• The Brotherhood.


    Moderne variant op Assassin’s Creed.
    Je hoeft het spel niet gespeeld te hebben om mee te doen.


    × .Verhaal. ×
          Het was niet echt te verwachten, maar ook in 2022 zijn er nog huurmoordenaars, en vergeleken met vroeger is The Brotherhood enorm gegroeid, inmiddels zit er namelijk in elk land minimaal één hoofdkwartier. Ezio Auditore Da Firenze heeft het gestart, en niemand is van plan het te beëindigen – of misschien toch wel?
          Hier zijn we in het grootste trainingscentrum van Amerika, in Texas. Enkele nieuwe worden getraind door “veteranen”, mensen die in elk geval al langer in het vak zitten, maar nu even niet meer kunnen door middel van verwondingen. Sommigen helpen er al jaren anderen trainen.
          Nu is er een aanval geweest in het trainingscentrum, dus moeten degene die er trainen naar een anders hoofdkwartier, om daar hun trainingen af te maken. Deze zit in New York, en dat brengt zo zijn verleidingen mee. Ondertussen krijgen de “rookies” soms kleine opdrachtjes, terwijl de veteranen de rookies blijven trainen.
          Er zullen natuurlijk ook huurmoordenaars zijn die gewoon even willen trainen, om bepaalde dingen opnieuw te leren, of gewoon iets nieuws te leren, zij worden de “tussendoortjes” genoemd.

    × . Rollen. ×
    Rookies.
    × James Abraham Visscher. || 24 || Enchanter || 1.2
    × Cathrina Natasha Williams. || 25 || Anobrain || 1.3
    × Audrina Collins. || 36 || Sheamus || 1.4

    Veteranen.
    × Beckett Dashiell Hudson. || 30 || Kayfabe || 1.1
    × Colt. || 40 || Gardenzio || 1.2
    × Dorea Lime Tergenson. || 32 || Enchanter || 1.1

    Tussendoortjes.
    × Derek James Halter. || 34 || Anobrain || 1.2
    × Evangeline Scarlett Ross. || 22 || Kayfabe || 1.1


    × . Invullen. ×
    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Sterkste punten. [Maximaal drie.]
    × Zwakste punten. [Minimaal drie.]
    × Keuzewapen. [Zowel oudere wapens als modernere zijn mogelijk. Maximaal twee, handen zijn óók wapens.]
    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
    × Extra.


    × . Regels. ×
    » Minimum van 200 woorden.
    » Maximaal twee personages.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Leeftijd is minimaal 20 jaar.
    » Geen perfecte personages.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 17:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik begrijp het. Ik had meerdere roleplay's aangemaakt, en daar zit best wat bedenktijd in - vooral de laatste. Als er dan zomaar mensen af gaan melden is het zo vervelend, je tijd zit erin en het is lullig voor de tegenspeler. Het is naaiend als je het alleen vanwege dit moet sluiten, maar helaas gebeurt dat wel vaak op Q. Just being honest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kayfabe schreef:
    Ik wil hier eens even één ding heel goed duidelijk maken voor iedereen. De bedoeling is dat je goed gaat nadenken of je mee wilt doen aan dit RPG, want bij mijn andere RPG schrijven mensen zich simpelweg uit omdat iets niet gaat zoals zij willen of ze niet genoeg aandacht krijgen - ik heb geen idee wat het precies is, dus het interesseert me verder niet. Maar ik wil wel dat dit een lopend RPG gaat worden, en dat iedereen daar lekker aan blijft meewerken - zoals het dus hoort. Dus denk alsjeblieft goed na, want anders is het voor beide partijen erg vervelend. x:

    Ik blijf er sowieso in denk ik, en als het niet gaat zoals je wil dan zou ik dat gewoon bespreken met de anderen zodat het opgelost kan worden, want dan ben je ze dan wel verschuldigd. Maar ik blijf er altijd in als hij goedlopend is, en sta in principe open voor allerlei verhaallijnen. c:


