• Waiting for the end: The new beginning

    Onder de grond schuilen is niet het luxe dat je gewend bent. Boven je is de wereld aan het veranderen en jij zit beneden in een bunker met de paar mensen die mee konden vluchten. Jongeren en ouderen. Je hoort niets van buiten en kan er ook niet heen. Voedsel is schaars en zieken worden vrijwel meteen naar een ander gedeelte in de bunker gebracht om daar te herstellen of te sterven zonder medicijnen. De bevolking in de bunker wordt alsmaar minder in de tien jaar tijd dat je er zit en mensen beginnen toch nieuwsgierig te worden naar de wereld. Ze besluiten hun leven te wagen en naar boven te gaan.

    Twaalf jongeren en volwassenen overlevende besluiten naar boven te gaan om te kijken of de wereld leefbaar is. Wanneer ze boven komen zien ze gelijk dat alles anders is dan tien jaar geleden. Gebouwen zijn vervallen en begroeid met mossen en planten, wegen zijn niet meer te onderscheiden en schoon water is bijna nergens te vinden. De twaalf mensen weten dat ze wel uit de bunker moeten blijven omdat er daar geen voedsel en drinken meer is voor twee weken. Ze besluiten alles dat ze hebben mee te nemen en de rest achter zich te laten. Ze willen meerdere overlevende vinden en beginnen hier dan ook de reis van hun leven; Het nieuwe begin.

    Personages:
    Leeftijden verschillend! Van 11 tot 40 of ouder, wees creatief!

    Volwassen vanaf 23 jaar: {max 6}
    - Mairwen Tesni - zesentwintig - Bostick
    - Jia Zhang - zesenveertig - FairyGothMother
    - Vrouw - Verityy
    - Ericson 'Eric' Adams - negenentwintig - Sheamus
    - Man - DecemberRain
    - Man -

    Jongeren tot 22; {max 6} VOL
    - Finnegan Sheard - zestien -Bostick
    - Jongen - Eloquentiae
    - Aydin Morales - eenentwintig - Princesas
    - Meisje - Cogitantio
    - Meisje - Creepers
    - Riley Marya Williams - achttien - OutlawQueen

    Lijstje:

    Naam:
    Bijnaam: als ze die hebben
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk:
    Extra’s:



    Omgeving:
    1
    2
    3


    Regels

    - Houd jongens en meiden/mannen en vrouwen gelijk
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Alleen meedoen als je het zeker weet en je niet na twee dagen alweer uitschrijven
    - Geen ruzie in OOC. IC mag natuurlijk wel
    - Minimaal 200 woorden schrijven. Één keer iets minder is niet erg, maar niet te vaak!
    - Alleen ik open nieuwe topics
    - Plezier hebben
    - Er is geen bereik etc. hou daar rekening mee

    Topics:
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 21:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaa, inderdaad... snap het nu (awkward ^-^) Kan ik nog steeds die vrouw nemen? :)

    x

    Ja hoor, ik snap dat je de rol moet uitschrijven, maar komen er nog andere dingen bij die je moet uitschrijven, dat vroeg ik me af :)

    x

    Nope, gewoon je rol maken (als Bostick goedkeurt) en dan wachten tot het speeltopic opent.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 21:56 ]


    16 - 09 - '17

    Dit doet me echt denken aan MW mensen van the 100 maar dan aardiger haha lol (:

    Naam: Jake Birlington
    Leeftijd: 24
    Geslacht: jongen
    Uiterlijk + foto; ( Colton Haynes)



    Innerlijk: Jake was heel open en vriendelijk, maar sinds de dood van zijn oudere broer Alec is hij heel afstandelijk geworden en vertrouwd hij niemand meer.
    Extra’s: Jake is opgegroeid door zijn oudere broer Alec want hun ouders zijn allebei vermoord door een bende straatrovers toen ze in de stad waren om kerstinkopen te doen, hij was toen 6. Alec heeft hem opgevoed maar hij kon niet optijd bij de bunker komen en werd neergeschoten door iemand die net voor hem de bunker in wou. Hij heeft het zien gebeuren en heeft daarom PTSS. Hij heeft last van nachtmerries en vertrouwd mensen niet meer.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 11:02 ]


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Nasiani schreef:
    Jaa, inderdaad... snap het nu (awkward ^-^) Kan ik nog steeds die vrouw nemen? :)

    x


    Ik wilde bijna ja zeggen, maar toen bedacht ik mij dat Verityy de laatste vrouw gevraagd had. Sorry. Heb wel nog een man voor je


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick --> JasperJordan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:


