• Afgelopen zondag avond ging ik naar beneden om te eten. Ik nam mijn laptop mee en op de trap was ik nog bezig met van alles wat je op het internet doet. Mijn vader liep achter me aan, heel toevallig kwamen we net op dezelfde tijd naar beneden. Bij één tree gleed mijn voet uit en verloor ik mijn evenwicht, waardoor ik viel. Omdat ik mijn laptop in mijn hand had beloot ik heel snel en eigenlijk onbewust, dat ik mijn laptop moest redden. Dat is dan waarschijnlijk de reden dat mijn laptop nu nog leeft want ik weet niet wat er anders mee gebeurd zou zijn. Dat ging dus wel ten koste van mezelf. Omdat ik mijn laptop in mijn handen had had ik geen handen meer om mezelf op te vangen of zoiets dergelijks. Daarom kwam ik ook erg hard neer onder aan de trap en meteen had ik echt ontzettend veel pijn. Gelijk kwam mijn moeder aanstormen, en mijn vader was ook geschrokken. Ik heb dus de rest van mijn avond op mijn buik op de bank gelegen met een enorm chagerijnig gezicht. Want normale mensen bezeren dan hun arm of been, maar nee, ik had last van mijn kont, of beter gezegd dat bot wat hier de coccyxm wordt genoemd. Ik was dus echt even behoorlijk pissig op alles en iedereen. Ook vond ik het nogal apart dat ik op die trap onbewust de keuze had gemaakt dat ik mijn computer belangrijker vond dan mijn lichaaam. Ik weet nog dat ik op het moment alleen maar dacht aan mijn laptop.

    De volgende dag, maandag dus, had ik nog steeds superveel pijn en besloot ik uiteindelijk maar thuis te blijven, ik kon nou eenmaal niet op een stoel zittten, zeker niet van die stomme houten stoelen op school. Ook ben ik naar de dokter geweest, waar ik eigenlijk absoluut geen zin in had, maar mijn moeder drong erop aan. Ik zei tegen haar dat de dokter er ook niets aan kon doen en me alleen maar parecetamol geven. Maar nee, mijn moeder wilde absoluut naar de dokter. Die zei dat ze er verder ook niets aan kon doen en me alleen maar kon aanbevelen om parecetamol te nemen. Tuurlijk, dat wist ik allang. Wel zei ze ook dat ik misschien een zwembandje mee naar school kan nemen om daarop te zitten. Ik kijk haar zo aan van, are you kidding my? Dat was ze dus niet. Nu komen mijn ouders steeds weer met dat idee aanzetten maar ik weiger de hele tijd. Geen van de kussentjes die ik heb geprobeerd helpt.

    Dinsdag en woensdag ben ik ook niet gegaan, al wilde ik het donderdag wel proberen. Dat heb ik dan ook gedaan, maar nu heb ik alleen maar meer pijn en zit ik weer thuis op deze vrijdag. Ik baal er echt enorm van en ik moest het even kwijt. Deze hele week en dan vooral in het begin heb ik echt de hele tijd gedacht dat het ergens ook best wel grappig is. Toen het net was gebeurd moest ik er eigenlijk ook wel een beetje om lachen, al kon dat niet omdat het dan pijn deed. Ik vindt het echt iets wat uiteraard mij weer overkomt, wat alleen ik weer voor elkaar zou kunnen krijgen.

    Hebben jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat eigenlijk alleen jij dat weer voor elkaar zou kunnen krijgen?


    She was always looking for more..

    Oei dat is je staartbotje, je hebt wel geluk gehad hoor. Als je verkeerd terecht komt op je staartbotje kan je blind worden o.o
    Waarschijnlijk is het gekneusd en zou je dus even moeten rusten. Een vriendin van mij heeft dit ook gehad omdat ze van het paard viel en heeft toen een maand lang met pijn gelopen omdat ze het heel erg forceerde. Ik zou dus rustig aandoen en niet teveel forceren. Dat is de enige tip die ik je kan geven. Je zou dus even aan de pijnstillers moeten zitten, desnoods vraag je je huisarts voor paracetamol met codeïne als het echt niet gaat en dan kun je dat bij de apotheek ophalen, voor niets (:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 14:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je stuitje? Ouuuuuch. ><

    Ik zou ook mijn laptop willen redden, hoor. x'D Dat is veel waard en krijgt sneller schade dan je lichaam, denk ik. Al is het inderdaad een slecht iets om het belangrijker te vinden, but oh well - we leven nou eenmaal in zo'n maatschappij, haha.
    Beterschap!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ah, wat balen.. Nou ja, gelukkig ben je niet blind en is je laptop nog heel. Ik wens je ontzettend veel beterschap en ik hoop dat je snel weer pijn vrij mag zijn.


