• The Brotherhood.


    Moderne variant op Assassin’s Creed.
    Je hoeft het spel niet gespeeld te hebben om mee te doen.


    × .Verhaal. ×
          Het was niet echt te verwachten, maar ook in 2022 zijn er nog huurmoordenaars, en vergeleken met vroeger is The Brotherhood enorm gegroeid, inmiddels zit er namelijk in elk land minimaal één hoofdkwartier. Ezio Auditore Da Firenze heeft het gestart, en niemand is van plan het te beëindigen – of misschien toch wel?
          Hier zijn we in het grootste trainingscentrum van Amerika, in Texas. Enkele nieuwe worden getraind door “veteranen”, mensen die in elk geval al langer in het vak zitten, maar nu even niet meer kunnen door middel van verwondingen. Sommigen helpen er al jaren anderen trainen.
          Nu is er een aanval geweest in het trainingscentrum, dus moeten degene die er trainen naar een anders hoofdkwartier, om daar hun trainingen af te maken. Deze zit in New York, en dat brengt zo zijn verleidingen mee. Ondertussen krijgen de “rookies” soms kleine opdrachtjes, terwijl de veteranen de rookies blijven trainen.
          Er zullen natuurlijk ook huurmoordenaars zijn die gewoon even willen trainen, om bepaalde dingen opnieuw te leren, of gewoon iets nieuws te leren, zij worden de “tussendoortjes” genoemd.

    × . Rollen. ×
    Rookies.
    × James Abraham Visscher. || 24 || Enchanter || 1.2
    × Cathrina Natasha Williams. || 25 || Anobrain || 1.3
    × Audrina Collins. || 36 || Sheamus || 1.4

    Veteranen.
    × Beckett Dashiell Hudson. || 30 || Kayfabe || 1.1
    × Colt. || 40 || Gardenzio || 1.2
    × Dorea Lime Tergenson. || 32 || Enchanter || 1.1

    Tussendoortjes.
    × Derek James Halter. || 34 || Anobrain || 1.2
    × Evangeline Scarlett Ross. || 22 || Kayfabe || 1.1


    × . Invullen. ×
    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Sterkste punten. [Maximaal drie.]
    × Zwakste punten. [Minimaal drie.]
    × Keuzewapen. [Zowel oudere wapens als modernere zijn mogelijk. Maximaal twee, handen zijn óók wapens.]
    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
    × Extra.


    × . Regels. ×
    » Minimum van 200 woorden.
    » Maximaal twee personages.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Leeftijd is minimaal 20 jaar.
    » Geen perfecte personages.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 17:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Je staat er ook bij. c:


    Dankjewel! c:


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Kayfabe schreef:
    Ze is leuk. And I like Natalie Dormer. c:
    By the way, heb je nou als foto Tatiana Maslany?


    Natalie Dormer is gorgeous, jeez
    En ja klopt, dat is Tatiana, she's a queen (:


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    Natalie Dormer is gorgeous, jeez
    En ja klopt, dat is Tatiana, she's a queen (:


    She is. En ook een geweldige actrice, net als Tatiana. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    En hier mijn rookie!


    Naam.
    James Abraham Visscher.
    Leeftijd.
    Vierentwintig jaar.
    Innerlijk.
    Als jonge jongen heeft hij altijd geleerd om zijn gedachten bij zich te houden. Zijn familie was erg beschermend, hierdoor heeft hij weinig daglicht gezien tot op het moment dat hij op eigen benen moest staan. Hierna startte hij direct het ruige leven op, waardoor hij een aantal problemen mee heeft gekregen. Een teveel aan adrenaline en een te weinig aan melatonine. Het is een vriendelijke man, maar kan soms erg geïrriteerd overkomen omdat hij te weinig slaap heeft gekregen. Ook kan hij snel boos worden als hij zijn zin niet krijgt. James heeft moeite met zijn emoties onder controle te houden.
    James heeft een goede humor, staat altijd open voor een nieuw gesprek over nieuwe inzichten, dit verbreed zijn kleine wereld alleen maar. En daar geniet hij van. Hij is een knuffelaar. Hij is een vrij moedig persoon als het op zijn omgeving aan komt, niet kan hem meer van slag maken dan een verstoorde leefomgeving met zijn vrienden/collega's er in. Hierdoor is hij vrijwel direct beschermend tegenover de kleine persoon, doordat hij meestal denkt dat deze het zwakst is.
    Uiterlijk.
    Grote ogen en borstelige wenkbrauwen. Een blauw oog en een bruin oog, dit komt doordat hij heterochromia heeft. Het zit in de familie, zijn zussen hebben het ook, evenals zijn vader. Ongelooflijk bleek. Bruin/donkerblonde haren dat niet erg lang is, maar lang genoeg dat zijn zussen er mee konden vlechten. Volle roze lippen. Stevige kaak en jukbenenstructuur, waardoor hij altijd opvalt. Het licht lijkt altijd met zijn gezicht te spelen.
    James is op zich zelf wel gespierd, hij doet er echter niet te veel aan, hij wil liever niet te groot worden. Zijn lengte is al 1.95 meter, dus veel breder wil hij daarbij ook niet echt worden. Hij kleedt zich altijd zo netjes mogelijk, je zult hem daarom alleen maar in bed aantreffen met een los shirt of een joggingsbroek.
    Hij heeft een litteken van zijn oor naar zijn sleutelbeenderen lopen en mist een stuk vlees vlakbij zijn buikspieren. Perfecte tanden naast dat hij een gedeelte van zijn rechter hoektand in zijn bovenkaak.
    Sterkste punten.
    One on one combat.
    James kan keihard rennen, vooral wanneer hij angstig is door de adrenaline. (zijn lichaam maakt er te veel van aan, vandaar dat hij meestal erg snel is.)
    Hij kan de ergste situaties grappig maken met zijn grappen, het zijn meestal de slechtste grappen. Maar daardoor lijkt de hele sfeer al een stuk beter. Hierdoor voelen de meesten zich direct al een stuk beter.
    Zwakste punten.
    James is vrij onzeker, nu al helemaal sinds hij nog maar een rookie is. Hij weet niet helemaal waar hij mee bezig is, waardoor hij makkelijk te overmachtigen is.
    Voor een man van vierentwintig, heeft hij erg zwakke enkels. Er hoeft maar een kleine tik tegenaan te komen of ze zijn al gekneusd of gebroken. Hierdoor zie je hem vaker op de bank liggen dan dat hij daadwerkelijk bezig is met trainen.
    James zijn slaapcyclus is altijd al een beetje verknoeid geweest. Hierdoor is hij voornamelijk 'snachts wakker en overdag is hij aan het slapen. Meestal is hij stipt op tijd als hij daadwerkelijk iets moet doen door zijn biologische klok. Echter gaat dit niet altijd even goed, en kan hij wel vierentwintig uur lang in zijn bed liggen ronken.
    Keuzewapen.
    Handen met knucklebusters, of anders de dolk die hij in de zijkant van zijn laars bewaard.
    Rookie/veteraan/tussendoortje.
    Rookie.
    Extra.
    Hij valt op mannen en vrouwen (neigt meer naar de vrouwen) en misschien een klein beetje op zijn rechterhand.


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Kayfabe schreef:
    (...)

    She is. En ook een geweldige actrice, net als Tatiana. c:


    helemaal mee eens! ik snap niet hoe ze het doen


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Extra.
    Hij valt op mannen en vrouwen (neigt meer naar de vrouwen) en misschien een klein beetje op zijn rechterhand.


    Hahahaha, die is geweldig. Awesome. I love it.
    Nee ik ook niet, echt respect voor haar. Ik was zo boos toen ze de award niet had gewonnen. x:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 17:32 ]


    I'm your little ray of pitch black.



    Naam
    Derek James Halter
    Leeftijd
    34 jaar oud
    Innerlijk
    Derek heeft een gesloten persoonlijkheid, je kunt aan hem niet aflezen wat hij denkt wat hem erg onvoorspelbaar maakt. Hij heeft vaak snel uitgemaakt wie hij wel en niet mag, en zal zich vijandig opstellen tegen degenen die hij als tegenstanders of zelfs slechterikken ziet. In voor hem onberekenbare situaties kijkt hij eerst liever de kat uit de boom.
    Naar degenen die hij wél mag is hij vriendelijk, open en bij het vrouwelijke geslacht erg flirterig. Hij is wat dat betreft een echte charmeur. Hij laat dus ook graag zijn mannelijkheid zien door zich beschermend op te stellen.
    Hij heeft een sarcastische en kinderachtige humor maar weet zich ook vaak uit ongemakkelijke situaties te redden door een grappige opmerking te maken. Ook is hij zeer goed gebekt.
    Uiterlijk
    [FC: Jensen Ackles/Dean Winchester]
    Derek heeft lichtgroene ogen, lichte sproeten op zijn gezicht en kortgeknipt donkerblond haar wat af en toe ginger kleurt (het ligt er aan hoe de zon er op schijnt). Hij heeft eigenlijk altijd stoppels en scheert het alleen wanneer het te bushy wordt. Ook heeft hij een best zware stem.
    Hij is 185cm lang en is zeer gespierd. Wanneer hij zijn lichaam beweegt staan alle spieren in zijn lichaam op scherp en dit is te zien; het wordt vaak intimiderend gevonden.
    Meestal draagt hij een spijkerbroek met daaronder biker boots en daarboven een tshirt met een flannellen bloes eroverheen. Bij kou draagt hij er de leren jagersjas van zijn overleden vader overheen. Bij training draagt hij shorts of een trainingsbroek een dun tshirt met korte mouwen.
    Hij is erg goed bestand tegen kou, maar daarentegen kan hij niet goed functioneren bij extreme warmte.
    Sterkste punten
    Hij is ontzettend snel waardoor hij snel iemand van slag kan laten geraken door diegene in een mum van tijd te overmeesteren. Hij kan met zijn charmes maar ook met zijn vlotte babbel goed dingen verkopen en mensen snel overhalen tot de gekste dingen. Ook heeft hij een zeer precies schot, hij raakt eigenlijk altijd precies wat hij moet raken of dat nou met een jachtgeweer of een klein pistool is.
    Zwakste punten
    Door zijn vijandige opstelling in veel situaties maakt hij niet altijd de beste vrienden en dit loopt ook niet altijd goed af.
    Hij is bij een eerdere afrekening ooit geraakt in zijn schouder; niet fataal gelukkig, maar hij is aan zijn linkerarm zeer zwak. Er zit daar ook een litteken.
    Verder kan hij moeilijk in groepsverband werken omdat hij altijd alleen heeft gewerkt.
    Keuzewapen
    Pistolen, in alle vormen en maten.
    Rookie/veteraan/tussendoortje
    Tussendoortje.
    Extra
    Derek heeft een erg grote liefde voor muziek, vooral klassieke rock zoals Guns ’n Roses en Metallica.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 18:53 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Charlie Hunnam of...


    Stephen Amell? Mijn keuze neigt eerder naar de eerste, maar ik twijfel alsnog and can be persuaded.
    Wanneer iemand een ander weet die in deze "categorie" past, dan graag.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 19:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk ook de eerste voor mij. Ziet er wijzer uit en zo. Haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Ik denk ook de eerste voor mij. Ziet er wijzer uit en zo. Haha.

    That also crossed my mind. Het past eerder bij het personage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    That also crossed my mind. Het past eerder bij het personage.


    Ja, want je wilde een ouder iemand, toch? Hij ziet er wijzer uit, als iemand die al heel wat heeft meegemaakt - iemand die geen respect af hoeft te dwingen, maar uitstraalt dat hij het verdiend. Ik zou verder ook niet weten welke persoon dat nog meer zou doen, om eerlijk te zijn. Ik kom niet echt op iemand. Terwijl Stephen Amell enkel wonden heeft, maar daarbij geen autoriteit uitstraalt of iets dergelijks. c: Tenminste, dat is mijn kijk erop.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)
    Ja, want je wilde een ouder iemand, toch? Hij ziet er wijzer uit, als iemand die al heel wat heeft meegemaakt - iemand die geen respect af hoeft te dwingen, maar uitstraalt dat hij het verdiend. Ik zou verder ook niet weten welke persoon dat nog meer zou doen, om eerlijk te zijn. Ik kom niet echt op iemand. Terwijl Stephen Amell enkel wonden heeft, maar daarbij geen autoriteit uitstraalt of iets dergelijks. c: Tenminste, dat is mijn kijk erop.

    Ouder als zowel wijzer, ja. Hij heeft de uitstraling die eerder bij mijn personage zou passen, dat hij de nodige ervaring e.d. heeft meegemaakt. Ik moest eerst een gehele tijd nadenken over een man die daarbij past, terwijl (wanneer ik geen rol hoef te schrijven) dat soort figuren zomaar opduiken. Dat frustreert me om geheel eerlijk te zijn eigenlijk wel, maar dan doe ik nu simpelweg Charlie Hunnam, want hij past er veel beter bij. Op Q. kan iemand zo een andere mening hebben, dus ik vroeg het me af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 19:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Ouder als zowel wijzer, ja. Hij heeft de uitstraling die eerder bij mijn personage zou passen, dat hij de nodige ervaring e.d. heeft meegemaakt. Ik moest eerst een gehele tijd nadenken over een man die daarbij past, terwijl (wanneer ik geen rol hoef te schrijven) dat soort figuren zomaar opduiken. Dat frustreert me om geheel eerlijk te zijn eigenlijk wel, maar dan doe ik nu simpelweg Charlie Hunnam, want hij past er veel beter bij. Op Q. kan iemand zo een andere mening hebben, dus ik vroeg het me af.


    Dat is toch typerend, haha. Klinkt bekend jaa.


    I'm your little ray of pitch black.


    “Listen, kid, it's deadsimple to kill someone,
    it's harder to forgive yourself.”

