• "Eden is jarenlang het lachertje geweest van pesterijen. Ze werd meerdere malen te schande gezet en ze ging als einzelganger haar schooltijd door. Het waren donkere dagen voor haar, niet enkel de fysieke pijn werd op een gegeven moment teveel, maar tevens de mentale. (Dat resulteerde in het gegeven dat ze zich in zichzelf terugtrok. Het duurde even voor ze er weer bovenop kwam.) Hedendaags is ze een succesvolle kunstenares met een liefdevolle familie en ze heeft eindelijk de man van haar dromen ontmoet! Echter zijn er een aantal dingen die ze niet van hem (Elijah) weet, geheimen die hij absoluut voor zich probeert te houden. Want als Eden erachterkomt, zal ze er dan mee kunnen leven wie haar verloofde is? Of worden de littekens van vroeger opengehaald en wordt hun relatie op de proef gesteld?"

Bij gebrek aan een betere titel.
    Na een lange tijd geen verhaal meer geschreven te hebben, wil ik het weer oppakken met dit idee. Alleen ik heb nog geen passende titel ervoor, dus vraag ik jullie je koppies bij elkaar te steken en mij te helpen. De user waarvan ik de titel kies, zal 5 credits krijgen!
    Er zijn veel dingen waar ik hulp bij nodig heb, ik wil namelijk ook nog een cover ervoor. (: Het lijstje zal ik hieronder zetten. Degene van wie ik de cover neem, krijgt 1O credits. Een prijs is wel toepasselijk vind ik zo. :Y)
    Daarnaast twijfel ik tussen twee namen voor de man (Gabriël en Elijah) als zowel vrouw (Isis en Eden). Laat de keuze voor een naam achter die je het leukste vindt, de achternaam van de man is 'Carter' en van de vrouw is 'Blackwood'.
    Ik ben benieuwd!

De titel: Stille Gedachten
    Sfeer: Het zou fijn zijn als de cover een duistere als zowel harmonieuze uitstraling kan krijgen. Dit vanwege het verleden en de toekomst die ze (misschien) samen doorbrengen.
    Welke plaatjes wil ik er sowieso in:

Geen plaatjes van andere personen, graag. Verder maakt het niet zoveel uit, ik laat me verrassen. Ik weet dat het maar één plaatje is, maar daar laat ik me geheel vrij in verder.
    Aandachtspunten: Eenvoudig met toch genoeg mysterie, dat wil ik dat het uitstraalt.
    Beloning: 1O credits.

[ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 22:57 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Gardenzio schreef:
    Heeft er nog iemand een idee?
    Ik heb voor Eden en Elijah gekozen, by-the-way.

Eden en Elijah vind ik persoonlijk ook het mooist :3

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

cicatrices du passé
    caractérisé par le passé
    Gekenmerkt door het verleden
    Oude littekens
    Old scars
    Painful memories
    Painful past
    Histoire douloureuse
    Passé douloureux

Pijnlijke liefde
    Amour douloureuse
    Painful love

Hier zijn een paar titels die in mij opkwamen, weet niet of je er iets mee bent, maar je mag mij ook waarschuwen wanneer je begint.

Ik wil vrij zijn zoals de wind

Anatidaephobia schreef:
    Oude Wonden vind ik persoonlijk wel een mooie.
    Ik ben duidelijk niet in een goede titel-bedenk-mood vandaag.
    Het enige wat ik kan bedenken, is zo iets als
          - Stille Mond (want hij wilt het geheim houden en houdt zich dus stil),
          - Gesloten Gedachten (Hij wilt z'n gedachten niet openbaar maken en dus voor zichzelf houden)

En verder weet ik het niet precies. Als er nog iets in mijn hoofd op komt, zal ik het wel zeggen :3

En zodra ik de titel weet, zal ik ook wel een poging wagen voor de cover c:

Stille Gedachten heeft wel wat. Ik las de titels die je bedacht had en draaide de twee om.