    26 - 02 - '16

    Je bedoelt je stuitje :p. En ja, dat is een hele nare plek om op te vallen. Ik snap dat je het nogal stom vind om een zwembandje of whatever mee te nemen, haha. Misschien kan je een (lekker dikke) sjaal dragen en daar tijdens de les op zitten? :p


    i put the fun in funeral

    Bostick schreef:
    Oei dat is je staartbotje, je hebt wel geluk gehad hoor. Als je verkeerd terecht komt op je staartbotje kan je blind worden o.o
    Waarschijnlijk is het gekneusd en zou je dus even moeten rusten. Een vriendin van mij heeft dit ook gehad omdat ze van het paard viel en heeft toen een maand lang met pijn gelopen omdat ze het heel erg forceerde. Ik zou dus rustig aandoen en niet teveel forceren. Dat is de enige tip die ik je kan geven. Je zou dus even aan de pijnstillers moeten zitten, desnoods vraag je je huisarts voor paracetamol met codeïne als het echt niet gaat en dan kun je dat bij de apotheek ophalen, voor niets (:


    Codeïne is tegen hoesten... Ik weet niet of ze daar heel veel aan heeft :Y).


    i put the fun in funeral

    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben zelf in elk geval blij dat ik niet blind ben. De dokter zei inderdaad ook dat het waarschijnlijk gekneusd is. :[
    En @Overkill, ik zal wel iets met een sjaal proberen.:] En ik heb niet echt een idee van wat codeïne is, ik zal wel even kijken.


    She was always looking for more..

    Overkill schreef:
    (...)

    Codeïne is tegen hoesten... Ik weet niet of ze daar heel veel aan heeft :Y).


    Mijn moeder gebruikt het ook voor haar chronische rugpijn, helpt heel goed hoor (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vivir schreef:
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben zelf in elk geval blij dat ik niet blind ben. De dokter zei inderdaad ook dat het waarschijnlijk gekneusd is. :[
    En @Overkill, ik zal wel iets met een sjaal proberen.:] En ik heb niet echt een idee van wat codeïne is, ik zal wel even kijken.


    Codeine is inderdaad tegen het hoesten, daar schiet je niks mee op. Ik denk, dat er Coffeine word bedoelt, dat neemt namelijk de pijn af! Dat had ik toen ik van mijn paard afviel. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Codeine is inderdaad tegen het hoesten, daar schiet je niks mee op. Ik denk, dat er Coffeine word bedoelt, dat neemt namelijk de pijn af! Dat had ik toen ik van mijn paard afviel. :)



    Nee ik bedoelde echt codeïne


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal vragen of ik coffeine of codeïne kan krijgen, als één van die twee zou helpen zou ik echt blij zijn. Paracetamol lijkt echt niets te helpen.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Ik zal vragen of ik coffeine of codeïne kan krijgen, als één van die twee zou helpen zou ik echt blij zijn. Paracetamol lijkt echt niets te helpen.


    Heb je een warmtedeken of een kruik of zo? Want warm houden is ook goed voor je spieren daaromheen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Heb je een warmtedeken of een kruik of zo? Want warm houden is ook goed voor je spieren daaromheen (:


    Niet echt, maar mijn eigen deken is ook warm:]


    She was always looking for more..

    Ik snap wel waarom je voor je laptop hebt gekozen. Jij kan genezen, maar je laptop? Tjaa.. (; (Dit is een flauw mopje van mijn papa toen hij zelf van de trap viel en een deuk in het kartonnen oppervlak van onze muur had gemaakt.)

    Natuurlijk wel balen, die pijn! Ik hoop dat je snel beter wordt!

    Ik heb ook wel eens zo'n dingen voor. Deze zomervakantie ben ik bijvoorbeeld tegen een glazen deur gelopen. Dat is erg grappig om te zien, maar het was echt wel hard en we dachten even dat mijn neus gebroken kon zijn. Gelukkig was dat niet het geval, maar mijn neus was dus wel blauw en zo opgezwollen dat ik mijn bril niet kon dragen.
    Natuurlijk had ik de week daarna speelplein.. Dus de gezichten van die kinderen zijn nog steeds wazige vlekken voor me ^^


    Mhm?

    deze vakantie ben ik van een heuvel afgevallen haha mn hele knie lag open, heb nu nog steeds een litteken xD maar gelukkig kon ik me vasthouden aan een tak anders was ik 5 meter naar beneden gevallen o.o


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Paracetamol met coffeine kan je zover ik weet gewoon bij de drogist kopen. Paracetamol met codeine [bestaat!] helpt, maar moet je wel mee oppassen, gezien het volgens mij het reactievermogen beinvloed. Daarom kun je dat alleen via de arts krijgen. Mijn moeder krijgt het ook.
    Beterschap :3 ik had wss ook mijn laptop gered, hoor ;3

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:13 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.