    × Naam.
    Colt, een bijnaam. Niet alleen zijn daadwerkelijke naam (Billy Ross) is onbekend, maar eveneens zijn achternaam.
    × Leeftijd.
    40.
    × Innerlijk.
    Typische eigenschappen van Colt is zijn betrouwbaarheid, sterke wilskracht en doelgerichtheid. Ondanks het gegeven dat niemand, net als een stier, hem ooit durft te berijden, zal hij wel een persoon gewillig volgen mocht degene in kwestie zichzelf bewezen hebben. Hij lijkt een evenwichtig figuur, wat in feite niet zo is – in het geheim kwelt hij zichzelf namelijk met het gegeven dat hij zichzelf geen vergiffenis kan schenken door het bloed dat hij aan zijn handen heeft. Het is een man die absoluut niet soepel om kan gaan met verandering, wat hij ook duidelijk laat zien.
          Mentaal gezien heeft hij een scherpe inzicht en hij is meer praktisch dan intellectueel ingesteld. Echter, gezien hij zijn ervaringspatronen blijft volgen, heeft Colt al snel de neiging onwrikbaar te zijn in z'n overtuiging. Zijn denkbeeld is tevens lastig te verzetten hierdoor. Verder is hij enorm rechtdoorzee, wat zo nu en dan als bot opgevat kan worden, en kan hij onpartijdig blijven waar het voor een ander wellicht lastiger zou zijn. Tenzij het onderwerp op zijn dochter aankomt, dan kan hij streng en beschermend de hoek uitkomen. Bovendien laat hij zich niet van z'n stuk brengen door moeilijkheden die zijn pad kunnen kruizen, dat heeft de ervaring hem wel geleerd. Desalniettemin is hij nogal star in de omgang, praat niet veel en op sommige punten is hij erg intimiderend. Nogmaals: zeker de kwestie betreft zijn dochter. In dit opzicht zal hij letterlijk alles uit de kast halen om zijn leven een ware Hel te maken, waar hij tot nu toe absoluut niet in gefaald is. Wanneer iemand hem iets aangedaan heeft, besteedt hij er niet zoveel aandacht aan. Zijn familie is een ander verhaal: hij kan lang een wrok koesteren en deze blijven vasthouden tot ze gelijk staan.
          Colt raakt niet snel bevriend met andere figuren: hij heeft gezien wat voor een beest een mens kan worden. Wanneer er normaal tegen hem gedaan wordt, reageert hij rustig terug. Deze man is lastig om boos te maken, gezien hij niet van ruzie houdt. Maar, mocht iemand hem provoceren, kan hij exploderen in gewelddadige uitbarstingen van razernij. Hij is zo onverwacht als een woeste tornado, maar in een situatie waarin ieder ander hun controle schijnt te verliezen, kan hij extreem kalm blijven. Verder toont hij niet graag aan personen zijn gevoelens, hij wilt niet veel van zichzelf onthullen. Colt is helaas veel te bewust van zijn tekortkomingen, wat in nachtmerries de afgelopen tijd steeds vaker terugkomt. En of hij nu positief of negatief ingesteld is, iemand moet de man zijn ego zo nu en dan even strelen met een “goed gedaan!” – tje.
    × Uiterlijk.
    Charlie Hunnam.
    × Sterkste punten. [Maximaal drie.]
    Hij is een echte type voor gevechten met enkel handen, wanneer het daarop aankomt. Een man die dit liever niet wilt, kan hij geen man noemen – zijn, zijn woorden.
          Daarbij kan hij gemakkelijk een plan bedenken zonder dat het direct geheel explosief moet zijn, zoals de jongeren weleens willen doen – in zijn ervaringen. Hij kan geduldig wachten tot het zijn beurt is om toe te slaan, want timing is nu eenmaal beslissend.
    × Zwakste punten. [Minimaal drie.]
    Luisteren naar andermans bevelen, gezien hij door zijn hardnekkige persoonlijkheid het lastig vindt naar andere personen te luisteren. Daarbij werkt de groepsdruk eveneens al snel op hem, waardoor hij liever in z'n uppie werkt en niet de druk van anderen voelt.
          Hij is niet één van de jongste meer, hij behoort zelfs bij één van de oudere mensen in de groep, waardoor hij eerder last heeft van zijn lichaam dan een jonkie. Toch laat dit hem niet snel tegenhouden, want als er iets gedaan moet worden, doet hij het liever snel zodat hij er niet tegenaan hoeft te hikken. De veteraan verzorgt zijn lichaam nog altijd goed, wat absoluut nodig is met dit soort werk, maar het is wel duidelijk dat hij er soms van baalt.
    × Keuzewapen.
    Assault Rifle, hij lijkt er altijd wel eentje mee te dragen.
    × Rookie / veteraan / tussendoortje.
    – Veteraan.
    × Extra.
    – Zo eens in de paar weken rookt hij een zware sigaar, wat geen verslaving is maar meer iets waar hij gewend aan is geraakt. Vroeger rookte hij per dag een boel sigaretten, dus hij vindt dat hij eropuit gegaan is.
    – Hij doet dit werk al zo lang hij zich kan herinneren en heeft zijn dochter, Evangeline, de kneepjes van het vak geleerd. Hoewel hij in eerste instantie niet had gewild dat ze dit leven zou leiden, gezien er toestanden van komen die niet altijd positief zijn. De enige reden dat hij op een dag toegestemd heeft, is doordat ze zichzelf zo kan beschermen wanneer hij niet in de buurt is en het feit dat zijn vrouw op een dag vermist is geraakt.
    – Colt luistert naar Hardrock, Southern Rock en Bluesrock. Andere genres vindt hij maar niets en verspilling van zijn tijd. Hij kan nogal oldschool zijn.
    Bovendien is hij geboren en getogen in Houston, Texas, wat overduidelijk aan zijn stem te horen is.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 0:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil hier eens even één ding heel goed duidelijk maken voor iedereen. De bedoeling is dat je goed gaat nadenken of je mee wilt doen aan dit RPG, want bij mijn andere RPG schrijven mensen zich simpelweg uit omdat iets niet gaat zoals zij willen of ze niet genoeg aandacht krijgen - ik heb geen idee wat het precies is, dus het interesseert me verder niet. Maar ik wil wel dat dit een lopend RPG gaat worden, en dat iedereen daar lekker aan blijft meewerken - zoals het dus hoort. Dus denk alsjeblieft goed na, want anders is het voor beide partijen erg vervelend. x:


    I'm your little ray of pitch black.