• De bedoeling is dat je praat over Jefrey Wood

    GO TO SLEEP :P



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    JaneTheKiller schreef:
    Eigenlijk wel, jeff haat iedereen, zelfs zichzelf.....hij heeft mentale problemen dus ja, niet veillig, en eiamdn van 23 met iemand van 12?



    maarja wel awesome topic B)



    Ik ben 13 en ik geloof echt niet dat Jeff niet verliefd kan worden dus.....


    tiptoe through the tulips...

    FinnickOdairxxx schreef:
    (...)


    Ik ben 13 en ik geloof echt niet dat Jeff niet verliefd kan worden dus.....


    het is de waarheid, jeff voelt niks, en he tmaakt niet uit of je 13 of 12 bent, hij is alsnog 23.....en hij zou je killen....

    The hell.. Wat boeit dat? Het is een fictieve karakter (voor zover ik weet), zo stop met dat enge gepraat over gevoelens en verliefdheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *lacht*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wallace schreef:
    The hell.. Wat boeit dat? Het is een fictieve karakter (voor zover ik weet), zo stop met dat enge gepraat over gevoelens en verliefdheid.


    Jeff is niet fictief, er is al 80% bewijs dat hij bestaat.....

    JaneTheKiller schreef:
    (...)

    Jeff is niet fictief, er is al 80% bewijs dat hij bestaat.....


    Orly?
    Ik ben wel erg benieuwd naar die bewijzen.


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Orly?
    Ik ben wel erg benieuwd naar die bewijzen.


    Woonplaats : Smiths grove, er zijn 2 grafstenen met Peter en margareth, (zijn ouders) Niemand praat erover, er is een kranten artikel over de dood van Liu (broer) peter en margareth, 2007. Dat ze dood gevonden zijn, met ingewanden en al eruit. Deze foto stond bij de krant :



    Er is verders niks op het nieuw over geweest, politie wilt het nog geheim houden. En btw, ik zeg niet dat alles van jeff echt is, zoals dat hij geen oogleden heeft geloof ik niet.

    JaneTheKiller schreef:
    (...)

    Woonplaats : Smiths grove, er zijn 2 grafstenen met Peter en margareth, (zijn ouders) Niemand praat erover, er is een kranten artikel over de dood van Liu (broer) peter en margareth, 2007. Dat ze dood gevonden zijn, met ingewanden en al eruit. Deze foto stond bij de krant :



    Er is verders niks op het nieuw over geweest, politie wilt het nog geheim houden. En btw, ik zeg niet dat alles van jeff echt is, zoals dat hij geen oogleden heeft geloof ik niet.


    o.O


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    o.O


    er was btw op februari de 2e, 2011 een video opnamen van jeff, en nee deze was niet fake. Jeff was heel dicht bij de camera, hij keek er recht in, en was heel duidelijk te zien. De opname was van een tankstation. Maar later was het van internet verwijderd, er is alleen een screenshot van...




    Deze foto is btw echt...

    JaneTheKiller schreef:
    (...)

    er was btw op februari de 2e, 2011 een video opnamen van jeff, en nee deze was niet fake. Jeff was heel dicht bij de camera, hij keek er recht in, en was heel duidelijk te zien. De opname was van een tankstation. Maar later was het van internet verwijderd, er is alleen een screenshot van...




    Deze foto is btw echt...


    Wat een engerd D:
    Stiekem hoop ik toch dat die foto niet echt is.


    26 - 02 - '16

    JaneTheKiller schreef:
    (...)

    er was btw op februari de 2e, 2011 een video opnamen van jeff, en nee deze was niet fake. Jeff was heel dicht bij de camera, hij keek er recht in, en was heel duidelijk te zien. De opname was van een tankstation. Maar later was het van internet verwijderd, er is alleen een screenshot van...




    Deze foto is btw echt...

    Okay, net zoals een horrorfilm.
    Ik wil toch wel eerst de bewijzen zien. Je kunt van alles op schrijven. Zo goedgelovig ben ik niet :')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 21:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huh, ik volg het niet meer. x'D Kan iemand het uitleggen? Ik dacht dat Jeff the Killer een soort make-up artist was?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Puffin_ schreef:
    Huh, ik volg het niet meer. x'D Kan iemand het uitleggen? Ik dacht dat Jeff the Killer een soort make-up artist was?


    Nee, het is een engerd uit een af andere creepypasta (horror verhaal)


    26 - 02 - '16

    Mag ik even zeggen dat ik het er niet eens geloofwaardig uit vind zien? Mensen kunnen photoshoppen alleen dat "tankstationbeeld" dat lichtgroene waar zijn pupillen horen te zitten is er duidelijk opgeplakt. En die grijswitte foto die je liet zien dat is een tekening.

    Ik zit dit echt te lezen met een mindfuck, hahaha. Maar goed, ik geloof dus niet dat-ie echt bestaat en ik vind het al helemaal een vreemd idee dat iemand verliefd is op een bloederige, verminkte massamoordenaar uit een creepypasta. Maar ieder zijn mening natuurlijk.
    By the way, zou je al die plaatjes misschien niet beter onder een spoiler zetten of helemaal niet posten? Ik schrik me rot telkens als ik die dingen zie.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 21:45 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it