• eey <3

    ik had dus een vraagje op internet lees je vooral ik ben een emo omdat ik zwart draag, omdat ik all-stars en nog meer van dat soort dingen! maarja ik weet dat je dan geen emo ben! dat denken ze alleen! ze zeggen dat je je van binnen uit emo voelt! maar ik weet nou nog niet waneer je emo ben en waneer je precies weet of je een emo ben ! of zoals sommige mensen dat noemen dus mijn vragen :

    1. Wat houd een emo nou echt in? ( ik dat emo van emotioneel ofzo...)

    2. Waarneer weet je op je een emo ben?

    ik hoop dat jullie hier antwoord op weten
    xX. mich

    Sorry als dit bruut overkomt ,
    maar daar is bijlange toch geen handleiding voor?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Mm, ik geloof eerlijk gezegd niet zo in de term emo. het gaat eigen meer om mm, ik weet het niet. aan mij heb je niks.. (':


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Sorry als dit bruut overkomt ,
    maar daar is bijlange toch geen handleiding voor?

    nee dat weet ik ook wel! maar hoe weet je dan ooit of je een emo ben! ze zeggen dat je het van binnen ben! maar hoe voelt dat dan?

    Eerlijk?
    Iedereen is zichzelf
    Hoe weet je of je emo bent.. Das ja als je heel gevoelig bent en verlegen denk ik wel ik weet het niet
    maar weet je wil je emo zijn?
    want ik zou dan gwn zeggen jezelf blijven..
    Mij noemen ze emo en ik ben het niet dus weet je als ik dan echt emo ben dan komt het omdat ik nogal vlug geraakt ben door iets.. dusja kweet niet
    hopelijk ben je er wat mee geholpen?
    moet je maar laten weten in mn gastenboek ;)
    x

    wikipedia.nl

    miss wordt daar uitgelegd... kweet niet zeker

    ik geloof gwn niet in stijlen :')
    je hebt normaal toch je eigen stijl?

    (...)
    nee dat weet ik ook wel! maar hoe weet je dan ooit of je een emo ben! ze zeggen dat je het van binnen ben! maar hoe voelt dat dan?


    mij noemen ze van innerlijk emo,
    omdat ik heel gevoelig ben.
    En eigenlijk ween ik soms ook wel, gewoon omdat ik me dan slecht voel die dag ofzo.

    ben je hier verder mee?
    heb me best gedaan.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    mij noemen ze van innerlijk emo,
    omdat ik heel gevoelig ben.
    En eigenlijk ween ik soms ook wel, gewoon omdat ik me dan slecht voel die dag ofzo.

    ben je hier verder mee?
    heb me best gedaan.

    ik huil om alles van kleine ruzie's tot dingen die ik wil en niet mogen. als iemand een kut opmerking maakt . als iets wil ik wil niet lukt eigenlijk bij alles wel! maar dan zo het kunnen dat ik een innerlijke emo ben? maar hoe ben je nou van uiterlijk emo? want ik draag veel zwart en dan gympe of knal roze grijs! maar dan heb je toch niet gelijk emo!?
    sorry voor al die vragen!

    Er bestaat geen precieze beschrijving van emo, nee zelfs niet als je zegt: ze dragen zwart enzo.
    want ik vind 'emo' eigenlijk de domste term ooit. bij het minste zwart dat iemand draagt, OOH JE BENT EMO!
    als je naar TH luistert: OOH JE BENT EMO!
    Nee, zo is het niet. Emo zijn betekent gevoelig zijn, anders zijn, en willen shockeren. door kleding, door uiterlijk, of door innerlijk.


    One man's fun is another's hell.

    Er bestaat geen precieze beschrijving van emo, nee zelfs niet als je zegt: ze dragen zwart enzo.
    want ik vind 'emo' eigenlijk de domste term ooit. bij het minste zwart dat iemand draagt, OOH JE BENT EMO!
    als je naar TH luistert: OOH JE BENT EMO!
    Nee, zo is het niet. Emo zijn betekent gevoelig zijn, anders zijn, en willen shockeren. door kleding, door uiterlijk, of door innerlijk.

    maar kijk ik ben heel erg gevoelig ik huil om alles van kleine ruzie's tot dingen die ik wil en niet mogen. als iemand een kut opmerking maakt . als iets wil ik wil niet lukt eigenlijk bij alles wel! en ik voel me snel kut! maar ik voel me ook fijn als ik alleen ben en me af en toe af sluit voor mensen :S heel raar. maar hoe weet je nou of je emo ben of niet?
    ( sorry ik voel me echt blond )

    (...)
    ik huil om alles van kleine ruzie's tot dingen die ik wil en niet mogen. als iemand een kut opmerking maakt . als iets wil ik wil niet lukt eigenlijk bij alles wel! maar dan zo het kunnen dat ik een innerlijke emo ben? maar hoe ben je nou van uiterlijk emo? want ik draag veel zwart en dan gympe of knal roze grijs! maar dan heb je toch niet gelijk emo!?
    sorry voor al die vragen!


    Is niet erg.
    Nouja , wíl je emo zijn ?
    of denk je dat je het bent?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    Is niet erg.
    Nouja , wíl je emo zijn ?
    of denk je dat je het bent?

    ik voel me echt stom omdat ik wel met een stuk of 10 vragen kom in een kwartier ;) maarja
    nou kijk emo zijn houd dus in :
    dat je erg emotioneel ben
    en je of kwa innerlijk of kwa uiterlijk anders ben!

    maar ik wil weten of ik emo ben?
    want hoe weet je nou of je emo ben? want als het emotioneel in houd best veel mensen zijn dat en sommige net iets erger dus dan ben je toch niet gelijk emo!?
    xX.

    Je bent pas 'EMO' als je naar die muziek luistert, gevoelig bent voor 'kleine' dingen en de kledingstijl aanneemt.

    Teminste, zoiets heb ik ervan begrepen.


    we were young but we were blind.

    Je bent pas 'EMO' als je naar die muziek luistert, gevoelig bent voor 'kleine' dingen en de kledingstijl aanneemt.

    Teminste, zoiets heb ik ervan begrepen.

    oke wat noem je emo muziek!?
    en hoe noem je hun kleding styl ?

    Hmmm geen idee :s
    maar wat maakt het uit :o
    nja dan noemen ze je maar emo, negeer zee gewoon:o
    Daarbij ik snap egt het probleem niet van al die verschillende stijlen :o Dat zijn tog ook maar gewone mensen:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay