• Zo verschrikkelijk knettergek dat het me ook niks meer kan schelen dat dit topic niets nuttiger is dan het doorsnee zeiktopic, want dit is gewoon het doorsnee zeiktopic. (cat)

    Ik heb jeuk. Echte, die-hard, verschrikkelijke jeuk. Al vanaf dat ik een baby'tje was heb ik last van honderdtachtig allergieën, waarvan meer dan de helft op mijn huid sloegen, met daarnaast nog een koppig gevalletje eczeem. Geloof me maar als ik zeg dat mijn babyfoto's niet bepaald het toonbeeld van charmant zijn, met die opengekrabde wangetjes. :') Maar goed, na een paar jaar was het al een stuk minder doordat we er langzaam achter kwamen voor wat voor dingen ik allemaal allergisch was en doordat mijn moeder bovendien met een of andere hardnekkige hormoonzalf aan de slag ging. Voor jáááren heb ik er niet veel meer last van gehad dan af en toe wat kriebel rond mijn enkels, wat altijd weer wegtrok.
    Tot nu, blijkbaar, want nu mijn weerstand al een langere tijd laag is en ik niet echt lekker in mijn vel zit, heeft dat vel er blijkbaar ook schijt aan, want oh mijn God wat jeukt dit. Mijn armen zitten onder de rode plekjes, mijn polsen gaan er nu langzaam ook aan en over mijn voeten zal ik maar niet beginnen. Ik ben nu eindeloos zo'n homeopathisch middel aan het smeren, maar eigenlijk geeft dat alleen maar verlichting voor een paar uur naar mijn ervaring. Bovendien moet je daarvoor eerst nog door dat akelige uurtje heen dat alles nog tien keer zo erg jeukt, want het is en blijft natuurlijk homeopathisch. ><

    Kortom, nu kan ik niet slapen omdat ik constant blijf krabben. Mijn enige hoop voor nu is dat als ik zo door blijf gaan, ik morgen geen huid meer over heb om open te krabben. (cat)

    Niet dat dat veel uit zal halen, want het voelt alsof deze jeuk doorgaat tot in mijn ziel. Aaaah. Ik verdrink in het zelfmedelijden. En de fucking jeuk.

    Dus, waarom zijn jullie nu nog wakker? Ook om zo'n lekker nuttige reden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat vervelend zeg. Hopelijk zakt de jeuk snel.
    Ik ben nog wakker omdat ik euhm... nog wakker ben? Ok, da's flauw ja. Ik ga zo wel m'n bed in want ik begin moe te worden.


    16 - 09 - '17

    Klinkt misschien niet erg prettig, maar een koude douche kan wel even helpen als het echt erg wordt. Ik heb zelf ook een paar hardnekkige allergieën aan mijn ogen waardoor deze zo erg jeuken dat ik het liefst mijn oogballen eruit krab, ik moet mijn handen erop drukken omdat het anders teveel is en dan zorg ik altijd dat ik iets kouds erop leg, zoals een ijskoud nat washandje. Je hele lichaam is natuurlijk wel een stuk erger, maar misschien helpt het wel. ;3

    Ik ben nog wakker omdat ik Arrow aan het kijken was en omdat ik mijn water voor vandaag op probeer te drinken, haha. Niet erg nuttig, dus.


    Your make-up is terrible

    Sheamus schreef:
    Wat vervelend zeg. Hopelijk zakt de jeuk snel.
    Ik ben nog wakker omdat ik euhm... nog wakker ben? Ok, da's flauw ja. Ik ga zo wel m'n bed in want ik begin moe te worden.


    Dit precies.
    Maar kunt je niet eens naar de dokter gaan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Klinkt misschien niet erg prettig, maar een koude douche kan wel even helpen als het echt erg wordt. Ik heb zelf ook een paar hardnekkige allergieën aan mijn ogen waardoor deze zo erg jeuken dat ik het liefst mijn oogballen eruit krab, ik moet mijn handen erop drukken omdat het anders teveel is en dan zorg ik altijd dat ik iets kouds erop leg, zoals een ijskoud nat washandje. Je hele lichaam is natuurlijk wel een stuk erger, maar misschien helpt het wel. ;3

    Ik ben nog wakker omdat ik Arrow aan het kijken was en omdat ik mijn water voor vandaag op probeer te drinken, haha. Niet erg nuttig, dus.


    Dat klinkt eigenlijk als best een goed plan! Daarna zal het waarschijnlijk wel nodig zijn om een aantal uur bij de verwarming te bivakkeren, maar het is in ieder geval een noodoplossing.

    Ik wacht het nog even af voordat ik naar de dokter ga, want het zou best kunnen dat dit na een dag of drie weer wegtrekt. Als ik er nu tenminste afblijf. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat is echt heel erg kut. Gelukkig heb ik geen allergieën.
    Ik ben nog wakker omdat ik altijd nog wakker ben tot na twaalven - oh em gie wat ben ik toch stoer - en net las ik fanfiction.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Yeah I feel you, maar dan down below als je weet wat ik bedoel x_x ik heb nu ongeveer voor de vijfhonderdste keer (oké ja ik overdrijf, maar als dit de tiende keer is zou het me niet verbazen!) een infectie te pakken. Huray morgen maar weer bellen naar de huisarts voor zalf. Komt goed uit, zo voor me proefwerkweek.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Yeah I feel you, maar dan down below als je weet wat ik bedoel x_x ik heb nu ongeveer voor de vijfhonderdste keer (oké ja ik overdrijf, maar als dit de tiende keer is zou het me niet verbazen!) een infectie te pakken. Huray morgen maar weer bellen naar de huisarts voor zalf. Komt goed uit, zo voor me proefwerkweek.

