• New York, 2101

    Drie jaar geleden openden de deuren van Jurassic Park voor bezoekers. Drie dagen geleden openden de bewoners de deuren van Jurassic Park voor zichzelf.
    Op het nieuws verscheen een noodoproep aan alle inwoners van de Verenigde Staten: vlucht. De dinosauriërs zijn los. Niemand is veilig.

    Hier worden acht mensen gespeeld die op de één of andere manier niet op de hoogte waren van de ontruiming. Denk aan iemand die alleen in een hotel sliep, iemand die over moest werken of iemand die op straat leeft en net die nacht een kraakpand had gevonden om te overnachten. In ieder geval, als ze wakker worden is New York City compleet verlaten. Sommige winkels en huizen zullen open zijn, maar de meesten zijn op slot. Alle elektriciteit is uitgevallen. En de dinosauriërs komen eraan.


    Regels
    † De rollen bestaan iets vier mannen en vier vrouwen, met een minimum leeftijd van achttien jaar
    † Niemand buitensluiten, het lijkt me voor de personages juist beter als ze samenwerken
    † Tenzij je het zelf wilt, hoeft er niemand dood te gaan. Bedenk je echter wel dat de kans op verwondingen groot is
    † 16+ is toegestaan, desnoods onder een spoiler
    † Geen perfecte personages, dat is niet leuk
    † Niet meer rollen dan er staan
    † Naamsveranderingen doorgeven
    † Mocht je een tijd niet reageren zonder reden, gaan we er vanuit dat je personage is opgegeten


    Invullijstje
    † Naam
    † Geslacht
    † Leeftijd
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis
    † Extra

    Bij geschiedenis kun je vermelden waarom je personage achterbleef in de verlaten stad. Er staan dus wat suggesties bovenaan, mocht je nergens op kunnen komen.

    Rollen
    † Mannen
    - Joshua Tyrell Nayati (Princesas)
    - Caden Joseph Ombre (Kayfabe)
    - Ricky Lashton Orton (Kayfabe)
    - Nate Christopher Price (Princesas)

    † Vrouwen
    - Ariana Racia Tavares (Abraxan)
    - Catherine 'Kate' Jane Hadleigh (Cesaria)
    - Kya Bree Johanssen (Simoni)
    - Sarah Malfoy (Ninalouwe16)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Dát wil ik zien, hahaha.

    Oh ja, dan gooit ze hem voor de eerste de beste - even zoeken naar prachtig geïmproviseerde dinosauriër lijstje die ik heb gemaakt in de story - velociraptor die ze ziet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    (...)
    Oh ja, dan gooit ze hem voor de eerste de beste - even zoeken naar prachtig geïmproviseerde dinosauriër lijstje die ik heb gemaakt in de story - velociraptor die ze ziet.


    Haha, naah. Het is wel een flirt, maar als hij eenmaal zijn oog op iemand heeft is diegene safe. c: Hij ís niet zijn beroep. Hij is eigenlijk gewoon heel liefdevol - en dat is zijn manier om liefde te krijgen. Zo zie ik hem een beetje.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Haha, naah. Het is wel een flirt, maar als hij eenmaal zijn oog op iemand heeft is diegene safe. c: Hij ís niet zijn beroep. Hij is eigenlijk gewoon heel liefdevol - en dat is zijn manier om liefde te krijgen. Zo zie ik hem een beetje.

    Ah, dat klinkt dan wel weer lief.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    (...)
    Oh ja, dan gooit ze hem voor de eerste de beste - even zoeken naar prachtig geïmproviseerde dinosauriër lijstje die ik heb gemaakt in de story - velociraptor die ze ziet.


    Ja we nemen de velociraptor. Die dood zijn prooi heel zachtjes en eet ze lekker levend op ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni schreef:
    (...)

    Ja we nemen de velociraptor. Die dood zijn prooi heel zachtjes en eet ze lekker levend op ^^


    Ach, dan wordt hij tenminste gedood door een slimme dino.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ach, dan wordt hij tenminste gedood door een slimme dino.


    Ja dat wel, wie weet stonden ze al enkele minuten van achter iets te staren naar jou Gigolo (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ach, dan wordt hij tenminste gedood door een slimme dino.

    Dat zullen we dan op zijn graf zetten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Simoni schreef:
    (...)

    Ja dat wel, wie weet stonden ze al enkele minuten van achter iets te staren naar jou Gigolo (:


    Dat zou hij alleen maar leuk hebben gevonden.

    Lethifold schreef:
    (...)
    Dat zullen we dan op zijn graf zetten.


    Dat is netjes.


    I'm your little ray of pitch black.

    Even een mijn topics berichtje - ik plaats mijn meisje waarschijnlijk morgen ^^ De rollen die er al staan zien er awesome uit trouwens


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Simoni je personage is echt leuk! :)


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Ik ben zo benieuwd he :)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Oké, mensen, ik geef het tot na het weekend. Ik ben vrijdag- zaterdag- en zondagavond weg, dus dan is beginnen toch niet handig. Mochten de twee rollen daarna nog niet zijn opgevuld, kunnen Princesas en Kayfabe als ze dat willen nog een tweede rol aanmaken.

    Nee, ik ben heus niet ongeduldig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lethifold schreef:
    Oké, mensen, ik geef het tot na het weekend. Ik ben vrijdag- zaterdag- en zondagavond weg, dus dan is beginnen toch niet handig. Mochten de twee rollen daarna nog niet zijn opgevuld, kunnen Princesas en Kayfabe als ze dat willen nog een tweede rol aanmaken.

    Nee, ik ben heus niet ongeduldig.


    Je bent nog best geduldig moet ik zeggen. Ik wil altijd gelijk beginnen haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Je bent nog best geduldig moet ik zeggen. Ik wil altijd gelijk beginnen haha. ;D

    Ja wil ik eigenlijk ook, maar in het gat van een dorp waar ik woon is het dit weekend 'Midwinterfeest'. Dus vrijdagavond moet ik naar een feestje, en zaterdag- en zondagavond in de kroeg werken. Dus dan mis ik zelf het hele begin, vind ik ook niet leuk.

    En vind het ook met aantal mensen wel lastig. Ik vind een klein groepje in een RPG vaak wel gezelliger. Kent iedereen elkaar en de personages etc., maar misschien vinden anderen meer mensen leuker.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Princesas schreef:
    Simoni je personage is echt leuk! :)


    Dankjewel ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "