• The Brotherhood.


    Moderne variant op Assassin’s Creed.
    Je hoeft het spel niet gespeeld te hebben om mee te doen.


    × .Verhaal. ×
          Het was niet echt te verwachten, maar ook in 2022 zijn er nog huurmoordenaars, en vergeleken met vroeger is The Brotherhood enorm gegroeid, inmiddels zit er namelijk in elk land minimaal één hoofdkwartier. Ezio Auditore Da Firenze heeft het gestart, en niemand is van plan het te beëindigen – of misschien toch wel?
          Hier zijn we in het grootste trainingscentrum van Amerika, in Texas. Enkele nieuwe worden getraind door “veteranen”, mensen die in elk geval al langer in het vak zitten, maar nu even niet meer kunnen door middel van verwondingen. Sommigen helpen er al jaren anderen trainen.
          Nu is er een aanval geweest in het trainingscentrum, dus moeten degene die er trainen naar een anders hoofdkwartier, om daar hun trainingen af te maken. Deze zit in New York, en dat brengt zo zijn verleidingen mee. Ondertussen krijgen de “rookies” soms kleine opdrachtjes, terwijl de veteranen de rookies blijven trainen.
          Er zullen natuurlijk ook huurmoordenaars zijn die gewoon even willen trainen, om bepaalde dingen opnieuw te leren, of gewoon iets nieuws te leren, zij worden de “tussendoortjes” genoemd.

    × . Rollen. ×
    Rookies.
    × James Abraham Visscher. || 24 || Enchanter || 1.2
    × Cathrina Natasha Williams. || 25 || Anobrain || 1.3
    × Audrina Collins. || 36 || Sheamus || 1.4

    Veteranen.
    × Beckett Dashiell Hudson. || 30 || Kayfabe || 1.1
    × Colt. || 40 || Gardenzio || 1.2
    × Dorea Lime Tergenson. || 32 || Enchanter || 1.1

    Tussendoortjes.
    × Derek James Halter. || 34 || Anobrain || 1.2
    × Evangeline Scarlett Ross. || 22 || Kayfabe || 1.1


    × . Invullen. ×
    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Sterkste punten. [Maximaal drie.]
    × Zwakste punten. [Minimaal drie.]
    × Keuzewapen. [Zowel oudere wapens als modernere zijn mogelijk. Maximaal twee, handen zijn óók wapens.]
    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
    × Extra.


    × . Regels. ×
    » Minimum van 200 woorden.
    » Maximaal twee personages.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Leeftijd is minimaal 20 jaar.
    » Geen perfecte personages.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 17:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Cogitatio schreef:
    (...)

    Sorry voor de late reactie. Er is veel tussengekomen en ik voel me schuldig dat ik mijn rol vanavond niet meer kan inleveren en daarom weet ik ook niet zeker of ik genoeg tijd heb voor ook deze RPG bij, aangezien ik bij meerdere ingeschreven sta. Daarom denk ik dat het voor de verloop van de RPG beter is dat ik me uitschrijf. Nogmaals - het spijt me, ik wilde jullie niet ophouden. :c


    Wauw, jammer joh. Maar wel begrijpelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Het PRAATtopic is er. c:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 17:56 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Het rollentopic is er. c:


    Bedoel je niet het praattopic?
    Anyway, ik wil het wel proberen om toch mee te doen. Mag ik alsjeblieft een vrouwelijke rookie? Dan zijn mannen en vrouwen weer gelijk.


    16 - 09 - '17

    Oh ja natuurlijk. I'm stupid. ;D
    Yaay, you sure? That's awesome!


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Oh ja natuurlijk. I'm stupid. ;D
    Yaay, you sure? That's awesome!


    Haha, kan gebeuren.
    En ja, ik ben zeker (:


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Haha, kan gebeuren.
    En ja, ik ben zeker (:


    Woo yeah, I like that. Sowieso ook omdat het nu eerlijk is met mannen en vrouwen. c:


    I'm your little ray of pitch black.





    × Naam.
    Audrina Collins
    × Leeftijd.
    36
    × Innerlijk.
    Audrina is iemand die op het eerste zicht aardig lijkt, met een warm karakter. Helaas is ze niet altijd zo, het is niet zo dat ze niet vriendelijk kan zijn en geen vrienden wil maken, maar ze is best hard. Ze houdt haar mond niet, ze is dan ook een flapuit en denkt meestal niet na voor ze wat zegt. Audrina wordt ook redelijk snel kwaad en is dan ook snel op haar tenen getrapt. Zeg één woord verkeerd en ze neemt het nog dramatischer op dan het eigenlijk overkomt. Ze probeert zich van tijd onder controle te houden, maar dat lukt niet altijd. Door het opgroeien in een familie waar constant ruzie gemaakt werd en ze niks anders dan agressieve dingen zag, is haar karakter er niet beter op geworden. Ze heeft het overgenomen, iets waar ze niet altijd even trots op is. Ze haat het dan ook als mensen ruzie met haar zoeken of verkeerde dingen over haar zeggen, ze zal dan ook snel in de verdediging gaan.
    Als Audrina vrienden maakt is ze wel heel aardig voor hun en zal door vuren voor hun gaan. Ze kan redelijk snel contacten leggen met mensen en is redelijk open over zichzelf. Ze wil sommige mensen redelijk snel kennen, omdat ze niet altijd het geduld heeft om mensen rustig te leren kennen. Voor haar familie heeft ze absoluut geen respect meer en heeft ze het contact verloren. Daarom valt Audrina ook vaker terug op haar vrienden, aangezien ze die als familie ziet.
    × Uiterlijk.
    [FC: Shakira]
    Audrina is ongeveer een 1.70m groot, iets waar ze toch blij mee is aangezien heel wat vrouwen om haar heen wel eens kleiner zijn. Ook is ze slank en redelijk lenig doordat ze veel aan yoga doet en vroeger gedanst heeft om te kunnen ontsnappen aan de thuissituatie. Audrina heeft lange blonde haren, maar haar natuurlijk kleur is lichtbruin. Ze vindt blond bij zichzelf veel beter passen. Haar bruine ogen vallen niet echt op, omdat ze gewoon simpel bruin zijn.
    Qua make-up doet Audrina niet zo veel. Ze zal nooit het huis verlaten zonder wat make-up op haar gezicht, maar ze houdt het vooral casual. Wat oogschaduw en mascara is voor haar soms al genoeg. Af en toe eens wat lipstick vindt ze ook wel eens leuk staan. Met haar haar doet ze niet heel veel. Af en toe steekt ze het op of doet ze het in een staart of knotje, maar meestal laat ze het gewoon los hangen.
    Aan kleding besteed Audrina toch meer tijd dan aan haar make-up. Ze volgt de mode niet, maar ze vindt het wel fijn om er gewoon leuk uit te zien. Ze houdt van jurkjes die haar heel vrouwelijk maken, maar af en toe houdt ze ook wel eens van een stoere outfit. Ze kan kledingstukken eindeloos met elkaar combineren tot ze het perfecte setje heeft gevonden.
    × Sterkste punten.
    Audrina is goed in liegen, ze kan heel wat mensen op het verkeerde pad brengen door te liegen. Zelf noemt ze het vaker een leugentje om bestwil, maar eigenlijk weet ze goed genoeg dat het meer dan dat is. Af en toe durft ze zelfs liegen over zichzelf, ook al is ze meestal een open boek. Ook is Audrina redelijk snel. Haar conditie is redelijk goed doordat ze aan yoga doet en elke week toch minstens één keer probeert te gaan lopen.
    × Zwakste punten.
    Audrina is redelijk snel kwaad en op haar tenen getrapt. Ze kan dus niet zo goed om met mensen die onbeleefd tegen haar zijn of ruzie zoeken. Ze zal dan ook snel anders uit de hoek komen. Audrina verliest ook redelijk snel haar interesse in bepaalde dingen. Ze is bijvoorbeeld niet geïnteresseerd in het volledige levensverhaal van mensen en gaat zich dus al snel vervelen.
    × Keuzewapen.
    Een mes
    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
    Rookie
    × Extra.
    Audrina is opgegroeid in een familie dat constant ruzie maakte en waar heel wat agressie bij kwam kijken. Zo heeft ze telkens moeten toekijken hoe haar vader haar moeder sloeg en constant kleineerde. Maar ook haar moeder was geen schatje, want Audrina kreeg af en toe flink wat klappen van haar als iets niet liep zoals ze wilde. Audrina wist dan ook dat haar vader ooit misbruikt werd door zijn stiefvader en dus heel wat agressie met zich meedroeg, waardoor hij dat af en toe uitwerkte op haar moeder. Terwijl haar moeder dan weer ontzettend streng opgevoed werd door haar ouders en daarom heel wat respect verloor voor mensen. Daarom besloot Audrina ooit weg te lopen en het contact met haar familie te verbreken. Ze is ze dan ook nooit meer gaan opzoeken, daar heeft ze zelfs geen behoefte aan.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 20:47 ]


    16 - 09 - '17

    Audrina is klaar. Is ze goed zo?


    16 - 09 - '17

    Jaa, ik vind haar leuk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh, I adore Shakira!


    Quiet the mind, and the soul will speak.