• Mijn cotitularis (comentor) is sinds een paar weken op pensioen. Ze zei dat ze ging blijven mailen naar onze klas en serieus, vandaag kreeg ik (en heel mijn klas) een mailtje van haar in mijn mailbox :')

    Ze vraagt hoe het is met de nieuwe leerkracht, of de testen moeilijk zijn, etc. Ze heeft een hondje gekocht, een chihuahua, haha :')

    Ik kan toch moeilijk een mail terugsturen met daarin dat die vent een pedo is, super moeilijke testen en elke week 1 geeft, en dat iedereen haar terug wilt omdat zij tenminste makkelijke testen gaf en niet zo eng was? :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 14:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Toch wel doen (':


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Gewoon zeggen dat hij compleet anders is dan haar en jullie sindsdien superveel te doen hebben :) En dat je haar mist mag natuurlijk altijd ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zeg anders gewoon dat je haar terug wilt en dat je hem niet zo fijn vind? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Letoile schreef:
    Toch wel doen (':
    Dag mevrouw,

    We willen u allemaal terug. Die nieuwe leerkracht geeft elke week een test, zijn testen zijn super moeilijk en tevens is hij nog een pedo die meisjes van onze klas schattig noemt. En zijn grootte maakt hem er ook niet bepaald minder eng op.

    Wij missen u ook allemaal, uw makkelijke testen en uw professionele houding tegenover de leerlingen.
    Voor de rest gaat alles wel ok op school.

    Zie je het al voor je? Ik niet dus. 8D


    Only losers can act the way you do

    Doe gewoon :Y)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 14:04 ]


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Haha,dat ga nogal moeilijk ja.
    Misschien subtiel? dat het anders is en de toetsen moeilijker lijken enzo (=.

    Ik zou het gewoon sturen hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wel doen :')


    Happiness hit her like a train on a track