• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:01 ]


    Little do you know

    Verityy schreef:
    (...)

    Robin, Jade en Rose zijn nog in de eetzaal. Ik kan Rose wel naar Car en Jackson laten gaan?

    Rose en Car waren vriendinnen toch?


    Sorry, dat ik zo laat reageer. Ik vind het goed. Ik weet dat niet; Jackson is mijn personage.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    TheHorcrux schreef:
    Heeft iemand hier de film If I Stay gezien?
    It just killed me.. :'c


    Omg, ik wil 'm zó graag zien! Ik heb de twee boeken gelezen en mijn username en ding hoe heet dat ook alweer erop gebaseerd.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    I feel sad for Aiden :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Forman schreef:
    (...)

    Omg, ik wil 'm zó graag zien! Ik heb de twee boeken gelezen en mijn username en ding hoe heet dat ook alweer erop gebaseerd.

    profielfoto? Profiel? Naam van je karakter?
    Now I'm curiousss


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)
    profielfoto? Profiel? Naam van je karakter?
    Now I'm curiousss


    Signature denk ik


    -

    Forman schreef:
    (...)

    Omg, ik wil 'm zó graag zien! Ik heb de twee boeken gelezen en mijn username en ding hoe heet dat ook alweer erop gebaseerd.


    Als je zonder ondertiteling kan dan moet je gwn 'watch If I Stay online free' ofzo intypen bij google en je krijgt genoeg, haha cx


    Little do you know

    Btw, waarom zijn er al mensen aan het middag eten begonnen? cx
    Tis half 11, niet half 1 :'D


    Little do you know

    Verityy schreef:
    (...)

    Signature denk ik


    Jep haha.

    @TheHorcrux , Ja ik weet het. Het punt is dat ik niets online (behalve op netflix) kijk en ik er echt een kluns in ben. Ik download dan allerlei verkeerde dingen enzo c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    TheHorcrux schreef:
    Btw, waarom zijn er al mensen aan het middag eten begonnen? cx
    Tis half 11, niet half 1 :'D


    Omdat we geen inspiratie hadden en besloten hadden dat t etenstijd is :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Wachtende op een post van Silena, Lily of June ;3
    Maaar doen we Tommy en Max tijd na het eten? Ze hebben nog niet echt tijd samen gehaddd


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Wachtende op een post van Silena, Lily of June ;3
    Maaar doen we Tommy en Max tijd na het eten? Ze hebben nog niet echt tijd samen gehaddd


    Ik post zo :3


    take me back to the basics and the simple life

    Forman schreef:
    (...)

    Jep haha.

    @TheHorcrux , Ja ik weet het. Het punt is dat ik niets online (behalve op netflix) kijk en ik er echt een kluns in ben. Ik download dan allerlei verkeerde dingen enzo c:


    Lesje online kijken:
    • nooit klikken op het eerste dat opvalt, want dat kan je naar een andere site leiden. Vaak staat er dan zo een schermpje met in het midden 'Click here to start watching'
    maar daaronder staat een klein balkje met 'Continue to video' erop. Dan klik je dus daarop.
    • niet downloaden. Nooit downloaden. De helft van de tijd gooien ze virussen en andere dingen op je computer.
    • nooit ergens kijken waar je een account aan moet maken. Zelfs al zeggen ze dat het gratis is; gewoon doorzoeken.

    Hier http://www.promptfile.com/l/70613165CD-CCE262C180 als het goed is kan je m kijken hierop; je hoeft alleen maar op 'continue' te drukken, heb m alvast voor je opgezochttt ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Wachtende op een post van Silena, Lily of June ;3
    Maaar doen we Tommy en Max tijd na het eten? Ze hebben nog niet echt tijd samen gehaddd


    Is goed, maar gaat de Quidditch wedstrijd door? Die lijkt me zo leuk om te lezen :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Is goed, maar gaat de Quidditch wedstrijd door? Die lijkt me zo leuk om te lezen :]


    Die was toch zondag volgens mij. :]


    She was always looking for more..

    Rosea schreef:
    (...)

    Lesje online kijken:
    • nooit klikken op het eerste dat opvalt, want dat kan je naar een andere site leiden. Vaak staat er dan zo een schermpje met in het midden 'Click here to start watching'
    maar daaronder staat een klein balkje met 'Continue to video' erop. Dan klik je dus daarop.
    • niet downloaden. Nooit downloaden. De helft van de tijd gooien ze virussen en andere dingen op je computer.
    • nooit ergens kijken waar je een account aan moet maken. Zelfs al zeggen ze dat het gratis is; gewoon doorzoeken.

    Hier http://www.promptfile.com/l/70613165CD-CCE262C180 als het goed is kan je m kijken hierop; je hoeft alleen maar op 'continue' te drukken, heb m alvast voor je opgezochttt ;D


    Aw haha, dankjewel! ^^
    En ja, ik heb in het verleden dus wel dingen gedownload, oops.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman