' Jane Hadleigh (Cesaria)
    - Kya Bree Johanssen (Simoni)
    - Sarah Malfoy (Ninalouwe16)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abraxan schreef:
    (...)
    Ja wil ik eigenlijk ook, maar in het gat van een dorp waar ik woon is het dit weekend 'Midwinterfeest'. Dus vrijdagavond moet ik naar een feestje, en zaterdag- en zondagavond in de kroeg werken. Dus dan mis ik zelf het hele begin, vind ik ook niet leuk.

    En vind het ook met aantal mensen wel lastig. Ik vind een klein groepje in een RPG vaak wel gezelliger. Kent iedereen elkaar en de personages etc., maar misschien vinden anderen meer mensen leuker.


    Voor mij ligt het echt aan het type RPG dat het is. Als je echt constant bij elkaar bent is een klein groepje wel véél beter.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Voor mij ligt het echt aan het type RPG dat het is. Als je echt constant bij elkaar bent is een klein groepje wel véél beter.

    Ja denk wel dat mensen hier vaak bij elkaar blijven. Ik zou tenminste in een verlaten stad met dino's liever met mensen zijn dan alleen haha


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abraxan schreef:
    (...)
    Ja denk wel dat mensen hier vaak bij elkaar blijven. Ik zou tenminste in een verlaten stad met dino's liever met mensen zijn dan alleen haha


    Sowieso denk ik dat ik mijn smakelijke gigolo even in dat huis wil houden van zijn klant, want ze is rijk, dus waarom niet? Er mag dus altijd iemand die kant opkomen en het huis zien. Want ik denk dat dat wel een goed begin is voor misschien meerdere mensen. Er is veel te vinden, eten en zo.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Sowieso denk ik dat ik mijn smakelijke gigolo even in dat huis wil houden van zijn klant, want ze is rijk, dus waarom niet? Er mag dus altijd iemand die kant opkomen en het huis zien. Want ik denk dat dat wel een goed begin is voor misschien meerdere mensen. Er is veel te vinden, eten en zo.


    Dat zou handig zijn want ik heb werkelijk niks. Ik kan wel eten stelen in verlaten winkels, maar onderdak is al meer als genoeg.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    Dat zou handig zijn want ik heb werkelijk niks. Ik kan wel eten stelen in verlaten winkels, maar onderdak is al meer als genoeg.


    Misschien dat als hij naar buiten loopt hij haar ziet? Dat ze net het hek wil over klimmen of zo? Dat ze even daar zitten, spullen verzamelen en dan er vandoor gaan? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ze zal vast wel denken dat alles verlaten is, dus ze zal niet veel moeite doen om zich te verbergen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    Ze zal vast wel denken dat alles verlaten is, dus ze zal niet veel moeite doen om zich te verbergen.


    Ah oké, daar kunnen we wel wat mee. c: Het moet trouwens niet hoor, was maar een ideetje. Ik bedoel, het hoeft ook niet zo te zijn omdat hij een man is en zij een vrouw dat er iets moet gebeuren - als je bang bent dat hij gelijk gaat flirten. Ghehe. Als dat is zal hij gewoon vooral geschrokken zijn en informatie willen - en aangezien zij al buiten liep zal zij iets meer weten dan hij. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ah oké, daar kunnen we wel wat mee. c: Het moet trouwens niet hoor, was maar een ideetje. Ik bedoel, het hoeft ook niet zo te zijn omdat hij een man is en zij een vrouw dat er iets moet gebeuren - als je bang bent dat hij gelijk gaat flirten. Ghehe. Als dat is zal hij gewoon vooral geschrokken zijn en informatie willen - en aangezien zij al buiten liep zal zij iets meer weten dan hij. c:


    Ik weet het zelf niet goed. Ze gaat pas midden in de nacht slapen en zal vast ook pas laat wakker worden. Wat ik precies met haar zou gaan doen weet ik niet.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik laat Joshua in ieder geval in de middag slapen, 's avonds of 's nachts loopt hij pas buiten voor het geval dat jullie personages hem tegen willen komen.. xd


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Weet je, het huis waar de gigolo verblijft is voor iedereen. Net als hij, ik wil namelijk dat hij snel iemand vind. c: Het maakt me niet eens meer uit wie of wat, of welke tijd, als er maar iemand richting het huis komt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Weet je, het huis waar de gigolo verblijft is voor iedereen. Net als hij, ik wil namelijk dat hij snel iemand vind. c: Het maakt me niet eens meer uit wie of wat, of welke tijd, als er maar iemand richting het huis komt. ;D


    Naah ik laat mijne een beetje rondzwerven haha


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Het huis ligt afgelegen en is dan ook een goede verstop plek voor de overgebleven mensen ( wij dus). Dus ik denk wel dat Kya er heen zou gaan.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    Het huis ligt afgelegen en is dan ook een goede verstop plek voor de overgebleven mensen ( wij dus). Dus ik denk wel dat Kya er heen zou gaan.


    Mm klopt, maar Joshua is daar te koppig voor. Achjaa ik zal wel kijken


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    (...)

    Mm klopt, maar Joshua is daar te koppig voor. Achjaa ik zal wel kijken


    Iedereen zal vast denken dat ze de enige zijn, dus eigenlijk kunnen we ze over laten gaan waar ze willen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    Iedereen zal vast denken dat ze de enige zijn, dus eigenlijk kunnen we ze over laten gaan waar ze willen.


    Dat is waar..


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world