• LARRY IS LOVE LARRY IS LIFE.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik stem voor Durmmels.


    "Family don’t end in blood”

    Ajsdlklf, I knew it. Ik twijfel een beetje, maar ik denk dat ik ze toch wel beide kan nemen uiteindelijk. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Zijn handen.


    Danmarks Dynamite.

    Wat doe je als 2 vrienden een idioot plan hadden om naar het onderbouwfeest te gaan maar er dus niet in komen omdat ze bovenbouw zijn en beide gezegd hebben dat ze naar elkaar zouden gaan en nu dus niet weten waar ze naartoe moeten en het koud is buiten en ze mij bellen? :'D
    Gosh, vatten jullie het nog? :') Ik heb tijdelijk gezegd dat ze niet kunnen komen, ze zijn nu eten halen in de stad want zo zijn jongens, maar ik denk echt dat m'n ouders het niet goed vinden als 2 jongens die zij niet kennen hier opeens om 9 uur of later komen. :'D Zou het überhaupt nog nut hebben om het aan mijn ouders te vragen? Ik zit ze nu steeds te appen met stomme oplossingen. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Durm schreef:
    Miriam, welke zal ik eerst nemen Durmmels of Howedes?


    Howedes is cool, maar Durmmels ook, haha. Ehm, doe eerst Howedes, want je hebt nu al Durm?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    @ HAHAHA MIR, ik weet het ook niet met die twee eigenlijk.
    @ Mir, ik ga eerst nog een ander doen. Iedereen wil bijna dat ik Durmmels neem tho. Ik denk dat ik voor Durmmels ga, MAAR IK TWIJFEL NOG STEEDS.


    Danmarks Dynamite.

    Waarom gaan ze niet naar huis tho?


    Danmarks Dynamite.

    HAHAHA. Het zijn echt sukkels. Een van hen is zonnebrandjongen btw. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Durm schreef:
    Waarom gaan ze niet naar huis tho?

    Ja ze belden mij dus net. Zegt die ander: "Ik zei dat we bij iemand sinterklaas doen dus we kunnen moeilijk naar mijn huis." En zonnebrandjongen had gezegd dat hij naar die andere jongen ging. Ik denk: doe niet moeilijk en ga gewoon naar 1 van jullie toe. :'D Desnoods zegt die andere gozer, ja, we hadden ruzie dus komen we maar naar huis. :') idk


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    (...)
    Ja ze belden mij dus net. Zegt die ander: "Ik zei dat we bij iemand sinterklaas doen dus we kunnen moeilijk naar mijn huis." En zonnebrandjongen had gezegd dat hij naar die andere jongen ging. Ik denk: doe niet moeilijk en ga gewoon naar 1 van jullie toe. :'D Desnoods zegt die andere gozer, ja, we hadden ruzie dus komen we maar naar huis. :') idk


    HAHAHA. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Durm schreef:
    @ HAHAHA MIR, ik weet het ook niet met die twee eigenlijk.
    @ Mir, ik ga eerst nog een ander doen. Iedereen wil bijna dat ik Durmmels neem tho. Ik denk dat ik voor Durmmels ga, MAAR IK TWIJFEL NOG STEEDS.

    Welke ga je eerst nemen dan?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    (...)
    Welke ga je eerst nemen dan?


    Kramer.


    Danmarks Dynamite.

    Durm schreef:
    (...)

    Kramer.

    Sven Kramer. :'D Van wie is het? Ik denk niet Sven. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    (...)
    Sven Kramer. :'D Van wie is het? Ik denk niet Sven. ;3


    Christoph Kramer. :'D


    Danmarks Dynamite.

    OMG CHRISTOPH. JA DOE DIE HEHEHE.


    "Family don’t end in blood”