• Ik heb mijn internetgeschiedenis al afgezocht, maar helaas vind ik een bepaald verhaal niet terug. Misschien dat er enkele hem hier wel kennen, aangezien het over One Direction gaat. Ik lees normaal zulke verhalen niet, maar deze vond ik wel mooi (omdat ik eerst niet doorhad dat het over 1D ging).

    Het gaat over een meisje dat samen met haar vriend weggegaan is van huis. Ze zijn samen gaan wonen en alles gaat goed, in het begin.
    Na een tijd lees je dat hij eigenlijk niet zo goed voor haar is, maar toch blijft ze bij hem. Ze krijgt uiteindelijk een stage waar ze voor had gesolliciteerd, waarna ze in dat bedrijf mag werken. Het baantje houdt in dat ze administratie werk doet, maar na verloop van tijd mag ze zelf ook interviews afnemen. Het eerste interview is met 1D omdat degene die het moest doen, niet kon omdat 1D eigenlijk te laat kwam opdagen. Harry Styles toon veel interesse in dit meisje en verder moet ik nog lezen. Als er iemand me kan helpen, graag reageren. Ik wil dit zo graag verder lezen en ik vind mezelf zo stom dat ik een bladwijzer/abo ben vergeten te nemen :(
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik lees zelf geen 1D, maar met wat geluk kan je het hier vinden: http://www.quizlet.nl/stories/48372/stories-gesorteerd-per-genre/


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Bedankt maar ik vond hem er helaas niet tussen :( hopelijk bij de volgende meer succes :)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik lees zelf geen 1D verhalen of iets. Maar weet je geen enkel woord wat in de titel stond of hoeveel abo's het had of zo? Zulke kleine dingen kunnen toch veel oplossen en belangrijk zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Update!:
    Ik heb het gevonden!!! Na héél lang zoeken tussen mijn geschiedenis heb ik het verhaal toch gevonden ^^ Bedankt voor het helpen, maar ik heb het terug!
    Mag dus op slot (als de mods dit zien :) )
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Zou ik toch even mogen weten welk verhaal het is? Klinkt heel leuk (:


    I know, that you know, that I know; you know?

    Slotje op aanvraag.


    Deep inside, I've never felt alive