• Nadat ik de Ron Weasley|Hermione Granger heb afgemaakt (Misschien ga ik eerst deze doen, als jullie het goed vinden) dan wil ik een Monster High story maken.

    In het verhaal volgt dat er een nieuw, bijzonder meisje op de school komt. Ze wordt verliefd op een geest-jongen en hij vind háár ook leuk. Maar als er een concurentie bij komt, dan loopt het heel anders.

    Dat is wat ik nog heb. Is dit een leuk/goed idee? En ik ga als jullie het goed vinden een rollentopic starten ;).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het lykt me wel leuk (:
    Dus ik zou het gewoon doen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    lijkt me leuk (flower)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Het lijkt mij ook leuk(flower)


    Something in you, lit up heaven in me.

    Looks like fun! (flower)
    Oh, dan moet je we de concurentie vrouwlijk maken, een groepje meiden die het nieuwe meisje de grond in pesten of zo? En dan echt van die modekutten xD
    x


    Never Give In, Never Surrender.

    klinkt leuk!!!


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Millecam schreef:
    Het lykt me wel leuk (:
    Dus ik zou het gewoon doen. :'D


    Ex astris, sciencia

    Millecam schreef:
    Het lykt me wel leuk (:
    Dus ik zou het gewoon doen. :'D


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb werkelijk geen idee wat Monster High, maar het klinkt leuk! En geesten vind ik toch best wel origineel, omdat er wel stories over wolven, vampiers etc. zijn, maar geesten heb ik nog niet heel veel gezien. In elk geval, als jij 't zelf ook leuk vindt: Gewoon doen =D


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee wat Monster High, maar het klinkt leuk! En geesten vind ik toch best wel origineel, omdat er wel stories over wolven, vampiers etc. zijn, maar geesten heb ik nog niet heel veel gezien. In elk geval, als jij 't zelf ook leuk vindt: Gewoon doen =D


    Wel, Monster High is een school voor, wat denk je, monsters natuurlijk. Maar daar zitten zombies, geesten, vampiers, weerwolven, zeemonsters, etc. Zo zijn er dochters van de meest bekende monsters, zoals Draculaura (Komt van Dracula), Cleo de Nile (Komt van Cleopatra, alhoewel Cleopatra geen monster is), Lagoona Blue (Komt van een zeemonster), Clawdeen Wolf (Komt van een weerwolf). Etc, etc, etc.
    :D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Samole schreef:
    Looks like fun! (flower)
    Oh, dan moet je we de concurentie vrouwlijk maken, een groepje meiden die het nieuwe meisje de grond in pesten of zo? En dan echt van die modekutten xD
    x


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Ik zou het doen, klinkt leuk!

    Het idee is een beetje onorigineel, maar het feit dat het een Monster High fanfic is, maakt het al beter!
          Als je het goed aanpakt, kan het nog een héel leuk verhaal worden. :3


    Let it come and let it be