• De bedoeling is dat je praat over Jefrey Wood

    GO TO SLEEP :P



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Kon dit niet beter in het offtopic geplaatst worden? Zo te zien gaat dit nergens over lol. ;D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I like Jeff.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scribe schreef:
    Kon dit niet beter in het offtopic geplaatst worden? Zo te zien gaat dit nergens over lol. ;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké, ik wilde hier serieus op reageren, maar toen zag ik hoe oud dit topic is. :W


    26 - 02 - '16

    Is dat niet een Creepy Pasta personage?
    Edit; Creep Pasta character confirmed:Y)
    Als je Jeff leuk vindt dan moet je eens Johnny the Homicidal Maniac eens lezen. Ik was vroeger weg van hem.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:07 ]

    Scribe schreef:
    Kon dit niet beter in het offtopic geplaatst worden? Zo te zien gaat dit nergens over lol. ;D


    het gaat over Jeff the killer en niet over niks meis


    tiptoe through the tulips...

    Eh, I don't know who the fuck the guy is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GrumpyCat schreef:
    Oké, ik wilde hier serieus op reageren, maar toen zag ik hoe oud dit topic is. :W



    Zo oud is hij toch ook werk niet? Zes dagen vins ik niet oud.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb werkelijk geeeeeen idee wie het is.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jeff is een moordenaar, hij zou je echt niet leuk vinden, hij zou je binnen no time omleggen.

    Lieve help, waarom wordt de maker van dit topic zo aangevallen? Als zij een topic hierover wil maken, dan mag ze dat toch doen?

    Ik vind het wel een zalig verhaal, alleen heb ik zoveel versies gelezen dat ik niet meer weet wat het juiste is xd


    Mhm?

    MrsSheen schreef:
    Jeff is een moordenaar, hij zou je echt niet leuk vinden, hij zou je binnen no time omleggen.

    Zoals je al zegt is hij een moordenaar, hij zou jou ook vermoorden. Iedereen.

    @ HappyxDemon: Ik snap 't ook niet. Maar volgens mij staat dit wel verkeerd, i dunno for sure. Oh well.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk wel, jeff haat iedereen, zelfs zichzelf.....hij heeft mentale problemen dus ja, niet veillig, en eiamdn van 23 met iemand van 12?



    maarja wel awesome topic B)



    JaneTheKiller schreef:





    Dankjewel! Vooral die eerste vind ik zo leuk!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 17:23 ]


    wat was dit ookalweer