• De bedoeling is dat je praat over Jefrey Wood

    GO TO SLEEP :P



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Edit: De namen Peter/Margareth die komen rechtstreeks uit de film Halloween met Michael Myers, zoek maar eens op Smiths Grove Kentucky Peter and Margareth

    Puffin_ schreef:
    Huh, ik volg het niet meer. x'D Kan iemand het uitleggen? Ik dacht dat Jeff the Killer een soort make-up artist was?

    Hahaha, oké, het spijt me, maar ik moest echt ontzettend lachen hierdoor. :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    (...)
    Hahaha, oké, het spijt me, maar ik moest echt ontzettend lachen hierdoor. :]


    Ik lach mee, haha, sorry


    26 - 02 - '16

    Hehe... Ja, ik heb hem dus door de war gehaald met Pinkstylist bedenk ik me nu. :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Puffin_ schreef:
    Hehe... Ja, ik heb hem dus door de war gehaald met Pinkstylist bedenk ik me nu. :P


    Ik zie op zich nog wel overeenkomsten, haha


    26 - 02 - '16

    Ik vind die plaatjes niet eens eng :')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 22:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puffin_ schreef:
    Hehe... Ja, ik heb hem dus door de war gehaald met Pinkstylist bedenk ik me nu. :P


    HEM ZOCHT IK ZO LANG. DANKJE DANKJE DANKJE O_o


    wat was dit ookalweer

    JaneTheKiller schreef:
    (...)

    Woonplaats : Smiths grove, er zijn 2 grafstenen met Peter en margareth, (zijn ouders) Niemand praat erover, er is een kranten artikel over de dood van Liu (broer) peter en margareth, 2007. Dat ze dood gevonden zijn, met ingewanden en al eruit. Deze foto stond bij de krant :



    Er is verders niks op het nieuw over geweest, politie wilt het nog geheim houden. En btw, ik zeg niet dat alles van jeff echt is, zoals dat hij geen oogleden heeft geloof ik niet.


    Hij is best schattig whut :'d


    wat was dit ookalweer

    MrsSheen schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik het er niet eens geloofwaardig uit vind zien? Mensen kunnen photoshoppen alleen dat "tankstationbeeld" dat lichtgroene waar zijn pupillen horen te zitten is er duidelijk opgeplakt. En die grijswitte foto die je liet zien dat is een tekening.



    Ik kan er geen tekening in zien, raar dat het dan in de krant stond.

    En dat witte zijn gewoon gierenogen waar licht in schijnt, nog nooit gezien? Een vriend van mij heeft dat ook, zon blauw wazig vliesje over de pupillen, als er licht in schijnt lijkt het alsof het licht geeft.


    En hoe kan je zeggen dat het gephotoshopt is als ik die video zelf heb gezien?

    Video's kunnen ook bewerkt of in scène gezet worden.


    26 - 02 - '16

    Jeff was vroeger ook haarmodel, zo te zien?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 9:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Laat iemand hier alsjeblieft een slotje opzetten, het enige wat we krijgen is gezeik.

    JaneTheKiller schreef:
    (...)


    Ik kan er geen tekening in zien, raar dat het dan in de krant stond.

    En dat witte zijn gewoon gierenogen waar licht in schijnt, nog nooit gezien? Een vriend van mij heeft dat ook, zon blauw wazig vliesje over de pupillen, als er licht in schijnt lijkt het alsof het licht geeft.


    En hoe kan je zeggen dat het gephotoshopt is als ik die video zelf heb gezien?


    Welke krant? :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Die video kan door iedereen gemaakt zijn, en tankstation beveiligingsbeelden hebben meestal zwart witte of hele pastel donkere kleuren. En geen nachtvisie. want in een tankstation is het al licht. En hoe kan het dan dat als die foto van "Jeff" zulke ogen heeft het niet erop lijkt op jouw tankvideo? De namen van zijn ouders en waar zij begraven liggen is niet waar omdat die namen van zijn ouders uit de horrorfilm "Halloween" komen met Michael Myers. Als je mijn eerdere reactie leest kan je zien dat er helemaal niks bekend is over zijn ouders of broer ookal zoek je het op de staat en hun namen in.

    De foto in kleur: