• Waiting for the end: The new beginning

    Onder de grond schuilen is niet het luxe dat je gewend bent. Boven je is de wereld aan het veranderen en jij zit beneden in een bunker met de paar mensen die mee konden vluchten. Jongeren en ouderen. Je hoort niets van buiten en kan er ook niet heen. Voedsel is schaars en zieken worden vrijwel meteen naar een ander gedeelte in de bunker gebracht om daar te herstellen of te sterven zonder medicijnen. De bevolking in de bunker wordt alsmaar minder in de tien jaar tijd dat je er zit en mensen beginnen toch nieuwsgierig te worden naar de wereld. Ze besluiten hun leven te wagen en naar boven te gaan.

    Twaalf jongeren en volwassenen overlevende besluiten naar boven te gaan om te kijken of de wereld leefbaar is. Wanneer ze boven komen zien ze gelijk dat alles anders is dan tien jaar geleden. Gebouwen zijn vervallen en begroeid met mossen en planten, wegen zijn niet meer te onderscheiden en schoon water is bijna nergens te vinden. De twaalf mensen weten dat ze wel uit de bunker moeten blijven omdat er daar geen voedsel en drinken meer is voor twee weken. Ze besluiten alles dat ze hebben mee te nemen en de rest achter zich te laten. Ze willen meerdere overlevende vinden en beginnen hier dan ook de reis van hun leven; Het nieuwe begin.

    Personages:
    Leeftijden verschillend! Van 11 tot 40 of ouder, wees creatief!

    Volwassen vanaf 23 jaar: {max 6}
    - Mairwen Tesni - zesentwintig - Bostick
    - Jia Zhang - zesenveertig - FairyGothMother
    - Vrouw - Verityy
    - Ericson 'Eric' Adams - negenentwintig - Sheamus
    - Man - DecemberRain
    - Man -

    Jongeren tot 22; {max 6} VOL
    - Finnegan Sheard - zestien -Bostick
    - Jongen - Eloquentiae
    - Aydin Morales - eenentwintig - Princesas
    - Meisje - Cogitantio
    - Meisje - Creepers
    - Riley Marya Williams - achttien - OutlawQueen

    Lijstje:

    Naam:
    Bijnaam: als ze die hebben
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk:
    Extra’s:



    Omgeving:
    1
    2
    3


    Regels

    - Houd jongens en meiden/mannen en vrouwen gelijk
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Alleen meedoen als je het zeker weet en je niet na twee dagen alweer uitschrijven
    - Geen ruzie in OOC. IC mag natuurlijk wel
    - Minimaal 200 woorden schrijven. Één keer iets minder is niet erg, maar niet te vaak!
    - Alleen ik open nieuwe topics
    - Plezier hebben
    - Er is geen bereik etc. hou daar rekening mee

    Topics:
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 21:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het was Finn over wie Jia zich had ontfermd, toch? Sorry, had het ook meteen moeten aanpassen bij extra ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    Het was Finn over wie Jia zich had ontfermd, toch? Sorry, had het ook meteen moeten aanpassen bij extra ;p

    Ja hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Ja hahah

    Ok super! Dankje! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Finns extra is ook aangepast (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben denk ik wel klaar, alleen ik zie niet hoeveel woorden het zijn. Als het te weinig is dan schrijf ik vanmiddag nog wel wat er bij!


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    DecemberRain schreef:
    Ben denk ik wel klaar, alleen ik zie niet hoeveel woorden het zijn. Als het te weinig is dan schrijf ik vanmiddag nog wel wat er bij!


    Uhm, dat is wel heel weinig. Vooral het innerlijk, daar moet zeker nog wel wat bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is mijn personage goed?


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    Is mijn personage goed?

    Hij staat er bij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Hij staat er bij


    Oké, wanneer beginnen we?


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    (...)

    Oké, wanneer beginnen we?

    Vandaag, heb ik al een aantal keer neergezet hier in het topic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Vandaag, heb ik al een aantal keer neergezet hier in het topic


    Nogmaals sorry haha


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Riley Williams






    Naam:
    Riley Marya Williams

    Bijnaam: als ze die hebben
    Soms wordt ze Riles genoemd door vrienden of familie.