Verder vind ik het erg aardig van de personen die me willen helpen en al verschillende opties hebben neergezet.

[ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:10 ]

Ik vind Dark Days er wel bij passen. Of Sombere dagen. Zoiets. C:
    Ik vond Elijah en Eden ook de leukste namen.^^

Every villain is a hero in his own mind.

Of Onuitgesproken? Nu zijn er zoveel keuzes dat ik het niet meer weet. D:

Ik wil later wel wat proberen voor een cover. En Elijah, definitely. Ik houd van die naam. <3

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ghehe, eenvoudig is hij niet echt geworden. Eigenlijk weet ik niet echt of dit wel is wat je zoekt, but oh well. Ik heb een cover geprobeerd te maken en ik vind het zonde om hem niet te showen :')

Het origineel:

Zwartwit:

Sepia:

Paars/blauwe tint:

Oranjere tint:

Happy Birthday my Potter!

Nu denk ik aan 'Verzwegen verleden'. Hmm..

26 - 02 - '16

Het wordt Onuitgesproken, bedankt voor het helpen mensen. (:
    Tenzij er iets langskomt waardoor ik direct overstag ga, houd ik deze. Ik zou graag iemand willen belonen voor de titel, omdat jullie me wel hebben geholpen, maar dat is een beetje lastig. :'D

De covers kan ik niet bekijken op mobiel (wat ik heel vervelend vind), dus dat doe ik z.s.m. Ik bedank je in elk geval al voor het proberen, Starlord!

[ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 23:08 ]

Starlord schreef:
    Ghehe, eenvoudig is hij niet echt geworden. Eigenlijk weet ik niet echt of dit wel is wat je zoekt, but oh well. Ik heb een cover geprobeerd te maken en ik vind het zonde om hem niet te showen :')

Het origineel:

Zwartwit:

Sepia:

Paars/blauwe tint:

Oranjere tint:

Het origineel vind ik wel wat hebben, alleen heb je er een soort bewerking over heen gedaan? Iets meer naar het origineel zou ik er beter bij vinden passen namelijk. (:
    Oh, ik heb het voor de zekerheid aan mijn zussen nog gevraagd en die vinden 'Stille Gedachten' mooier.

Willen jullie zo lief zijn om te proberen een cover te maken nu ik alles heb? :3

Ik zal wat proberen vandaag (:

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Gardenzio schreef:
    (...)
    Het origineel vind ik wel wat hebben, alleen heb je er een soort bewerking over heen gedaan? Iets meer naar het origineel zou ik er beter bij vinden passen namelijk. (:
    Oh, ik heb het voor de zekerheid aan mijn zussen nog gevraagd en die vinden 'Stille Gedachten' mooier.

Willen jullie zo lief zijn om te proberen een cover te maken nu ik alles heb? :3

Ghehe er zijn een heleboel bewerkingen overheen gegaan. Anyways ik snap wel wat je bedoelt. Ik zal er zsm nog even naar kijken.

Als mijn programma het weer doet, wil ik ook wel een poging wagen :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Anatidaephobia schreef:
    Ik zal wat proberen vandaag (:

Dank je! Zou je nog een paar credits willen? De titel heb ik toch deels van jouw inspiratie.

Starlord schreef:
    (...)
    Ghehe er zijn een heleboel bewerkingen overheen gegaan. Anyways ik snap wel wat je bedoelt. Ik zal er zsm nog even naar kijken.

Bedankt dat je het nogmaals wil proberen. Het geheel zelf vond ik in ieder geval wel heel leuk!
    Een persoon liet me zien dat blends wel mooi zijn. :3

ChandlerBing schreef:
    Als mijn programma het weer doet, wil ik ook wel een poging wagen :3

Met welk programma maak je covers? :Y)
    En jij eveneens bedankt voor het proberen, hé!

Is het zo meer in de richting van wat je zoekt?