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~



    Naam
    Cathrina Natasha Williams (ze heeft het liefste dat je haar Cath noemt, ze heeft een intense haat voor haar volle naam).
    Leeftijd
    25 jaar oud.
    Innerlijk
    Cath is een energieke en opgewekte geest. Ze is vriendelijk tegen iedereen die ze tegenkomt en is heel innemend. Veel mensen worden naar haar toegetrokken vanwege haar vrolijke verschijning en voorkomen. Ze is grappig en weet mensen meteen om haar vinger te winden.
    Nou zou je zeggen dat zo iemand niet geschikt is voor dit vak, maar niets is minder waar. Cath heeft ook een duistere kant. Aangezien haar vader trainer/veteraan is in het trainingscentrum leert ze van kleins af aan de kneepjes van het vak al. Ze heeft zich voorgenomen niet in een regelrechte moordmachine te veranderen, wat ook een zwakte is. Ze voelt nog te vaak medelijden voor de slachtoffers en schept dus ook niet graag op over haar prestaties. Tegelijkertijd wil ze niet zwak gevonden worden. Dit conflicteert erg met elkaar en maakt haar onzeker.
    Cath weet wat ze wil en kan erg koppig zijn, maar alleen tegenover mensen die ze goed kent. Ze is vrij gevoelig voor autoriteit, en werkt ook liever met meerdere mensen als dat mogelijk is.
    Uiterlijk
    [FC: Hayley Williams]
    Cath is erg slank en heeft een atletisch gebouwd lichaam, ze doet haar best om dit gezond te houden door veel gezond te eten. Ze is 160cm lang.
    Ze heeft kort haar (kin-lengte) wat ze in alle kleuren verft die je je maar kunt bedenken. Op dit moment is het azuurblauw maar het verandert om de aantal maanden. Ze kamt haar haar zelden, waardoor ze een constante ‘I just woke up’-look heeft. Ze heeft een sterke kaaklijn en hoge jukbeenderen met een dunne neus en lichtgroene ogen. Ook heeft ze een lichte huidskleur.
    Cath draagt weinig tot geen make-up, slechts eyeliner en eventueel concealer om allerlei oneffenheden op haar huid te verbergen. Alleen bij speciale gelegenheden doft ze zich volledig op.
    Ze heeft een tattoo van twee bloemen op het linkerdeel van haar ribbenkast (in kleur) en een tattoo van een hand met envelop op haar rechterdij (zwart/wit).
    Cath draagt vaak opvallende kleding, veel baggy tshirts van allerlei bands met daarbij een skaterskirt met gescheurde panty’s (die richting in, in ieder geval) en creepers of andere gympen met plateauzolen, maar draagt ook wel eens skinny jeans op zijn tijd. Tijdens het trainen draagt ze baggy zwarte kleding die haar vrij laat bewegen.
    Sterkste punten
    Ze heeft een uitstekende conditie en kan dus goed lange afstanden lopen of rennen. Verder heeft ze een heel atletisch en lenig lichaam, waardoor ze makkelijk en goed kan klimmen zich op plekken kan verbergen waar een normaal gebouwd mens zich niet in zou kunnen wurmen; ze kan verschillende turntrucjes. Ook kan ze zich erg goed focussen.
    Zwakste punten
    Ze wil niet zwak gevonden worden en hierdoor voelt ze een enorme prestatiedruk; dat kan natuurlijk goed zijn maar is in dit geval slecht voor haar prestaties. Ze voelt vaak teveel medelijden tegenover haar slachtoffers en gaat er dus ook zo snel mogelijk vandoor zodat ze hier zelf mee kan dealen. Verder heeft ze last van vreetbuien en kan dus zomaar ineens zin hebben in junkfood. Ook al weet ze zich hier van te weerhouden, soms moet ze iets zoets/zouts hebben zodat ze niet helemaal gek wordt en de concentratie verliest.
    Keuzewapen
    Dolk en kleine messen.
    Rookie/veteraan/tussendoortje
    Rookie.
    Extra
    - Ze is biseksueel (leunt meer naar vrouwen).
    - Ze heeft ten alle tijden iets scherps bij zich, dit kan een scheermesje zijn maar ook grotere messen die ze makkelijk in haar laarzen of jas kwijt kan.
    - Ze is een grote muziekliefhebber; danst altijd een beetje of neuriet een nummer.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:42 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    I like her, alleen haar keuzewapen maakt haar daardoor wel een beetje te perfect. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    I like her, alleen haar keuzewapen maakt haar daardoor wel een beetje te perfect. x:

    ik zal haar aanpassen! ik was er zelf ook al niet helemaal zeker over


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    aangepast! en onderstaande reactie kan verwijderd worden, op de een of andere manier lukte het even niet :')

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:44 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    ja okee die quote was niet de bedoeling ineens deed hij echt heel raar wow


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Anobrain schreef:
    aangepast! en onderstaande reactie kan verwijderd worden, op de een of andere manier lukte het even niet :')

    Dat moet je aan een moderator vragen. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Dat moet je aan een moderator vragen. :'D

    ik ben echt pas sinds een paar dagen actief op quizlet en heb dus nog niet alles door, dus excuses voor alle gedoe :') dan laat maar staan, het deert toch niemand.


