• Oké, een jaar of tien geleden was ik helemaal gek van de serie The Tribe. Ik durf te wedden dat zo onderhand niemand dat kent (behalve Assassin, heb ik ontdekt), dus daarom ben ik benieuwd of mensen het zouden lezen zonder dat ze de serie kennen. ^^



    Het gaat over een wereld die geteisterd is door een pandemie. Alleen iedereen onder de achttien heeft het overleefd omdat er niet genoeg vaccins waren voor iedereen (dat meen ik me te herinneren, moet ik nog even goed uitpluizen).
    De jongeren moeten nu met elkaar een nieuw bestaan opbouwen en organiseren zich in rivaliserende ‘tribes’. De infrastructuur ligt natuurlijk plat, er is slechts op een paar plekken elektriciteit en er is geen overheid. Het is dus ieder voor zich.

    Ik introduceer een nieuw personage, Lacey, die terugkeert naar haar stad omdat ze op een excursie was toen het noodlot toesloeg. Ze sluit zich daar bij de tribe van haar broer of zus aan. Zo zal iedereen de personages gelijk met haar leren kennen en heb je niet echt een voorgeschiedenis nodig.

    Dus nou ja, ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die het concept leuk vinden of dat jullie bij voorbaat niets lezen wat op een (onbekende) serie gebaseerd is. C:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 16:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha, ik moet zo erg lachen om dat plaatje Natas. Haha zo heerlijk fout badass.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Hahaha, ik moet zo erg lachen om dat plaatje Natas. Haha zo heerlijk fout badass.


    Haha. Het is ook echt een foute serie. Maar toch is hij geweldig. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)
    Klopt, het was op Yorin! Geen idee hoe dat nu heet. :'p


    Nu is het RTL7, helaas. Yorin had zoveel leuke series. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nu is het RTL7, helaas. Yorin had zoveel leuke series. D:


    Ja, ik was echt wanhopig toen bekend werd dat ze zouden stoppen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    Het hangt er een beetje vanaf hoe jouw schrijfstijl is, maar als je het goed toegankelijk maakt voor mensen die de serie niet kennen, denk ik dat ik het wel zou lezen. Zou je me willen waarschuwen als je begint?

    Ik heb die serie vroeger ook gekeken, ben pas eigenlijk er weer mee begonnen te kijken online en ben er gek op. Wil je me laten weten als je begint? Lijkt me zeker leuk!

    Loveless schreef:
    Ik heb die serie vroeger ook gekeken, ben pas eigenlijk er weer mee begonnen te kijken online en ben er gek op. Wil je me laten weten als je begint? Lijkt me zeker leuk!


    Wat toevallig dat je het net weer bent gaan kijken. ^^

    Ik zal je waarschuwen (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor degenen die geïnteresseerd zijn, dit is de story. (:


    Every villain is a hero in his own mind.