• De bedoeling is dat je praat over Jefrey Wood

    GO TO SLEEP :P



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Oh en als je deze krant bedoelt?




    Dan ben je wel erg goedgelovig want dit is gephotoshopt

    JaneTheKiller schreef:
    (...)

    er was btw op februari de 2e, 2011 een video opnamen van jeff, en nee deze was niet fake. Jeff was heel dicht bij de camera, hij keek er recht in, en was heel duidelijk te zien. De opname was van een tankstation. Maar later was het van internet verwijderd, er is alleen een screenshot van...




    Deze foto is btw echt...

    Schat, die foto is hartstikke nep. :') Zijn gezicht is anatomisch niet correct, zoals al eerder is aangegeven - camerabeelden zijn voornamelijk zwart-wit, en ja, óók filmpjes kunnen nep zijn. Zoiets is heel makkelijk te photoshoppen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Schat, die foto is hartstikke nep. :') Zijn gezicht is anatomisch niet correct, zoals al eerder is aangegeven - camerabeelden zijn voornamelijk zwart-wit, en ja, óók filmpjes kunnen nep zijn. Zoiets is heel makkelijk te photoshoppen.
    This ^^

    Effe voor de duidelijkheid Jeff is echt geloven jullie dan niet dat psychopaten bestaan en er is toch bewijs


    tiptoe through the tulips...

    FinnickOdairxxx schreef:
    Effe voor de duidelijkheid Jeff is echt geloven jullie dan niet dat psychopaten bestaan en er is toch bewijs

    Natuurlijk bestaan psychopaten, maar jij weet blijkbaar niet echt wat het inhoudt.

    Het is een antisociale persoonlijkheidsstoornis, en het klopt dat ze vaak gewelddadige/criminele trekjes hebben, maar dat houdt niet in dat elke psychopaat een gestoorde moordenaar is. Criminaliteit is enkel een symptoom en die hoef je niet altijd te hebben.
    Jeff is een personage uit een creepypasta, en even voor de duidelijkheid; creepypasta's zijn fictieve horrorverhalen. Zijn niet echt. Doe je research.

    Éen gephotoshopte foto is geen bewijs. En ja, dat krantenartikel mag dan wel echt zijn, maar dat is één van de vele moorden die woorden gepleegd op deze aarde. Het verhaal van Jeff is er eventueel op gebaseerd, maar Jeff is niet echt. I'm sorry to break your bubble.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 13:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Natuurlijk bestaan psychopaten, maar jij weet blijkbaar niet echt wat het inhoudt.

    Het is een antisociale persoonlijkheidsstoornis, en het klopt dat ze vaak gewelddadige/criminele trekjes hebben, maar dat houdt niet in dat elke psychopaat een gestoorde moordenaar is. Criminaliteit is enkel een symptoom en die hoef je niet altijd te hebben.
    Jeff is een personage uit een creepypasta, en even voor de duidelijkheid; creepypasta's zijn fictieve horrorverhalen. Zijn niet echt. Doe je research.

    Éen gephotoshopte foto is geen bewijs. En ja, dat krantenartikel mag dan wel echt zijn, maar dat is één van de vele moorden die woorden gepleegd op deze aarde. Het verhaal van Jeff is er eventueel op gebaseerd, maar Jeff is niet echt. I'm sorry to break your bubble.


    This en die krant die kan je zelf photoshoppen met maken zoek maar op how to make a fake newspaper.

    Twisty schreef:
    (...)
    Natuurlijk bestaan psychopaten, maar jij weet blijkbaar niet echt wat het inhoudt.

    Het is een antisociale persoonlijkheidsstoornis, en het klopt dat ze vaak gewelddadige/criminele trekjes hebben, maar dat houdt niet in dat elke psychopaat een gestoorde moordenaar is. Criminaliteit is enkel een symptoom en die hoef je niet altijd te hebben.
    Jeff is een personage uit een creepypasta, en even voor de duidelijkheid; creepypasta's zijn fictieve horrorverhalen. Zijn niet echt. Doe je research.

    Éen gephotoshopte foto is geen bewijs. En ja, dat krantenartikel mag dan wel echt zijn, maar dat is één van de vele moorden die woorden gepleegd op deze aarde. Het verhaal van Jeff is er eventueel op gebaseerd, maar Jeff is niet echt. I'm sorry to break your bubble.



    Dat weet je niet ik blijf geloven dat Jeff echt is


    tiptoe through the tulips...

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 13:32 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    FinnickOdairxxx schreef:
    (...)


    Dat weet je niet ik blijf geloven dat Jeff echt is

    Wat weet ik niet? :'D Hoezo denk je überhaupt dat hij echt is? Slenderman is ook niet echt. Rapunzel is ook niet echt. :')

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 13:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    FinnickOdairxxx schreef:
    (...)


    Dat weet je niet ik blijf geloven dat Jeff echt is

    Waarom moet ze dat niet weten en waarom zou jij het dan wel weten?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Slenderman is ook nep dat is ook logisch van heg verhaal jeff the killer zijn er ook dingen verzonnen ja maar jeff is echt


    tiptoe through the tulips...

    FinnickOdairxxx schreef:
    Slenderman is ook nep dat is ook logisch van heg verhaal jeff the killer zijn er ook dingen verzonnen ja maar jeff is echt

    En waarom zou Jeff dan voor een deel echt zijn?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…



    Oké, ik ga het opgeven. Ik ga jou nooit aan het verstand kunnen brengen dat hij niet bestaat, want je blijft gewoon ontkennen dat hij fictief is en dus nooit echt heeft bestaan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 13:43 ]


    26 - 02 - '16

    FinnickOdairxxx schreef:
    Slenderman is ook nep dat is ook logisch van heg verhaal jeff the killer zijn er ook dingen verzonnen ja maar jeff is echt


    Niet aanvallend bedoeld of zo, maar ik ben er gewoon nieuwsgierig naar – zou jij willen dat die echt was dan?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maakt dat iets uit? Straks beginnen we hier ook over aliens, bigfoot en het monster van loch ness... Die discussies hebben toch ook geen zin. Ik stel voor dat iedereen stopt met elkaar aan te vallen, want ik word gewoon boos van sommige reacties, of ze nu waar zijn of niet.
    Aan iedereen hier: wees een beetje aardiger en heb respect voor elkaars mening en 'geloof'.


    Mhm?