    Finnegan Sheard
    Bijnaam:
    Finn, Finny, Gan
    Leeftijd:
    Zestien
    Geslacht:
    Jongen
    Uiterlijk + foto;
    Finn heeft een lengte van een meter drieënzeventig en een slanke bouw. Hij heeft blonde haren en bruine ogen. Hij draagt een blauw overhemd, een zwarte broek en blauwachtige schoenen die hij van iemand in de bunker heeft gepakt toen die persoon overleden was. Finn heeft een bleke huidskleur omdat hij afkomstig is van Noorwegen.
    Innerlijk:
    Finn is een erg nieuwsgierige jongen die graag overal achter komt. Zo kan hij ineens midden in een gesprek stoppen met praten omdat hij afgeleid wordt door iets in zijn omgeving. Het liefst gaat Finn er dan meteen naartoe om te kijken of het interessant is en of hij er wat van kan leren. Finn is iemand die snel afgeleid wordt door zijn omgeving maar probeert zichzelf wel in toom te houden. Maar na tien jaar onder de grond te hebben gezeten vindt hij dit erg moeilijk en kan hij gewoon moeilijk zijn concentratie opbrengen.
    Finn is een slimme jongen die dingen wel snel begrijpt. Hij onthoud dingen na een keer luisteren vaak al en kan cijferreeksen goed onthouden. Hij is erg leergierig en staat voor alles open. Hoewel hij slim is is Finn ook erg eigenwijs en houd hij zijn poot stijf wanneer hij zeker weet dat iets niet klopt. Ook wanneer hij zelf fout zou zitten is hij echt standvastig over zijn zaak en laat hij zich niet snel ompraten. Finn vindt het leuk om grappen uit te halen met mensen maar kan serieus zijn op momenten wanneer dit noodzakelijk is. Soms gaat hij wel iets te ver met grappen die hij maakt of dingen die hij zegt. Wanneer hij dit doorheeft zal hij zijn excuus wel aanbieden, maar soms moeten mensen wel eens boos op hem worden zodat hij ervan leert.
    Finn is aardig creatief en vind het geweldig om te tekenen. In de bunker heeft hij vaak zijn creativiteit geuit op de muren en er staan ook veel schetsjes van hem. Finn heeft een klein schriftje dat hij gevonden heeft in de bunker bij zich gehouden en schrijft daar af en toe in wanneer hij in een creatieve bui is. Hoewel hij niet het beste kan schrijven komen de expressies er vaak uit door middel van tekeningen. Finn kan niet heel goed schrijven en lezen omdat hij dit niet echt geleerd heeft. Er zijn wel een paar mensen geweest die hem hielpen, maar hij is er nooit echt een expert in geworden. Hij kan beter met cijfers overweg, zoals eerder vermeld.
    Extra’s:
    Finn zijn ouders zijn nooit mee naar binnen gegaan. Ze haalden het niet en hebben Finn alleen laten gaan. Hij is dus al sinds zijn zesde ouderloos en moest het doen met de mensen in de bunker. Finn is oorspronkelijk afkomstig uit Noorwegen. Hij was op vakantie met zijn ouders. Sinds Finn binnen in de bunker is heeft Jia zich over hem ontfermt. Hij ziet haar als zijn tweede moeder en zal haar ook aanspreken met mam.


    Het is niet mijn beste rol, maar ik ben wel tevreden.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 10:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik had een rol van jongen 23+ (:


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    DecemberRain schreef:
    ik had een rol van jongen 23+ (:


    Ik zie nergens een reservatie, maar dan zet ik je er bij. Zeg maar wanneer je rol af is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Naam:


    Mairwen Tesni
    Bijnaam:
    Mair
    Leeftijd:
    Zesentwintig
    Geslacht:
    Vrouw
    Uiterlijk + foto;
    Mairwen heeft een bescheidde lengte van een meter tweeënzestig. Ze heeft lange blonde haren en bruine ogen. Mairwen heeft altijd een stralende en vrolijke uitstraling. Sinds dat ze een buikje heeft gekregen van de zwangerschap draagt ze jurken tot op haar enkels, met lange mouwen. Ze heeft deze van een jonge vrouw gehad die ziek is geworden. Mairwen koestert de jurken en heeft ze in een rugzakje gedaan en houd ze altijd bij haar.
    Innerlijk:
    Mairwen is een heel vriendelijke vrouw waar geen kwaad in zit. Ze zal mensen met respect behandelen en hoopt dat ze dit ook terugkrijgt. Ze probeert alles zo positief mogelijk te zien en zal andere helpen met problemen. Ze is een luisterend oor en helpt andere maar graag. Ze heeft gestudeerd voor psychologe en heeft hier ook een diploma in. Ze weet hoe ze met de meeste mensen om moet gaan.
    Mairwen kan wat onvoorspelbaar zijn omdat ze last heeft van over emotionaliteit. Sinds haar zwangerschap heeft ze hier veel meer last van gekregen dan voorheen en kan ze zo plots op een moment om de stomste dingen in huilen uitbarsten. Zo kan het wel eens zijn dat als ze in een gesprek is met iemand en die persoon verteld over een dierbare die hij of zij verloren is, dat de tranen over haar wangen rollen. Ze biedt hier echter haar excuus voor aan omdat ze zich er een beetje voor schaamt. Mairwen wordt maar zelden boos, maar wanneer ze dit wel is dan merken andere het vaak niet zo snel. Ze zoekt dan iemand waar ze haar hart bij kan luchten, maar wanneer ze die persoon niet kan vinden dan blijft ze gewoon wat stiller dan normaal en sluit zichzelf een beetje af van de andere mensen.
    Extra’s:
    Mairwen is al zeven maanden zwanger van Ericson.

    Ook af (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou graag willen dat morgenavond alle rollen af zijn. De rollen die nog niet in de beginpost staan heb ik dus nog niet goed gerekend, af gerekend of nog niets van gehoord of deze af zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ik zie nergens een reservatie, maar dan zet ik je er bij. Zeg maar wanneer je rol af is (:


    oh srry was nog niet klaar S:


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Vandaag wil ik de rollen af hebben. Wie het niet af hebben doen niet mee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Vandaag wil ik de rollen af hebben. Wie het niet af hebben doen niet mee!


    Mag ik mijn rol alsjeblieft wat later maken? Ik heb elke middag en avond voorstellingen op school en ook nog leerwerk waardoor ik weinig tijd heb.


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Mag ik mijn rol alsjeblieft wat later maken? Ik heb elke middag en avond voorstellingen op school en ook nog leerwerk waardoor ik weinig tijd heb.


    Ik wil vanavond eigenlijk beginnen. Wanneer denk je hem af te hebben, morgen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.