• Ja ja mijn broer is op de tv. Zon vijf seconden.

    hij is te zien in de reclame op sbs6 voor het programma Het is hier fantastisch. Tgen het einde van het filmpje staat een groep jongeren die roepen ' het is hier fantastisch' . Mijn broer staat rechts achterin steekt er boven uit in een zwart shiet.

    Hij is daar in curacao voor stage.

    Om het nuttig te houden. Ben je zelf op tv geweest? Ikzelf zat in het publiek bij x factor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat leuk!

    Ik deed mee aan Over de streep (Challenge day), in het eerste seizoen, laatste aflevering. Je ziet me duidelijk lopen en staan en in de aflevering zeg ik ook nog wat aan het einde. In de terugblik gaat Arie me vragen stellen en ik kan alleen maar 'ja' antwoorden want zijn vragen zijn te makkelijk.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 20:54 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    That's awesome!
    Yep, I have. Heel kort tijdens een enigszins bekend programma x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, nice!
    Ik heb ook ooit in het publiek gezeten bij een bepaald tv-programma. De naam er van ben ik even kwijt.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben een keer geïnterviewd wat plaatselijk werd uitgezonden :]
    Heb wel een aantal keer in de krant gestaan though


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn vader was laatst op tv omdat hij Zakkenrollers oppakte ^^

    Heb eens in een videoclip van Ebon-E gespeeld, sta in de lipdub van mijn middelbare school, sta op internet met mijn MBO voor een carriere dag, En ik was een paar jaar geleden door de NOS geintervieuwd alleen ik werd er toen uitgeknipt.

    Ik zat eens Nickelodeon te kijken toen ik een jaar of tien was. Het ging toen over het Spoorwegmuseum, zag ik mezelf opeens vol in beeld! Ik was een paar weken daarvoor naar het Spoorwegmuseum geweest, maar had toen totaal niet door dat er gefilmd werd. Dus dat was wel heel grappig, haha.
    En verder ben ik een paar keer op de zender van onze regio geweest. Maar dat is niet zo spectaculair.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Zometeen is eau in curacaeo. Hij komt ook met D eRoelvinkjes hij was bij dat feest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, wel al in de krant, nu ik er aan denk, toen ik 10 was, voor een schrijfwedstrijd die ik gewonnen had. Voor de rest, nee. Toch niet voorzover ik heb gezien. :Y)
    Wel eens bijna (in het journaal) bij studenteninterviews, over meningen bij de verkiezingen en de voorkeur voor politieke partijen, in een les van politicologie, maar ze stopten net de rij voor mij, omdat ze er al genoeg hadden.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 21:54 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zal ik waarschijnlijk niet zien dan :'D Belg hierzo.

    Mijn pap vaak in Belgische tienerseries en ik met toneel. c:
    Ik stond ook eens in de krant omdat ik een schrijfwedstrijd won x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat leuk om dat terug te zien,

    Ik heb zelf met vroege vogels helemaal aan het eind nog in beeld gestaan. Mijn ouders met Schiphol Tv, werden ze geïnterviewd. Mijn zusje werd geïnterviewd aantal jaar geleden. Voor de rest niet veel.
    Oh, mijn vader heeft meegedaan aan Leraar van het jaar voor speciaal onderwijs. (Hij is tweede geworden.) Waar hij ook een aantal keer op video stond.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 22:08 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Haha net in de loco bus staat mn broer te zingen. Heel charmant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben in maart 2008 door het Z@ppsport-onderdeel 'Het Portret van een sporter', zo heette het geloof ik, geïnterviewd over handboogschieten. Ik heb nog steeds geen idee waarom ze juist mij hadden gebeld voor het programma. Op dat moment beoefende ik de sport nog maar negen maanden.
    Ik vond het in eerste instantie echt beschamend om mijn stem terug te horen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik kwam vorig jaar zomer héél kort in beeld bij RTL Boulevard. Ik was bij het optreden van Gordon bij de Kruidvat :Y)

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 23:10 ]

    Ik denk vijf jaar geleden kwam ik op kindernieuwsprogramma Karrewiet omdat ze mijn mening vroegen over een muziekgroep die vrijwillig optrad aan het glazen huis van Music For Life(Belgische Serious Request).:Y)


    Queer zijn is gewoon alles