    Awh, haha, dat is echt irritant en al helemaal omdat het een redelijk awkward onderwerp is. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frickfrack schreef:
    (...)
    Awh, haha, dat is echt irritant en al helemaal omdat het een redelijk awkward onderwerp is. :')


    Yeah it is, maar het is redelijk vaak voorkomend eigenlijk. Helaas voor mij ben ik er blijkbaar nogal gevoelig voor en heb ik het eerst drie keer in een jaar gehad. Volgens mij is dit ook al de tweede keer dit jaar, misschien ook al weer de derde

    Het rotste is gewoon nog dat het pijn gaat doen als je toegeeft aan de jeuk, al is het ergste eigenlijk nog dat je daar niet kan gaan krabben in het openbaar.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh nee, dat lijkt me vreselijk. ><
    Afgelopen zomervakantie hebben mijn zusje en ik ergens in een meertje gezwommen, en de volgende ochtend hadden we plotseling óveral rode pukkeltjes, alsof je muggenbulten hebt, maar dan zo'n tweehonderd (jep, ik heb ze geteld, want wat moet je anders) in één keer. Het duurde zo'n twee weken tot dat weer helemaal weg was getrokken, dus ik kan me vaag iets voorstellen bij wat je beschrijft. Het liefst zou je gewoon krabben tot je lijkt op die skeletten die Tumblr vlak voor Halloween overnamen, want in ieder geval hoort bot niet te kunnen jeuken. Maar goed, het verschil is natuurlijk dat het bij mij eenmalig was. Bleh, ik heb diep medelijden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dat klinkt eigenlijk als best een goed plan! Daarna zal het waarschijnlijk wel nodig zijn om een aantal uur bij de verwarming te bivakkeren, maar het is in ieder geval een noodoplossing.

    Ik wacht het nog even af voordat ik naar de dokter ga, want het zou best kunnen dat dit na een dag of drie weer wegtrekt. Als ik er nu tenminste afblijf. :')


    Ik hoop voor je dat het niet zover hoeft te kopen, haha. Echt een noodoplossing, ja.

    Ja, dat lijkt me een goed idee. Elke keer met hormoonzalf smeren is ook niet echt goed voor je, maar als het zo erg blijft, is het toch beter dan je hele vel eraf krabben.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Yeah it is, maar het is redelijk vaak voorkomend eigenlijk. Helaas voor mij ben ik er blijkbaar nogal gevoelig voor en heb ik het eerst drie keer in een jaar gehad. Volgens mij is dit ook al de tweede keer dit jaar, misschien ook al weer de derde

    Het rotste is gewoon nog dat het pijn gaat doen als je toegeeft aan de jeuk, al is het ergste eigenlijk nog dat je daar niet kan gaan krabben in het openbaar.:')

    Seks is ook vaak voorkomend, maar niemand praat erover en anders met een hoop giechelen. Wow, dat is best vaak al. :/

    Ja inderdaad hahah. Echt kut - Ha. Ha. Ha. Ik ben zo grappig jongens.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yeah it is, maar het is redelijk vaak voorkomend eigenlijk. Helaas voor mij ben ik er blijkbaar nogal gevoelig voor en heb ik het eerst drie keer in een jaar gehad. Volgens mij is dit ook al de tweede keer dit jaar, misschien ook al weer de derde

    Het rotste is gewoon nog dat het pijn gaat doen als je toegeeft aan de jeuk, al is het ergste eigenlijk nog dat je daar niet kan gaan krabben in het openbaar.:')


    Oh, dat zuigt echt. Ik heb ook nog wel eens jeuk daar omdat ik niet goed tegen katoen kan, maar katoenen ondergoed zit nou net wat lekkerder dan andere soorten, haha, en het is echt een hell als je niet kan krabben. Wel balen dat je er zoveel last van hebt, is er niks wat je kan doen om het te voorkomen?


    Your make-up is terrible

    Frickfrack schreef:
    (...)
    Seks is ook vaak voorkomend, maar niemand praat erover en anders met een hoop giechelen. Wow, dat is best vaak al. :/

    Ja inderdaad hahah. Echt kut - Ha. Ha. Ha. Ik ben zo grappig jongens.


    Pffft daar hou ik me niet aan op.:'D Maar gelijk heb je ofcourse. En ja dat is vaak ja en inderdaad kut.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dat zuigt echt. Ik heb ook nog wel eens jeuk daar omdat ik niet goed tegen katoen kan, maar katoenen ondergoed zit nou net wat lekkerder dan andere soorten, haha, en het is echt een hell als je niet kan krabben. Wel balen dat je er zoveel last van hebt, is er niks wat je kan doen om het te voorkomen?


    Ik zou direct ander ondergoed dragen als dat zou helpen.:'D
    Maar voor zover ik weet kan ik er niks aan doen, het komt door verkeerd om afvegen, douche gel gebruiken daar binnen, e.d, maar dan doe ik allemaal niet en ik wissel ook gewoon dagelijks mijn ondergoed....dus ja.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik zou direct ander ondergoed dragen als dat zou helpen.:'D
    Maar voor zover ik weet kan ik er niks aan doen, het komt door verkeerd om afvegen, douche gel gebruiken daar binnen, e.d, maar dan doe ik allemaal niet en ik wissel ook gewoon dagelijks mijn ondergoed....dus ja.:')


    Er zijn niet echt veel comfortabele keuzes. D: De hele week kanten slipjes dragen is ook niet echt prettig. Same voor andere stoffen.
    Oh, dat is echt vervelend, zeg. Misschien toch eens tijd voor een grondig onderzoek?


    Your make-up is terrible