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Anobrain schreef:
    (...)
    ik ben echt pas sinds een paar dagen actief op quizlet en heb dus nog niet alles door, dus excuses voor alle gedoe :') dan laat maar staan, het deert toch niemand.

    Ah, ik weet zeker dat je het snel onder de duim zal hebben. Als je vragen hebt, kan je het gewoon vragen aan een user. Wanneer je een moderator (of een ander crewlid) nodig hebt, klik je op "overige" en dan "crew".

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 20:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kayfabe schreef:
    Ik wil hier eens even één ding heel goed duidelijk maken voor iedereen. De bedoeling is dat je goed gaat nadenken of je mee wilt doen aan dit RPG, want bij mijn andere RPG schrijven mensen zich simpelweg uit omdat iets niet gaat zoals zij willen of ze niet genoeg aandacht krijgen - ik heb geen idee wat het precies is, dus het interesseert me verder niet. Maar ik wil wel dat dit een lopend RPG gaat worden, en dat iedereen daar lekker aan blijft meewerken - zoals het dus hoort. Dus denk alsjeblieft goed na, want anders is het voor beide partijen erg vervelend. x:


    Ik snap wel wat je bedoelt denk ik, alleen ben ik niet van plan om hiermee te stoppen. I mean, the subject is interesting, en hoe men op elkaar gaat reageren zal ook leuk worden. Als iemand niet krijgt war ie wil heeft ie pech of moet hij/zij er maar mee overleggen hoe ze het op moeten lossen.
    Ik moet wel dan opmerken, ik ben erg bedreven mijn mijn studie, dus bijvoorbeeld rondom mijn tentamen- en projectweken zal ik minder vaak of niet kunnen schrijven. Maar ik hoop dat daar omheen gewerkt kan worden?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Om even gelijk op iedereen te reageren over dat bericht. Fijn om te horen. c: Jaa, ik heb het al vaker hier zien gebeuren, maar ik vind gewoon dat het aan alle spelers ligt, en soms wordt er daarbij teveel druk gelegd op degene die het RPG maakt, dus ik hoop inderdaad dat we dit onderling gewoon op kunnen lossen voordat er iemand afhaakt. Dat zou gewoon jammer zijn. Voor mij, want dan zou er een RPG sluiten, voor jezelf, want ook jij hebt er tijd in gestoken, en je medespelers, die daardoor dingen moeten veranderen. Als je minder tijd en zo hebt gaan we daar gewoon zo veel mogelijk rekening mee houden en inderdaad, als het mogelijk is er eventueel omheen werken. Maar vooral het bespreken vind ik een fijn onderdeel, ik bedoel maar... het praattopic gaat niet voor niets geopend worden, toch? c: Maar fijn dat jullie het hier allemaal wel mee eens zijn en het begrijpen. Het was ook totaal niet bitchy bedoeld of zo.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal zo waarschijnlijk mijn rol invullen – ben net thuis van school. c:

    Cogitatio schreef:
    Ik zal zo waarschijnlijk mijn rol invullen – ben net thuis van school. c:


    Prima hoor, neem de tijd. c: Als jou rol er is dan maak ik het praattopic aan, waar verdere relaties bepaald kunnen worden.
    Maandag wilde ik ongeveer het speeltopic aanmaken. Misschien het weekend nog, eens even kijken hoe druk ik het heb. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Prima hoor, neem de tijd. c: Als jou rol er is dan maak ik het praattopic aan, waar verdere relaties bepaald kunnen worden.
    Maandag wilde ik ongeveer het speeltopic aanmaken. Misschien het weekend nog, eens even kijken hoe druk ik het heb. c:


    Sorry voor de late reactie. Er is veel tussengekomen en ik voel me schuldig dat ik mijn rol vanavond niet meer kan inleveren en daarom weet ik ook niet zeker of ik genoeg tijd heb voor ook deze RPG bij, aangezien ik bij meerdere ingeschreven sta. Daarom denk ik dat het voor de verloop van de RPG beter is dat ik me uitschrijf. Nogmaals - het spijt me, ik wilde jullie niet ophouden. :c