    Leeftijd:
    18

    Geslacht:
    vrouw

    Uiterlijk + foto;
    Op het eerste gezicht lijkt Riley iemand die je liever mijd. Dat is ook precies wat haar bedoeling is om uit te stralen. Toch kan ze er ook heel vriendelijk en vrolijk uitzien als ze daarvoor haar best doet. Met haar charmante glimlach lijkt ze net een onschuldig meisje dat toevallig in de problemen is beland, zonder het zo te bedoelen.
          Aan haar uiterlijk besteedt ze eigenlijk helemaal niet zoveel tijd. Ze verzorgt zichzelf wel, maar staat niet een kwartier voor de spiegel in de ochtend. Het is meer iets voor haar om snel haar haar te kammen, een shirt en spijkerbroek uit haar kast te trekken en daaroverheen haar leren jas aan te doen. Als iemand ontzettend veel aandacht aan haar of zijn uiterlijk besteedt vindt ze dat ontzettend hinderlijk. Ze is namelijk van mening dat het niet uit zou moeten maken hoe iemand eruit ziet. Het klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar volgens haar gaat het om het innerlijk.

    Innerlijk:
    Riley is niet iemand die haar best doet om ervoor te zorgen dat iedereen haar aardig vindt. Helemaal niet zelfs. Als iemand haar niet aardig vindt dan maakt die persoon haar helemaal niks meer uit en laat ze ook duidelijk merken dat dat zo is. Het feit dat sommigen het leuk vinden om anderen zich rot te laten voelen, vindt ze verschrikkelijk. Ze is dan wel niet de meest aardige persoon, maar ze zal nooit opzettelijk iemand pijn doen. Ten minste, als ze niet vindt dat diegene het verdient.
          Als ze dat wel vindt, dan kan ze vreselijk van zich af bijten en kan die persoon maar beter van haar weg gaan. Ze is totaal niet op haar mondje gevallen en zegt wat ze wil zeggen, zelfs als ze er niet helemaal zeker over is. Ze is dan ook een enorme flapuit, iets waar ze zelf best wel van baalt.
          Want hoewel het lijkt alsof ze heel zeker van zichzelf is, is dat eigenlijk helemaal niet zo. Ze is ontzettend onzeker en probeert dat te verbergen door bitchy te doen, wat natuurlijk niet de goede manier is. Ze doet het nu al zo lang dat het voor haar een tweede natuur is geworden. Soms probeert ze het niet te doen en te laten merken dat ze niet zo sterk is als ze lijkt, maar dat vindt ze ontzettend eng.
          Ze is helemaal geen sociaal persoon en heeft ook bijna niemand om tegen te praten, aangezien zij de enige was die kon vluchten. Vrienden maken is niks voor haar en ze heeft haar zinnen gezet op het overleven. Ergens heeft ze nog hoop dat haar broertje, Mike nog leeft. Hoewel ze daar helemaal niet zeker van is, heeft ze het gevoel dat hij nog ergens is.
          Doordat ze geen vrienden heeft, heeft ze eigenlijk vrij weinig te doen dan wachten. Daardoor is ze best redelijk geworden in het prutsen met dingen. Zo is ze er goed in geworden om met een haarspeld een deur te openen en kan ze van een hoopje troep een wapen maken. Meestal vallen de spullen daarna wel uit elkaar, maar ze wil er nog steeds beter in worden.

    Extra’s:
    Toen zij en haar familie probeerden te vluchten, zag Riley hoe haar ouders voor haar neus stierven. Ze probeerde Mike mee te trekken, maar hij wilde niet mee. Uiteindelijk was er een man die Mike mee nam. Riley weet niet wie de man is en waarom hij Mike meenam, of hij goede of slechte bedoelingen had. Wat ze wel weet is dat ze er alles aan zal doen om dat uit te zoeken.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 20:05 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nou ik ben een beetje teleurgesteld hoor...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oei, weinig rollen ;s
    Komt er trouwens ook een praattopic?


    16 - 09 - '17

    Mja voor velen is het nu wel een drukke tijd natuurlijk ;/
    Ook al vind ik het net heel fijn dat deze RPG zo snel van start zou gaan.

    Zou eigenlijk bijna die laatste volwassene nog willen aanmaken ;x
    Klinkt gewoon zeer leuk om mee te kunnen RPG'en het idee.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 21:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”